Huawei Y6 mailinstelling - uitgaande mail lukt niet Opgelost
Krijg wel mails binnen maar uitsturen lukt niet. Bij instellen uitgaande server (volg precies instructies van Ziggo op) krijg ik melding:Kan niet voltooi...
Krijg wel mails binnen maar uitsturen lukt niet. Bij instellen uitgaande server (volg precies instructies van Ziggo op) krijg ik melding:Kan niet voltooi...
Heeft iemand ervaring met het instellen van extern bureaublad op een Ziggo modem?Ik heb altijd extern bureaublad over een experiabox gedaan bij KPN. Sind...
Is het mogelijk dat ik een coax naar utp kabel aansluit op de verdeler sq601(aansluitpunt data), die in mijn contactdoos zit in de woonkamer? En heb ik d...
Ik heb altijd wifi spit gehad op mijn huawei,sinds een maand of 3 lukt dit niet meer,ook gebrobeerd met wachtwoord te veranderen helpt niet.nu dacht ik z...
Hallo,Telefoonkabel loopt van cb naar verdeler,van verdeler naar wcd in kamer.Ik heb hier een utp cat 6 kabel bijgetrokken om evt een router in de kamer ...
Mailprobleem(abuse@ziggo.nl; contact.ziggo@ziggo.nl Sommige mails komen niet terecht bij geadresseerde.Soms komt de mail terecht in de spambox van geadre...
Hoi,al geruime tijd valt de wifi verbinding van onze connectbox uit. Als ik dan de wifi van de laptop/smartphone uit en aanzet, werkt het weer. Alleen th...
Lezer,De mailserver van Mailpoet stuurt E-mails van een persoon naar mijn E-mail adres.Het Ziggo spam filter stuurt vervolgens deze E-mail naar mijn Spam...
Goedemorgen allemaal,Ik probeer mijn wachtwoord van mijn Wifispots te wijzigingen. Het lukt helaas niet. Opslaan blijft grijs.Mijn oude wachtwoord wachtw...
Ik heb een nieuw 5 G modem ontvangen en nu kan ik Mijn thermostaat Moduline Easy niet activeren om deze via de app te programmeren. Er is blijkbaar sprak...
Ondertussen voor de tweede keer in een half jaar mijn emailaccount geblokkeerd. Heb een nieuw huis gekocht en daar nog druk in bezig, daar al een aanslui...
Toen een windows update de thuisgroep verwijderde konden de bekabeld aangesloten pc's elkaar niet meer zin (game-pc en htpc). Een vriend lukte het om de ...
Sinds een week of 3 heb ik problemen met mijn verbinding. De snelheid is goed, speedtests geven snelheid aan van 200mb+, upload 20mb+. Ik heb mijn kabels...
Sinds zondagochtend heb ik geen wifi en een klapperende internetverbinding. 1 of 2 internetpagina's openen lukt soms, maar dan ben ik weer offline. Tv do...
Beste mensen,Ik heb sinds kort een hardnekkig probleem.Via de ziggo XL mediabox bekabeld haalt mijn pc de volle 400mb, maar op een of andere duistere red...
Volgens mij moet op kanaal 1 met 40Mhz BW de frequentie 2402-2442Mhz (kanaal 1-5) zijn, maar deze connectbox zend uit op 2382-2422Mhz; lijkt me niet goed...
Beste,Ik zou graag de modem van mijzelf en die van mijn ouders willen wisselen, kan dit zomaar of gaat dat niet werken?Mijn ouders hebben namelijk een br...
Het instellen van een ziggo account in outlook 2016 werkt niet. De handleiding op de website van ziggo geeft andere popup schermen dan op mijn pc. Iemand...
Weet iemand of de connection box maar een beperkt aantal IP adressen vast kan reserveren? Ik heb er 33 opgeslagen, de 34e lukt me niet, krijg het niet op...
HalloVoor de Ziggo.nl en de webmail (van Ziggo) moet daarvoor het zelfde wachtwoord ingevuld worden of is dat allebij verschillend.In afwachting van........
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.