Juiste kanaalbreedte WiFi instellen: 20-40-80 MHz? Opgelost
Ik heb sinds kort een nieuwe router van Ziggo, de zgn. Connectbox. Nu ben ik de WiFi instellingen aan het checken en vraag mij af wat de optimale instell...
Ik heb sinds kort een nieuwe router van Ziggo, de zgn. Connectbox. Nu ben ik de WiFi instellingen aan het checken en vraag mij af wat de optimale instell...
Ik had er al het nodige over gelezen maar ben er nu ook achter gekomen dat de creators update van Windows 10, problemen geeft op het interne netwerk. Zod...
Weet iemand waar en of ik de firmware 2.1.1 ergens kan downloaden?Ik ben zo slim geweest om de firmware te downgraden naar 2.0 en nu ben ik de bandsteeri...
Onderstaande mail kreeg ik net zogenaamd van Ziggo.
ok, probleem en ik vind dat ik minder goed geholpen ben aan de telefoon.situatie :kerkgebouw, Ziggo aansluiting sinds 2013.stabiele netwerkomgeving, 5 we...
Hallo,Voorheen als ik een mail opende via de iphone en daarna via de PC dan werd de mail op de iphone automatisch verwijderd en blijft deze staan op de P...
Is er een limiet aan de tijd die je met een bepaalde WifiSpots hotspot verbonden mag zijn? Of een maximum datahoeveelheid die je mag verstoken?Achtergron...
Wij wonen in een huis uit 1976. Hier is de ziggo aansluiting evenals de KPN aansluiting in de woonkamer afgemonteerd. Zijn deze te verplaatsen naar de me...
Ik weet niet meer het wachtwoord
beste mensen, ik heb een ziggo modem/router met dhcp range 192.168.178.10 t/m 254 daarachter wil ik een cisco router EA6400 via utp kabel aansluiten. De ...
Welke connector kan ik het beste gebruiken om een coax kabel te verlengen?Grzz,Blefke
Ik heb een vraag.Ik ga binnenkort overstappen van ziggo naar een andere provider, nu is het zo dat op 30/1/17 contract beïndigd wordt en op die datum de ...
Hallo allemaal,Ik heb een probleempje met de internetverbinding op mijn PlayStation 4 en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.Mijn internetverbindin...
Hi All,Sinds kort kamp ik met storing , namelijk de NAT-Type doet heel erg raar. PS4 zelf geeft die Nat Type 2 aan , maar in-game ( COD ) geeft die Stric...
Hi,Nieuwe telefoon, dus opnieuw wifi hotspots ingesteld. Alle stappen (https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/instellen/) doorlopen en het we...
Aangezien ik antikraak woon verhuis ik nogal eens. Soms heb ik geluk en komt er een mooie oranje kabel uit in de meterkast of EFR-ruimte, maar er zijn oo...
Goededag mede forum gebruikers,Aangezien ik een digibeet ben , maar wel verder wil zou ik graag willen vragen of u even met mij mee wilt denken. Het volg...
Ben gewoon nieuwsgierig. Heb al wel even gezocht, maar kon het 123 niet vinden. Weten jullie wat de verschillende onderdelen van f-secure precies doen? G...
Goedemorgen,Ik heb gister een nieuwe Connectbox ontvangen ter vervanging van mijn cisco router die in bridge stond.Ik dacht, uitpakken, inpluggen en weer...
Ik krijg met geen mogelijkheid de wifi hotspot geinstaleerd op mijn nieuwe telefoon. Certificaat gedownload etc.. Maar hij wordt niet verbonden. Het cert...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.