VPN bij Ziggo Opgelost
Beste Ziggo en/of community-leden,Op modem en internetgebied ben ik een echte leek. Maar hoe zit het met een VPN verbinding. Kan ik die via Ziggo maken. ...
Beste Ziggo en/of community-leden,Op modem en internetgebied ben ik een echte leek. Maar hoe zit het met een VPN verbinding. Kan ik die via Ziggo maken. ...
Ik heb altijd outlook als email programma gebruikt. Kon dus heel makkelijk emails vanaf de Ziggo server opslaan in outlook en altijd terugvinden. Nu heb ...
Ik heb een wifibooster (icm technicolor modem). Deze werkt, maar ik moet nu kiezen uit 2 WiFi-verbindingen. Dat werkt niet goed met de multiroom speakers...
We hebben de connect-box, en willen graag poort 25 openen voor in- en uitgaande e-mail. Via Ziggo hoorden wij dat ze het niet meer konden doen. Kan ieman...
Sinds kort hebben wij een Connectbox en sindsdien werken de IP Camera's niet meer.De camera moet je aanmelden en aansluiten via een app om mijn mobiel. J...
Hallo mensenWij hebben internet van ziggo draaien Windows 10 draaien op Outlook maar wij hebben een probleem met verzonden e-mails opslaan.Want dat doet ...
Goedenmiddag, Sinds kort heb ik thuis een connectbox van ziggo staan, welke op dit moment in ipv6 mode staat. Nu is het zo dat ik thuis een aantal server...
Hallo,Wat is het directe gevolg van het in bridge-modus zetten van het modem? Ik bedoel... Valt het internet weg op het moment dat e.e.a. omgezet wordt a...
Hallo,Ik kreeg vanmiddag de volgende mail van “ziggo” met de vraag om in te loggen op mijnziggo om mijn gegevens te controleren.Toen ik echter op de link...
Kreeg vandaag een leuke mail van Ziggo B.V. (dus niet Ziggo zelf :wink: ).Wil even zeggen om hier niet op te reageren.MIJN TIP IS: Kijk eerst van wie de ...
Ik wil de Connect box handmatig op een hogere snelheid plaatsen. doch als ik naar de Connect Box ga, dan moet ik daar het wachtwoord invullen. Ik vul het...
Je hebt eerder misschien al topics voorbij zien komen met daarin vragen aan en antwoorden van onze Productmanagers en monteurs. In een uur tijd werden zo...
Dit is een Nep Factuur en komt niet van Vodafone !!!!! Reageer er niet op!!! Klik op geen link!!!Hier een voorbeeld.
GebruikersBlog: Een externe firewall deel 1InleidingIk wilde eens wat schrijven over het in gebruik nemen van een externe firewall. Dit gaat dus niet ove...
Ik heb een ziggo mailadres. Op mijn windows 10 laptop maak ik gebruik van Outlook 2016 (IMAP). Allemaal zonder problemen.Nu wil ik graag mijn mail en age...
Ik wens geen e-mails te ontvangen met de woordjes Nieuwdealtjes of Hollandse Deals of Hollandse Dealtjes daarin. Kan dit door Ziggo worden geregeld?
Je hebt eerder misschien al topics voorbij zien komen met daarin vragen aan en antwoorden van onze Productmanagers en monteurs. In een uur tijd werden zo...
Sinds gisteren blijven mijn e-mails na ophalen met mijn pop e-mailprogramma op de Ziggo mailserver staan. Gebruik pop dus e-mail moeten na ophalen van de...
Er is al veel geschreven over dit topic, maar wilde toch nog even mijn specifieke situatie checken:Ik heb een ConnectBox en wil daar een eigen Asus RT-AC...
Mijn pc met Windows 10 had vandaag na een update geen internet meer. Ik lees dat meer mensen er last van hebben en... ik heb een handige oplossing gevond...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.