Port Forwarden op Techicolor TC7120Z Opgelost
Hallo,Ik wil graag een poort open zetten op mijn modem (poort 11753 TCP).Ik heb deze handleiding gevolgd en stap voor stap uitgevoerd. Ik heb ook geprobe...
Hallo,Ik wil graag een poort open zetten op mijn modem (poort 11753 TCP).Ik heb deze handleiding gevolgd en stap voor stap uitgevoerd. Ik heb ook geprobe...
Probeer in te loggen in mijn modem maar gebruikersnaam en wachtwoord reageert ie niet op. heb al geprobeerd instellingen terug te zetten via reset knop. ...
Onlangs van Ziggo een nieuw modem gekregen voor de oudere Technicolour. Echter ik maak gebruik van gereserveerde (fixed) ip-adressen via DHCP. Alle beken...
IK heb problemen met mijn wifi. Om de 15 minuten valt de wifi een paar seconden weg. Nou vind ik dat niet zo vervelend als ik op mijn telefoon zit, maar ...
Goedemorgen,Vraag zal vast eerder gesteld zijn maar ik kan hem niet vinden.Ik wil graag onder elke mail mijn handtekening incl. logo toevoegen. Bij handt...
Het kiezen van categorien in outlook met mijn Ziggo account werkt niet, kun je niet kiezen.Hetzelfde geld voor een bericht markeren wat ook niet werkt.Da...
Zal wel ergens te vinden zijn zoja heb ik niet goed gezocht en sorry.Wens op Connectbox dat bijv Wifi maar vooral Gast Wifi een kalender en tijd functie ...
In het verleden heb ik vaak problemen gehad met de zowel bedraad als draadloos internet, waarbij ik wil ontvangst had, maar geen verbinding. Dit lijkt st...
Waar zit bij ubee EVW321B de WPS knop?
Hi all,Ik heb een tp link router archer c1200 aan mijn ziggo modem connect (ziggo connection box) Maar heb vervolgens als ik wil poort forwarding wil doe...
port forwarding 10001 lukt wel maar port 10002 en 10004 krijg ik niet open volgens port scan 10002/tcp closed documentum10004/tcp closed emcrmirccd10001/...
Graag zou ik in aanmerking komen voor een nieuwe modem. wifi valt geregeld weg op mobiel en als ik iets zit te bekijken op tablet valt programma uit en z...
Hallo,Ik ben pas geleden van Tele2 naar Ziggo veranderd omdat ik een snellere downloads snelheid wou hebben.Ziggo Mediabox XL gister geinstalleerd en all...
Ik gebruik webmail en sinds enkele dagen gaan enkele e-mails spontaan naar de Prullenbak. Ze vallen daar gelukkig wel op, omdat ze daar als ongeopend (du...
Ik krijg regelmatig een melding dat mijn apparaat geen ip adres heeft gekregen van de Ziggo router.Status report:InformationStandard Specification Compli...
Waneer ik bijvoorbeeld wil netflixen is het internet eraf op mijn tv. Er staan dan wel verbinding met draadloos netwerk maar niet met internet. Heb de tv...
hallo mede ......,ik heb: modem/router CH7465LG-ZG van ziggo met wifi, bedraad naar boven naar een moden/router: waarvan de wifi is uitgeschakeld.beneden...
Is het mogelijk een printer via de USB van de Wifibooster beschikbaar te maken voor alle apparaten binnen je netwerk?
Sinds zondag 16-12 kan ik ineens geen mail meer verzenden van mijn macbook (een minuut daarvoor nog wel en van mijn iPhone nog wel). Krijg steeds de meld...
Hallo allemaal,Aangezien de klantenservice het niet weet,Is er een manier om de mediabox XL in bridge modus te zetten?Alvast bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.