Connect Box valt steeds uit Opgelost
De Connect Box valt telkens uit en start dan opnieuw op. Dit gebeurt ongeveer elk half uur. Hierdoor minutenlang helemaal geen internetverbinding (niet v...
De Connect Box valt telkens uit en start dan opnieuw op. Dit gebeurt ongeveer elk half uur. Hierdoor minutenlang helemaal geen internetverbinding (niet v...
Hoe ziet de mappenstructuur van webspace eruit en in welke map moet ik mijn website plaatsen?
Ik heb een alias email adres. nu heb ik mijn wachtwoord aangepast en ontvangt ik geen mail meer via mijn alias mailaccount. wel nog steeds via mijn hoofd...
Ziggo cut my internet connection by mistake in September and when they reconnected me the VPN connection that I use has stopped working. I have spent sev...
Hoe kan ik mijn ip adres veranderen
Helaas is sinds 2 weken mijn internet (wifi en LAN) erg traag. Ik heb het startpakket van Ziggo met 40mbits (niet het snelste internet, dat klopt). Sinds...
Ik krijg veel spam en blokkeer al deze adressen wel, maar nu is deze lijst te lang geworden. Hoe kan ik deze verwijderen?
Wij kijken graag naar BBC Stricktly Come Dancing en na de uitzending de Blog en herhalingen van de episodes. Helaas kunnen we dat niet vanwege de BBC I p...
hoi ik heb een nieuw modem van ziggo maar krijg mijn wifi cameras er niet aangesloten de wifi cams zijn 2,4ghz en wat ik tot nu toe heb geprobeert is in ...
Heb geen internet en ook geen vaste telefoon daardoor! En gratis nummer en storings nummer kan alleen met vaste telefoon gebeld worden. Hoe neem ik conta...
Kan niet aanmeldenAls u toegang wilt hebben tot Safe Online, moet u zich abonneren op de service of contact opnemen met de ondersteuning om het probleem ...
Signaalsterkte is erg zwak, terwijl wifisignaal optimaal is. Hoe los ik dit op?
Ik heb een raspberry pi met daarop pi-hole geïnstalleerd. Nu heb ik dit allemaal klaar maar dan moet ik nog de DNS van de raspberry in de router zetten.....
your isp's dhcp does not function properly deze melding krijg ik vanaf gisteren. Tot voorheen ongeveer 3 jaar draait deze router ( asus RT N66U meer dan ...
Mijn wifinetwerk is ineens niet meer zichtbaar voor mijn mobiele telefoon. Ik heb wifi aan en uit gezet, telefoon opnieuw opgestart en netwerk 'vergeten'...
Haĺlo,Momenteel ben ik bezig een raspberry pi in te zetten naar een alternatieve DNS met add blocker (Pi-Hole). Nu loop ik tegen het feit aan dat mijn Co...
Gisteren de nieuwe connectbox aangesloten. Na wat gehannes en gebel met de helpdesk lijkt alles te werken. 2 laptops en de iPhones zien het nieuwe draadl...
Ik zit met een probleem. Ik gebruik Ziggo mail nu een jaar en in dat jaar kon ik altijd bijlagen bekijken als ik ze had toegevoegd in de mail, zodat je e...
Ik heb een Sonos systeem met twee players 1, een connect tv en een boost.Tevens een ip camera EM6225.Bij het afspelen van Spotify, waar ik een premium ab...
Ik heb al meer dan 5 weken vaak last van traag internet tussen 10 uur savonds en 2 uur snachts.De 1e keer dacht ik dat er gewoon een storing was.Maar al ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.