Privacy: Kijk eens wat Google van je allemaal weet Onopgelost
We zoeken zo vaak iets op het internet dat 'googlen' een werkwoord is geworden. Sommigen hebben een smartphone bij zich, die zich bij winkels even aanmel...
We zoeken zo vaak iets op het internet dat 'googlen' een werkwoord is geworden. Sommigen hebben een smartphone bij zich, die zich bij winkels even aanmel...
HalloWeet iemand hoe ik mijn smart tv het beste kan verbinden met wifi.Ik heb hem altijd verbonden maar nu verbindt hij niet meer.Ik heb vandaag een nieu...
Ik wil mijn beveiligings camera installeren, maar kan de beelden alleen via mijn telefoon kijken. Ik heb de app owlr axis gedownload maar heb mijn IP-adr...
De helpdesk wil graag dat ik mijn Ubee modem vervang vanwege storingen op de telefoonlijn. Heel regelmatig als je naar ons belt krijg je te horen dat het...
Heren.Een aantal jaar geleden heb ik, na installatie van een smart tv en cisco ontvanger/recorder in de woonkamer een en ander aangepast/vervangen om all...
Elk huis is anders. En hoe je woont is van invloed op je wifi-signaal. Heb je een vraag over hoe je de wifi- of tv-verbinding bij jou thuis verbetert?Ste...
Hallo Mensen,Kun je niet inloggen op je PlayStation probeer dit dan:Het probleem kan worden verholpen door de DNS server aan te passen in je PlayStation....
Ik wil graag mijn hoofdemail adres wijzigen,maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.Kan iemand mij helpen?
Alleen het antivirus is niet genoeg. Het is aan te bevelen SpyBot (gratis) en MalwareBytes AntiMalware (voor actieve bescherming moet je betalen, scannen...
Hallo,Sinds gisterenochtend verbindt mijn PS4 niet meer met PSN. IP-adres wordt verkregen, verbinding is er, maar PSN verbindt niet. Alle overige apparat...
Ik krijg steeds de melding van dat UW Imap-server heeft de verbinding verbroken wordt er doodziek van.Met pop3 had ik nergens last van.Alles wat Ziggo aa...
Hallo,Ook ik heb de mailinstellingen aangepast en heb een oude ..@home mailadres.Zojuist de instellingen van pop aangepast en kan mail ontvangen.Echter d...
Ik heb problemen met het benaderen van Foscam type C1 IP Cams via internet.Dit heeft waarschijnlijk te maken met Port Forwarding in de Cisco EPC3928 rout...
Weet iemand hoe ik het wachtwoord kan resetten van de CH7465LG-ZG 'Ziggo Connect Box'?Na het opzetten moet ik het wachtwoord veranderen, maar nu kan ik e...
In de webmail van Ziggo staan mijn verstuurde berichten in Verzonden Objecten.In mijn iPhone staan ze in SentOp m'n laptop staan ze in Verzonden.Ik kan o...
Ik zie dat Ziggo poort 25 blokkeert. Dit zal zijn om bedrijven naar een zakelijk account te sturen vermoed ik?Maar is dit nog wel van deze tijd?? Steeds ...
Hallo allemaal, ik heb nu het snelle Internet 300 Mb, doe af en toe de Ziggo speedtest en alles prima kom op 308.54 Mbps---31.24 Mbps mooi, maar op het e...
ik kwam deze site per toeval tegen en wil het met jullie delen.Er zijn nogal wat mensen die niet precies weten wat er allemaal mogelijk is met een comput...
Ik krijg steeds de volgende probleem als ik mijn emails wil lezen met Windows Live Mail:Bericht:De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Moge...
Ik wil even zeggen dat ik Windows 10 top vind en erg overzichtelijk. Alles bij elkaar waaronder je mailaccounts staan op 1 plek ideaal. Heb hem er net he...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.