Bepaalde sites niet bereikbaar via Ziggo netwerk, wel via telefoon netwerk Opgelost
Het overkomt mij regelmatig dat een bepaalde site niet bereikbaar is met mijn Ziggo-verbinding, maar wel als ik mijn laptop via mijn telefoon verbind met...
Het overkomt mij regelmatig dat een bepaalde site niet bereikbaar is met mijn Ziggo-verbinding, maar wel als ik mijn laptop via mijn telefoon verbind met...
Beste,vanaf mijn iphone filmpjes streamen naar mijn televisie werkt niet meer. Spotify en andere apps werken wel. Als ik de youtube app via de tv zelf op...
Heeft iemand ook problemen met de internet snelheid met de Connect box icm een Amplifi router? Heb vorige maand een nieuw modem gekregen omdat de oude st...
Mijn zoon speelt Call of Duty en klaagt dat hij niet kan joinen bij vrienden. Met PS4 gebeld maar die ondersteunen dat niet. Vervolgens weer naar Ziggo g...
Ik ben nu bezig met installeren van de connectbox. Alleen ik kom er niet uit welke kabel ik moet aansluiten. De mediabox xl heeft een gewone coaxkabel aa...
Ik heb vorige week een nieuwe Mediabox gekregen. Ik had al een paar dagen wegvallende verbinding, oude kast werd ook erg heet en wilde soms na uitschakel...
Beste ziggo community,Ik speel een game en ervaar redelijk wat lag laatste tijd. Nu heb ik Pingplotter een paar minuten aangezet en kom op onderstaand re...
Hallo allemaal,Wij hebben sindskort wifi van Ziggo. Onze situatie:De router, met UTP aangesloten naar de Wifi Booster en via Coaxkabel naar de Mediabox X...
Ik log in naar het netwerk van mijn werk via een VPN en Citrix connectie. Dit heeft altijd goed gewerkt.Echter, nu al een week of 3, heb ik de volgende p...
Goedendag,Op 1 slaapkamer hebben wij totaal geen Wifi, verder in huis wel. Er is geen mogelijkheid om extra kabels aan te leggen...Wat is aan te raden? Z...
Ik wil safe online stoppen,nergens online kan ik dat dus vinden om te regelen.
Halloik wil waarschijnlijk naar de schuur verhuizen kwa gaming etc.. (speelzolder)wat is dan de beste oplossing om voor de beste wifi te gaan of kabelall...
Hallo Iedereen,Ik heb al een tijdje gekeken naar portforwarding maar deze staat niet tussen de opties van de connectbox. Kan iemand me helpen?MVG,
Hallo ik heb al ongeveer 2 weken een groot probleem. Ik kan op mijn pc sites zoals: INGB, funda, ect niet openen. maar sites zoals youtube en facebook ka...
Sinds 4 september werken mijn inkomende UDP verbindingen niet meer. Klantenservice zegt dat mijn UBEE EVW321 een update heeft gehad. Of dat er mee te mak...
Voorwoord.Ik heb dit artikel indertijd geschreven voor het Ziggo Gebruikersforum (onder een ander pseudoniem), en ik heb het nu wat geactualiseerd voor h...
bij het menu van f-secure via hulpmiddelen naar recente gebeurtenissen.nu is mijn vraag hoe ik die lijst kan opschonen of niet?***Titel aangepast i.v.m. ...
Sinds overstap naar Ziggo met connectbox, werkt de wifi via de omvormer van onze zonnepanelen niet meer.De omvormer is van de firma Tautus, Goodwe. Wie w...
Als ik de telefoon(Samsung Galaxy S9 Plus) wil verbinden door middel van de WPS knop gebeurt er niks. En als ik het handmatig doe werkt het ook niet. WPS...
sinds vanmiddag, woensdag 22 aug 2018, blokkeerd Safe Online websites die tot nu toe wel zichtbaar waren en die ik onregelmatig bezocht. O.a. Menwedstrij...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.