Synology DS213 NAS - niet bereikbaar / buiten DHCP range Opgelost
Gisteren een nieuwe modem van Ziggo ontvangen. Bijna alles werkt perfect, behalve de toegang naar mijn NAS (Synology DS213). Het probleem is dat het IP a...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Gisteren een nieuwe modem van Ziggo ontvangen. Bijna alles werkt perfect, behalve de toegang naar mijn NAS (Synology DS213). Het probleem is dat het IP a...
Zoals de titel ook al zegt, is het voor mij onmogelijk om op mijn gemak met ziggogo tv te kijken, want mijn internet valt constant weg. Ziggogo stopt dan...
Hallo,Ik heb een laptop en heb een mobiele telefoon. Ik wil graag mijn verzonden mailberichten ook zien wanneer ik een mailbericht vanaf mijn laptop heb ...
Hallo, ik heb een huis gekocht en wilde Ziggo instaleren maar kwam er achter dat ik geen hoofdaansluitng (aop) heb. De groene kabel komt binnen (is nog m...
Ik zit bij een internetstation, en de laatste tijd heb ik regelmatig een uitval (minder dan een seconde). Dit houdt wel in dat ik regelmatig uitval heb n...
In het begin werkte de router met de connect box zoals het hoort: probleemloos. Aan de router hangt nog een NAS en een usb 3.0 disk, en 2 bedrade AP'S. W...
Problemen met verschillende android tablets en gsm's met wifi verbinding naar web siteDit is gekomen na onderhoud van 17 oktober rond 3:00 uur.De site ht...
Zoals de titel het aangeeft.Mijn adres is van de 84 range naar de 212 range gewisseld vannacht. Geen idee waarom.Vreemd, want ik heb een zakelijke aanslu...
Goede middag.Vrijdag terug gekomen van vakantie en sinds die tijd heb ik last van een trage verbinding tot wegvallende verbinding. Volgens de Ziggo snelh...
Sinds er een Connectbox is geinstalleerd bij een klant van mij werkt de Foscam FN3108E niet meer van buiten af. En is zelfs in het binnennetwerk soms moe...
Ik zit in Luxemburg kan ik het daar ook krijgen en hoe doe ik dat
Hallo.Ik heb een vraag en ben best geirriteerd momenteel, ik heb jarenlang internet van KPN gehad en letterlijk nooit aan de telefoon gehangen. Nu zit ik...
Hi all,Omdat ik mijn oude Powerline-adapterset (TP-Link 411KIT AV500 met een 100 Mbit-ethernetpoort) wilde vervangen met een nieuwer exemplaar, kwam ik a...
Sinds deze week kan ik geen mail meer sturen naar g.mail adressen vanaf mijn @home mail adressen. Het gaat om adressen waar ik in het verleden meerdere m...
Beste allemaal,Sinds een paar maanden heb ik in mijn nieuwe huis internet van Ziggo. Nu wilde ik op mijn Raspberry Pi + ext. HDD een Plex of Subsonic ser...
Ziggo belt, vraagt of je tevreden bent en probeert je dan een nieuw modem te slijten.Je zegt dan dat je het wil proberen en vergelijken of het beter werk...
Ik heb sinds anderhalf jaar IP camera's op mijn modem aangesloten en met port forwarding kan ik ze ook buiten mijn netwerk volgen. Nu heb ik al meer dan ...
Ik heb een eigen domeinnaam.Gerrit@Tjemmes.nlWelke poort moet ik gebruiken voor uitgaande post?(SMTP) inkomende is 110.uitgaande 587 werkt niet.Ook gmail...
Afgezien van het feit dat het vervelend is om spam te ontvangen, laat staan spam in de vorm van een chantage-/afpersingsemail, ben ik wel verbolgen over ...
mijn wandcontactdoos (umu-01) zit in de meterkastik wil mijn connectbox (modem) daar eigenlijk niet plaatsen (slecht wifi signaal)maar Ziggo adviseert om...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
35 | |
19 | |
8 | |
4 | |
3 |