Nat type 3 PS4 Onopgelost
Er zijn al wat topics over geschreven maar toch begin ik er weer 1.Ik heb een ps4 die is bekabeld aangesloten op het Ziggo modem ubee evw321b. Er zijn me...
Er zijn al wat topics over geschreven maar toch begin ik er weer 1.Ik heb een ps4 die is bekabeld aangesloten op het Ziggo modem ubee evw321b. Er zijn me...
ik word een beetje moedeloos van het internetgedrag van mijn dochter en wil haar in bepaalde tijdslots de toegang tot de wifi ontzeggen. kan dat?
Kan ik zien of mensen op mijn internet proberen in te loggen? Ik maak gebruik van een Connect Box van Ziggo.Kan iemand helpen?
Hallo allen,Ik heb zojuist de nas gezien op in de finder (mac). Ik zie op het modem ook dat ik mijn externe HD kan toevoegen en deze verschijnt ook keuri...
Beste,Sinds vorig weekend was er ineens een storing op het FM signaal. Alle zenders storen. Keurig een monteur gestuurd door Ziggo, deze stond de volgend...
Goedemorgen, Als kersverse Ziggo-klant heb ik een vraag. Ik ben een relatieve leek als het gaat om installatie van routers en dergelijke, vandaar dat ik ...
Goedendag, ik heb een nieuwe (witte) modem gekregen van Ziggo, welke ik kan benaderen via http://192.168.178.1, mits mijn pc direct bekabeld of draadloos...
Een aantal jaar terug heeft mijn opa een Samsung Galaxy S3 tablet gekregen. Destijds de nieuwste, maar nu zeker niet meer. Hier doet hij niet veel op: sp...
Ik heb geen Netflix, maar zoonlief (15) regelt wel eens wat.En dat gaat ten koste van huiswerk etc.Ik wil voor het hele huis Netflix blokkeren.Kan dat in...
Krijg laatste paar dagen veel mails in slecht engels vanuit spaanse namen.het is spam maar ze zitten ook gewoon in de inbox.hebben meer mensen hier last ...
Ik heb problemen met een mail account toevoegen van UPCmail. In Outlook nieuw account toevoegen gaat niet automatisch. Heb ergens een trucje gelezen dat ...
Klant geworden bij Ziggo en connectbox ontvangen.Ik krijg de zaken niet geïnstalleerdWifi wel te vinden Internet krijg ik geen verbinding.Telefoon krijg ...
ik wil graag weten of je mensen kan kicken van je wifi zodat ze je wifi niet meer kunnen gebruiken
Goede middag,Als ik afzenders van e-mail wil blokkeren krijg ik de volgende melding:"De lijst van geblokkeerde afzenders is te lang om nieuwe adressen to...
Beste,Connectbox met Bridge, iedereen zegt een kwestie van aansluiten en gaan. Ik geloof er niks van, ben ondertussen al een uurtje of 8 verder. (Bij mij...
Hallo,Mijn probleem is dat ik wel een draadloze verbinding heb met mijn wifibooster, maar er geen internet overheen gaat. Afgelopen jaar heb ik een abonn...
In mijn mail (outlook365) heb ik naast de engelse mapnamen van ziggo ook nederlandse namen staan. Het merendeel heb ik kunnen verwijderen (nederlandse) b...
Goedemorgen, in safe Online kan ik tijdslotrn instellen voor internetgebruik. Hier staan bedtijden bij en hoeveel uur er internetgebruik mag zijn. In de ...
https://ziggobeta.speedtestcustom.com/result/2b560180-0c29-11e9-b640-072b511eaa93ping 11mbps download 67.8mbps upload 20.7modem ubee evw3200 de wif werkt...
Hallo,Ik heb een bedraadde ziggo AP. Thuis met een ziggo aansluiting maakt het AP contact met internet. Bij mijn dochter in het studentenhuis pakt het AP...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.