Nieuwe Connectbox stapt er weer uit Onopgelost
Ik had belooft dat ik een nieuw draadje zou starten als de problemen weer terug zouden komen. Zie issues met connectboxGisterenavond rond 1900 uur hoorde...
Ik had belooft dat ik een nieuw draadje zou starten als de problemen weer terug zouden komen. Zie issues met connectboxGisterenavond rond 1900 uur hoorde...
Na jarenlang probleemloos gebruik van een email-account op mijn iPhone werkt de uitgaande post niet meer; mogelijk is een update van apple hiervoor veran...
Beste lezer,Momenteel ben ik mij aan het oriënteren op het uitbreiden van mijn thuis netwerk. Ik zal hier onder mijn huidige setup plaatsen: Nu zou ik gr...
Ik wil één van mijn apparaten zichtbaar maken voor de buitenwereld. Daarvoor moet ik een port forwarding-regel aanmaken. Op de bewuste pagina (Geavanceer...
Wat is het verbruik (Watt) van de WiFi-booster via een kabel?
Wie kan mij een tip geven. Van mijn Extra wifi-punt ziggo C7 bekabelt werkt de 5 GHz niet meer sinds kort. De 2.4 werkt wel. Instellingen van de 5 GHz zi...
Hoe kan het zijn dat ik op 2 verschillende laptops verschillende wifinamen heb eentje heet maartje_2.4 2 en op de andere laptop heet deze maartje_2.4 3 h...
Krijg wel mails binnen maar uitsturen lukt niet. Bij instellen uitgaande server (volg precies instructies van Ziggo op) krijg ik melding:Kan niet voltooi...
Heeft iemand ervaring met het instellen van extern bureaublad op een Ziggo modem?Ik heb altijd extern bureaublad over een experiabox gedaan bij KPN. Sind...
Is het mogelijk dat ik een coax naar utp kabel aansluit op de verdeler sq601(aansluitpunt data), die in mijn contactdoos zit in de woonkamer? En heb ik d...
Ik heb altijd wifi spit gehad op mijn huawei,sinds een maand of 3 lukt dit niet meer,ook gebrobeerd met wachtwoord te veranderen helpt niet.nu dacht ik z...
Hallo,Telefoonkabel loopt van cb naar verdeler,van verdeler naar wcd in kamer.Ik heb hier een utp cat 6 kabel bijgetrokken om evt een router in de kamer ...
Mailprobleem(abuse@ziggo.nl; contact.ziggo@ziggo.nl Sommige mails komen niet terecht bij geadresseerde.Soms komt de mail terecht in de spambox van geadre...
Hoi,al geruime tijd valt de wifi verbinding van onze connectbox uit. Als ik dan de wifi van de laptop/smartphone uit en aanzet, werkt het weer. Alleen th...
Lezer,De mailserver van Mailpoet stuurt E-mails van een persoon naar mijn E-mail adres.Het Ziggo spam filter stuurt vervolgens deze E-mail naar mijn Spam...
Goedemorgen allemaal,Ik probeer mijn wachtwoord van mijn Wifispots te wijzigingen. Het lukt helaas niet. Opslaan blijft grijs.Mijn oude wachtwoord wachtw...
Ik heb een nieuw 5 G modem ontvangen en nu kan ik Mijn thermostaat Moduline Easy niet activeren om deze via de app te programmeren. Er is blijkbaar sprak...
Ondertussen voor de tweede keer in een half jaar mijn emailaccount geblokkeerd. Heb een nieuw huis gekocht en daar nog druk in bezig, daar al een aanslui...
Toen een windows update de thuisgroep verwijderde konden de bekabeld aangesloten pc's elkaar niet meer zin (game-pc en htpc). Een vriend lukte het om de ...
Sinds een week of 3 heb ik problemen met mijn verbinding. De snelheid is goed, speedtests geven snelheid aan van 200mb+, upload 20mb+. Ik heb mijn kabels...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.