Downstreamwaarden Compal modem Opgelost
Wat de minimale en maximale waarden downstream van een compal modem.
Wat de minimale en maximale waarden downstream van een compal modem.
Klonen is schadelijk voor je downloadsnelheid.Ik heb zo ingesteld:Connect Box (Compal) ... eigen router ... PC.Door het klonen op mijn router van de MAC ...
Mijn desktop pc maakt geen verbinding meer met internet. Hij zit via kabel rechtstreeks in de ziggo modem. Alles gereset andere kabel maar blijft deze fo...
Als ik kijk bij de firewall in de MediaBox Xl, zie ik nergens een kruisje aangevinktbij onderstaande opties. Klopt dat wel? Deze firewall doet nu helemaa...
als ik dingen via steam of google ofzo wil downloaden, gaat de downloadshelheid eerst omhoog naar ongeveer 1mbps en na een paar seconden zakt het naar ro...
Beste Ziggo gebruikers,Ik heb gister besloten om over te stappen van KPN naar Ziggo om een aantal redenen.Als KPN klant heb ik de powerline adapters aang...
Ik heb een UTP kabel getrokken door een bestaande (lege) pvc leiding.De stekker er aan een kant afgeknipt om hem te kunnen trekken en vervolgens een nieu...
Is het mogelijk om (alleen) het wifisignaal tijdelijk uit te schakelen? We willen liever geen wifisignalen 's nachts. bijvoorbeeld automatisch wifi om 23...
Wie heeft de oplossing voor mijn probleem?Helaas lukt het mij niet om de Wifispot Ziggo op mijn telefoon Huawei P10 light met Android 8 te installeren. Z...
Ik kreeg dit nare melding. Oorzaak: een slapende computer (wachtend op Wake on LAN).
Sinds een paar dagen heb ik regelmatig problemen met het inloggen bij de newsserver: news,ziggo.nlVia de telefoon heb ik dit gemeld met de vraag of er st...
Hi thereSorry Dutch not good.We have been with Ziggo for over a year with no problems.We have now been having a problem for the past 3 weeks where we hav...
Een aantal dagen geleden heb ik de connectbox in ontvangst mogen nemen ter vervanging van de oude Ubee.Alles aangesloten en het werkt gelukkig, maar het ...
Goede dag,volgens een externe poortscanner http://www.whatsmyip.org/port-scanner/ zou poort Calendar Server [CalDAV SSL] 8443 open staan.Ik heb nu een in...
Ik krijg bij sommige veilige sites zoals pensioenoverzicht de meldingDe melding dat de verbinding niet prive is. Zowel op tablet als mobiele telefoon wer...
Na hoeveel dagen of weken horen spam berichten uit de Webmail automatisch verwijderd te worden?Alvast bedankt voor de hulp
Ik kan ineens via de IPad geen e-mails weer verzenden, terwijl het met de vaste computer wel gaat.Ik krijg op de IPad de melding: de server accepteert he...
Wat is mac-filtering eigenlijk???
https://tweakers.net/geek/145873/nederland-is-dertig-jaar-aangesloten-op-internet.html :sunglasses:
Hoi,weet er iemand hoe je een leesbevestiging aan ziggo mail toe kunt voegen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.