Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

slechte verbinding Opgelost

Ik heb sinds dat er onderhoud is geweest een paar x per dag slechte verbinding.Heb de melding verbonden (partial bonding)Mijn downstream in de modem geeft dan niks meer aan.Splitter en kabels zijn al ...

Cable Haunt kwestbaarheid is nog steeds onduidelijk bij Ziggo Onopgelost

Zo te zien zijn eerdere vragen over de mogelijke kwetsbaarheid voor een 'Cable Haunt' aanval op modems van Ziggo nooit echt beantwoord. Ziggo zegt dat de firmware updates deze kwetsbaarheid zouden heb...

Installatie VPN Alleen-lezen Opgelost

Goedenmorgen,Ik wil graag een VPN installeren op mijn Philips Smart tv. Nu lees ik dat het Ziggo modem/router geen VPN ondersteunt.Kan ik nu geen VPN installeren op mijn tv?

Schoone door Gedreven Raadgever
  • 116 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 17 Likes

Wachtwoord Quicknet emailadres kwijt Opgelost

hallo ik heb nog een oud quicknet.nl e-mailadres ik weet het wachtwoord niet meer en er word nog regelmatig mail naar gestuurd maar ik kom er niet meer op kunnen jullie wat betekenen voor me ** Aangep...

weg vallende signalen en meldingen op router Opgelost

Beste Community, Mijn netwerk valt regelmatig even weg op alle devices, dit duurt 5 seconden tot 1 minuut waardoor live verbindingen en/of teams calls onderbroken worden.Maakt niet uit of devices bedr...

Fritxbox 6690 vrijschakelen om haar te kunnen gebruiken Opgelost

Wil mijn Fritzbox 6690 kabelmodem gebruiken ipv de ziggo connect box. Via topics etc las ik dat ik Ziggo moest bellen opdat deze de modem kan vrijschakelen en dat ze mijn mac adres en serialnummer van...

Raimond34 door Stamgast
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Samsung A12 ziet thuisnetwerk niet meer Opgelost

Hallo sinds een week vindt mijn samsung A12 plotseling het ziggo thuisnetwerk niet meer alles aan/uit, instellingen resetten, modem aan uit helpt niets netwerk wordt wel gezien door labtops en ook doo...

liempdm door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IPv6 uitschakelen Opgelost

Goedemorgen! Zou u voor mij IPv6 uit willen schakelen? Alvast bedankt!

Slow upload speed of my internet Opgelost

This is my internet test result I'm using 500MB package but my upload speed is extremely slow. When I upload a video file on my google drive, only 1.5 MB per sec. Can anyone tell me is this normal spe...

Chromecast en streamen Onopgelost

Als ik wil gaan streamen via de chromecast wordt er telkens uitgegooid  

Unstable internet Opgelost

Hello, For some reason everyday since Monday i lose internet connection precisely at 8am, 2pm and 8pm for about 5min and then it reconnects again. I tried everything:1. removing plastic cap2. resettin...

fernandz door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Onterecht in de Spamfolder Opgelost

Er wordt een afzender consequent als ongewenst in mijn Spamfolder geplaatst terwijl ik die wel wil ontvangen (NRC!!). Ik wil weten: Hoe laat ik weten dat dat adres veilig is zodat het niet in mijn Spa...

Plotseling hogere latency Opgelost

Ik merk op dat sinds gisteren avond plotseling de latency op de internet verbinding hoger uitvalt. Dit geldt voor al het verkeer, maar is onder andere meetbaar op de eerste gateway op het Ziggo netwer...

PKoster door Raadgever
  • 20 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Haperent internet Opgelost

Internet hapert vaak de laatste dagen geen radio of valt tijdelijk weg dit geld ook voor wiffi en bedraad internet. op de next kan ik dan ook geen 4k als love nature kijken gaat dan 4k check doen. All...

Nokia streamingbox 8000 Opgelost

Bij installeren vindt de box het netwerk meteen, (tplink deco)na het invullen van het wachtwoord vindt de box het netwerk niet meer. wat is hier aan de hand?

Herzieggo door Raadgever
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Email Casema Bekijken. Onopgelost

Beste Leden, Onlangs mijn email adressen gewijzigd van Casema.nl naar Ziggo.nl, spijt als haren op mijn hoofd. Terug kan niet meer wel blijft er 1 achter je kan dan 5 Ziggo.nl email adressen aanmaken....

Jeryanmi1 door Gedreven Raadgever
  • 40 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 10 Likes

WifiBooster via internetkabel geen verbinding meer via Smartwifi app Onopgelost

De Wifi Booster via Internetkabel (AP7465CE) is al een tijdje niet meer via de Smartwifi app te verbinden. De volgende meldingen verschijnt: "Wat vreemd... Helaas is er geen verbinding met je Wifiboos...

ErNie2 door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verschil snelheid tablet/smartphone Onopgelost

De snelheid op mijn smartphone is ongeveer 20 mps Op andere apparaten 300.Hoe is dat verschil te verklaren?

timwijs door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

WiFi pods: Modem wordt niet gevonden Opgelost

Hallo, Ik probeer de wifi pods te installeren, maar de smart-wifi app geeft aan dat hij mijn modem niet kan vinden. Een medewerker van Ziggo gaf aan dat de modem in bridge modus moet staan. Nou heb ik...

WiFi Boosters - how to return the TP link? Opgelost

Hi Guys I recently switched to the Smart Wifi pods and would like to return the other boosters that I had (TP-Link Deco boosters). Definitely prefer the smart wifi boosters and they seem to work bette...

ryanf door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen