Mailadres behoud na opzegging? Opgelost
Ik heb een vraag.Ik ga binnenkort overstappen van ziggo naar een andere provider, nu is het zo dat op 30/1/17 contract beïndigd wordt en op die datum de ...
Ik heb een vraag.Ik ga binnenkort overstappen van ziggo naar een andere provider, nu is het zo dat op 30/1/17 contract beïndigd wordt en op die datum de ...
Hallo allemaal,Ik heb een probleempje met de internetverbinding op mijn PlayStation 4 en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.Mijn internetverbindin...
Hi All,Sinds kort kamp ik met storing , namelijk de NAT-Type doet heel erg raar. PS4 zelf geeft die Nat Type 2 aan , maar in-game ( COD ) geeft die Stric...
Hi,Nieuwe telefoon, dus opnieuw wifi hotspots ingesteld. Alle stappen (https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/instellen/) doorlopen en het we...
Aangezien ik antikraak woon verhuis ik nogal eens. Soms heb ik geluk en komt er een mooie oranje kabel uit in de meterkast of EFR-ruimte, maar er zijn oo...
Goededag mede forum gebruikers,Aangezien ik een digibeet ben , maar wel verder wil zou ik graag willen vragen of u even met mij mee wilt denken. Het volg...
Ben gewoon nieuwsgierig. Heb al wel even gezocht, maar kon het 123 niet vinden. Weten jullie wat de verschillende onderdelen van f-secure precies doen? G...
Goedemorgen,Ik heb gister een nieuwe Connectbox ontvangen ter vervanging van mijn cisco router die in bridge stond.Ik dacht, uitpakken, inpluggen en weer...
Ik krijg met geen mogelijkheid de wifi hotspot geinstaleerd op mijn nieuwe telefoon. Certificaat gedownload etc.. Maar hij wordt niet verbonden. Het cert...
Ik heb een Nefit ModuLine Easy thermostaat voor de CV. Deze is goed aan het wifi-signaal te koppelen. Echter, als het modem 's nachts heeft uitgestaan en...
hallo.op het gebied van een nas ben ik vrij nieuw.nu is mijn modem een Technicolor TC7210.Deze heeft dus een ingebouwde nas.als ik een usb stick in de mo...
Hallo.Ik wil graag weten wanneer mijn IP-Adres gaat veranderen.Ik wil het graag weten omdat ik een paar keer ben offline gehaald door een DDos attack.Als...
Voor een Nederlandse bron omtrent dit ernstig lek: https://tweakers.net/nieuws/130755/belgische-onderzoekers-vinden-ernstig-lek-in-wifibeveiliging-wpa2.h...
Hetzelfde als de titel
Ik maak op een remote adres gebruik van een Ziggo hotspot om zonnepanelen opbrengsten op het internet te zetten (zolang de omvormer actief is, ieder 5 mi...
Hoi!Dit weekend een nieuw modem ontvangen omdat de oude niet meer goed functioneerde.. Hier was donderdag een monteur voor geweest. Had een Technicolor i...
Beste Ziggo en/of community-leden,Op modem en internetgebied ben ik een echte leek. Maar hoe zit het met een VPN verbinding. Kan ik die via Ziggo maken. ...
Ik heb altijd outlook als email programma gebruikt. Kon dus heel makkelijk emails vanaf de Ziggo server opslaan in outlook en altijd terugvinden. Nu heb ...
Ik heb een wifibooster (icm technicolor modem). Deze werkt, maar ik moet nu kiezen uit 2 WiFi-verbindingen. Dat werkt niet goed met de multiroom speakers...
We hebben de connect-box, en willen graag poort 25 openen voor in- en uitgaande e-mail. Via Ziggo hoorden wij dat ze het niet meer konden doen. Kan ieman...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.