Port forwarding optie mist in de Connectbox Opgelost
De titel geeft het al aan; ik wil een poort fowarden maar de hele optie mist in de modem. Wie kan me vertellen hoe ik deze optie tevoorschijn kan halen/ ...
De titel geeft het al aan; ik wil een poort fowarden maar de hele optie mist in de modem. Wie kan me vertellen hoe ik deze optie tevoorschijn kan halen/ ...
Kennis van me heeft windows live mail. Door het instellen van de ipad is er mail hen en weer gekopieerd (pop3) en uiteindelijk gesynchroniseerd. Nu is de...
Goedendag. Ik heb een lastig probleem met e-mail dat ik via normale support niet opgelost kreeg. Ik bezit een externe server waar enkele websites op geho...
Heb al een tijdje als modem een connectbox. Nu kwam ik bij het opruimen nog mijn oude Ubee modem tegen. Wat moet ik hiermee. Bewaren of kan die in de kli...
Beste community,Ik heb de laatste tijd veel last van SPAM, mijn ziggo-mailbox was gehackt. Nu heb ik contact met ziggo zelf gehad om de regie weer terug ...
Ik ben veel bezig met uploaden en ik merkte pas 2 weken geleden dat het steeds halveerde hij hoort 40 mbps te geven maar ik krijg niet ééns 10 tot 20 mee...
Hallo allemaal! Mijn naam is Ramon, en ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen om mijn externe hardeschijf te delen via het netwerk. Het gaat om een...
Ik heb al een jaar de PlayStation4 slim maar nu opeens wil hij niet verbinden met de WiFi, Maar als hij verbind dan gaat hij weer weg na dat ik de PlaySt...
Beste,Ik heb een vraag.Waarom kan ik poort 1194 niet forwarden.ik heb diverse poorten geforward oa voor mijn nas zodat ik deze van afstand kan benaderen....
Wij hebben een Ziggo CH7465LG apparaat als router voor ons LAN naar het internet. Er zijn diverse apparaten verbonden, zowel met kabel als via WIFI. Alle...
F-secure geeft aan dat mijn Mac geïnfecteerd is met riskware (MacKeeper / MyShopCoupon enz.Binnen F-secure zit geen knop om dit te verwijderen.Vraag: wat...
Goeiemiddag,Ik zit al een paar dagen met een probleem met mijn Ziggo Extra wifipunt, meerdere apparaten die ik met het draadloze netwerk verbind willen g...
Sinds kort heb ik slecht beeld met de mediabox Xl en extra mediabox op ziggo sport en SBS 9. Dit heb ik gemeld bij de de helpdesk van Ziggo en ze hebben ...
Er zijn al wat topics over geschreven maar toch begin ik er weer 1.Ik heb een ps4 die is bekabeld aangesloten op het Ziggo modem ubee evw321b. Er zijn me...
ik word een beetje moedeloos van het internetgedrag van mijn dochter en wil haar in bepaalde tijdslots de toegang tot de wifi ontzeggen. kan dat?
Kan ik zien of mensen op mijn internet proberen in te loggen? Ik maak gebruik van een Connect Box van Ziggo.Kan iemand helpen?
Hallo allen,Ik heb zojuist de nas gezien op in de finder (mac). Ik zie op het modem ook dat ik mijn externe HD kan toevoegen en deze verschijnt ook keuri...
Beste,Sinds vorig weekend was er ineens een storing op het FM signaal. Alle zenders storen. Keurig een monteur gestuurd door Ziggo, deze stond de volgend...
Goedemorgen, Als kersverse Ziggo-klant heb ik een vraag. Ik ben een relatieve leek als het gaat om installatie van routers en dergelijke, vandaar dat ik ...
Goedendag, ik heb een nieuwe (witte) modem gekregen van Ziggo, welke ik kan benaderen via http://192.168.178.1, mits mijn pc direct bekabeld of draadloos...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.