Connectbox ontvangen, installeren of niet? Onopgelost
Waarom weet ik niet precies, maar ik heb een connectbox mogen ontvangen van Ziggo. Verder niks erbij, geen begeleidend schrijven. Ik vermoed dat het te m...
Waarom weet ik niet precies, maar ik heb een connectbox mogen ontvangen van Ziggo. Verder niks erbij, geen begeleidend schrijven. Ik vermoed dat het te m...
Van de zomer een nieuwe Connect Box (Arris) aangevraagd om de hoge internet snelheden waar te kunnen maken. De box heeft het 1,5mnd prima gewerkt, maar d...
HalloDe laatste tijd ondervind ik veel problemen met online spelen op de de nintendo switch. Bijvoorbeeld het valt vaak weg en het lukt vaak niet om iema...
Hallo,in het begin was de dlna/upnp server van de ziggo cisco modem wel zichtbaar op de Medion internetradio, echter later niet meer.In de modem heb ik e...
Bij gebruik van een vpn verbinding naar een externe server geen upload, wel download.Geprobeerd bij de buren die KPN hebben, hier geen probleem. Al gepro...
Sinds een paar dagen worden gelezen mails in mijn webmail niet meer automatisch als gelezen getoond in het overzicht. Ik heb al verschillende browsers ge...
Probleem : de chromecast maakt geen verbinding met internet
In andere topics lees ik over geblokkeerde uitgaande mails. Dit heb ik nu ook aan de hand. Ik lees ook dat VPN hier iets mee te maken heeft, klopt dat?
Ik heb al een jaar lang last van best wel erge packet loss. Er zijn ondertussen al 5 (of meer) monteurs geweest en 3 nieuwe modems, maar het probleem bli...
Van de een op de andere dag is bij ons ineens de internet verdwenen op onze computers en de PS4. Alle telefoons en tablets hebben wel contact met het int...
Het is weer zover:Al mijn bekabelde aansluitingen zijn spontaan verbroken, eige tijd geleden had ik alles wat bekabeld was een vast ip-adres gegeven en n...
Ziggo blokkeerd poort 25 voor hun consumenten en ik begrijp ook waarom, niet iedereen is in staat om een goede mailserver op te zetten en dit voorkomt ee...
Ik heb ook probleempjes met wegvallende wifi. Niet bij elk apparaat, maar irritant genoeg om even uit te zoeken.Dus ik heb netspot gepakt en ben gaan kij...
onlangs heb ik contact gehad met ziggo over het aanschaffen van een eigen modem, toen werd mij verteld dat dit gewoon kan. mijn ziggo pakket is 250 down ...
Nieuw probleem, in vervolg op het gesloten topic https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/connect-box-valt-steeds-uit-34203AOP, coax-kabel en Co...
Kortgeleden heb ik naar de klantenservice gebeld en aangegeven dat ik geen poorten kan openzetten. De medewerker vertelde me dat ze op afstand een instel...
Hoi zoals exact omschreven staat op deze site : https://portforward.com/call-of-duty-black-ops-iiii/. om je netwerk type te veranderen alleen vraagt de z...
Hallo,ik ben een e-mail kwijt in mij inbox, weet iemand of ik deze weer terug kan vinden ?mvg, Armin
Goedemiddag, Ik heb de oplossing al via de chat proberen te verkrijgen maar dat is niet gelukt en daarom ben ik hiernaartoe verwezen. Ik moet mijn comput...
We hadden een wifi probleem, de wifi viel steeds weg 1 minuut en kwam vanzelf weer terug. Klantenservice van ziggo gebeld, die hadden vrij snel een oplos...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.