Ik kan Safe Online XL niet instellen Opgelost
Kan niet aanmeldenAls u toegang wilt hebben tot Safe Online, moet u zich abonneren op de service of contact opnemen met de ondersteuning om het probleem ...
Kan niet aanmeldenAls u toegang wilt hebben tot Safe Online, moet u zich abonneren op de service of contact opnemen met de ondersteuning om het probleem ...
Signaalsterkte is erg zwak, terwijl wifisignaal optimaal is. Hoe los ik dit op?
Ik heb een raspberry pi met daarop pi-hole geïnstalleerd. Nu heb ik dit allemaal klaar maar dan moet ik nog de DNS van de raspberry in de router zetten.....
your isp's dhcp does not function properly deze melding krijg ik vanaf gisteren. Tot voorheen ongeveer 3 jaar draait deze router ( asus RT N66U meer dan ...
Mijn wifinetwerk is ineens niet meer zichtbaar voor mijn mobiele telefoon. Ik heb wifi aan en uit gezet, telefoon opnieuw opgestart en netwerk 'vergeten'...
Haĺlo,Momenteel ben ik bezig een raspberry pi in te zetten naar een alternatieve DNS met add blocker (Pi-Hole). Nu loop ik tegen het feit aan dat mijn Co...
Gisteren de nieuwe connectbox aangesloten. Na wat gehannes en gebel met de helpdesk lijkt alles te werken. 2 laptops en de iPhones zien het nieuwe draadl...
Ik zit met een probleem. Ik gebruik Ziggo mail nu een jaar en in dat jaar kon ik altijd bijlagen bekijken als ik ze had toegevoegd in de mail, zodat je e...
Ik heb een Sonos systeem met twee players 1, een connect tv en een boost.Tevens een ip camera EM6225.Bij het afspelen van Spotify, waar ik een premium ab...
Ik heb al meer dan 5 weken vaak last van traag internet tussen 10 uur savonds en 2 uur snachts.De 1e keer dacht ik dat er gewoon een storing was.Maar al ...
Mijn modem staat in bridge en daarachter draait mijn router op pfSense. Omdat ik specifiek wil zijn in welk verkeer er wel of niet doorheen gaat heb ik z...
Wat de minimale en maximale waarden downstream van een compal modem.
Klonen is schadelijk voor je downloadsnelheid.Ik heb zo ingesteld:Connect Box (Compal) ... eigen router ... PC.Door het klonen op mijn router van de MAC ...
Mijn desktop pc maakt geen verbinding meer met internet. Hij zit via kabel rechtstreeks in de ziggo modem. Alles gereset andere kabel maar blijft deze fo...
Als ik kijk bij de firewall in de MediaBox Xl, zie ik nergens een kruisje aangevinktbij onderstaande opties. Klopt dat wel? Deze firewall doet nu helemaa...
als ik dingen via steam of google ofzo wil downloaden, gaat de downloadshelheid eerst omhoog naar ongeveer 1mbps en na een paar seconden zakt het naar ro...
Beste Ziggo gebruikers,Ik heb gister besloten om over te stappen van KPN naar Ziggo om een aantal redenen.Als KPN klant heb ik de powerline adapters aang...
Ik heb een UTP kabel getrokken door een bestaande (lege) pvc leiding.De stekker er aan een kant afgeknipt om hem te kunnen trekken en vervolgens een nieu...
Is het mogelijk om (alleen) het wifisignaal tijdelijk uit te schakelen? We willen liever geen wifisignalen 's nachts. bijvoorbeeld automatisch wifi om 23...
Wie heeft de oplossing voor mijn probleem?Helaas lukt het mij niet om de Wifispot Ziggo op mijn telefoon Huawei P10 light met Android 8 te installeren. Z...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.