slechte verbinding Opgelost
Ik heb sinds dat er onderhoud is geweest een paar x per dag slechte verbinding.Heb de melding verbonden (partial bonding)Mijn downstream in de modem geeft dan niks meer aan.Splitter en kabels zijn al ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb sinds dat er onderhoud is geweest een paar x per dag slechte verbinding.Heb de melding verbonden (partial bonding)Mijn downstream in de modem geeft dan niks meer aan.Splitter en kabels zijn al ...
Zo te zien zijn eerdere vragen over de mogelijke kwetsbaarheid voor een 'Cable Haunt' aanval op modems van Ziggo nooit echt beantwoord. Ziggo zegt dat de firmware updates deze kwetsbaarheid zouden heb...
Goedenmorgen,Ik wil graag een VPN installeren op mijn Philips Smart tv. Nu lees ik dat het Ziggo modem/router geen VPN ondersteunt.Kan ik nu geen VPN installeren op mijn tv?
hallo ik heb nog een oud quicknet.nl e-mailadres ik weet het wachtwoord niet meer en er word nog regelmatig mail naar gestuurd maar ik kom er niet meer op kunnen jullie wat betekenen voor me ** Aangep...
Beste Community, Mijn netwerk valt regelmatig even weg op alle devices, dit duurt 5 seconden tot 1 minuut waardoor live verbindingen en/of teams calls onderbroken worden.Maakt niet uit of devices bedr...
Wil mijn Fritzbox 6690 kabelmodem gebruiken ipv de ziggo connect box. Via topics etc las ik dat ik Ziggo moest bellen opdat deze de modem kan vrijschakelen en dat ze mijn mac adres en serialnummer van...
Hallo sinds een week vindt mijn samsung A12 plotseling het ziggo thuisnetwerk niet meer alles aan/uit, instellingen resetten, modem aan uit helpt niets netwerk wordt wel gezien door labtops en ook doo...
Goedemorgen! Zou u voor mij IPv6 uit willen schakelen? Alvast bedankt!
This is my internet test result I'm using 500MB package but my upload speed is extremely slow. When I upload a video file on my google drive, only 1.5 MB per sec. Can anyone tell me is this normal spe...
Als ik wil gaan streamen via de chromecast wordt er telkens uitgegooid
Hello, For some reason everyday since Monday i lose internet connection precisely at 8am, 2pm and 8pm for about 5min and then it reconnects again. I tried everything:1. removing plastic cap2. resettin...
Er wordt een afzender consequent als ongewenst in mijn Spamfolder geplaatst terwijl ik die wel wil ontvangen (NRC!!). Ik wil weten: Hoe laat ik weten dat dat adres veilig is zodat het niet in mijn Spa...
Ik merk op dat sinds gisteren avond plotseling de latency op de internet verbinding hoger uitvalt. Dit geldt voor al het verkeer, maar is onder andere meetbaar op de eerste gateway op het Ziggo netwer...
Internet hapert vaak de laatste dagen geen radio of valt tijdelijk weg dit geld ook voor wiffi en bedraad internet. op de next kan ik dan ook geen 4k als love nature kijken gaat dan 4k check doen. All...
Bij installeren vindt de box het netwerk meteen, (tplink deco)na het invullen van het wachtwoord vindt de box het netwerk niet meer. wat is hier aan de hand?
Beste Leden, Onlangs mijn email adressen gewijzigd van Casema.nl naar Ziggo.nl, spijt als haren op mijn hoofd. Terug kan niet meer wel blijft er 1 achter je kan dan 5 Ziggo.nl email adressen aanmaken....
De Wifi Booster via Internetkabel (AP7465CE) is al een tijdje niet meer via de Smartwifi app te verbinden. De volgende meldingen verschijnt: "Wat vreemd... Helaas is er geen verbinding met je Wifiboos...
De snelheid op mijn smartphone is ongeveer 20 mps Op andere apparaten 300.Hoe is dat verschil te verklaren?
Hallo, Ik probeer de wifi pods te installeren, maar de smart-wifi app geeft aan dat hij mijn modem niet kan vinden. Een medewerker van Ziggo gaf aan dat de modem in bridge modus moet staan. Nou heb ik...
Hi Guys I recently switched to the Smart Wifi pods and would like to return the other boosters that I had (TP-Link Deco boosters). Definitely prefer the smart wifi boosters and they seem to work bette...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
52 | |
49 | |
16 | |
5 | |
4 |