kan bepaalde sites niet bezoeken. Opgelost
Hallo ik heb al ongeveer 2 weken een groot probleem. Ik kan op mijn pc sites zoals: INGB, funda, ect niet openen. maar sites zoals youtube en facebook kan ik wel bezoeken. Als in deze sites invoer sta...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo ik heb al ongeveer 2 weken een groot probleem. Ik kan op mijn pc sites zoals: INGB, funda, ect niet openen. maar sites zoals youtube en facebook kan ik wel bezoeken. Als in deze sites invoer sta...
Sinds 4 september werken mijn inkomende UDP verbindingen niet meer. Klantenservice zegt dat mijn UBEE EVW321 een update heeft gehad. Of dat er mee te maken heeft weet ik niet. Maar mijn forwards UDP 1...
bij het menu van f-secure via hulpmiddelen naar recente gebeurtenissen.nu is mijn vraag hoe ik die lijst kan opschonen of niet?***Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid***
Sinds overstap naar Ziggo met connectbox, werkt de wifi via de omvormer van onze zonnepanelen niet meer.De omvormer is van de firma Tautus, Goodwe. Wie weet een oplossing?Toevoeging van Moderator: Lee...
Als ik de telefoon(Samsung Galaxy S9 Plus) wil verbinden door middel van de WPS knop gebeurt er niks. En als ik het handmatig doe werkt het ook niet. WPS staat keurig aan in het modem.
sinds vanmiddag, woensdag 22 aug 2018, blokkeerd Safe Online websites die tot nu toe wel zichtbaar waren en die ik onregelmatig bezocht. O.a. Menwedstrijdenhorst.nl,iqwellness.nl, Peregrinazione.nl.Oo...
Dag allen,Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft(zie titel).Op dit moment maak ik gebruik van powerline adapters dit omdat een kabel trekken door het huis in mijn situatie niet heel handig i...
ik krijg mijn sannce babyfoons niet gekoppeld aan mijn wifi en daardoor niet werkend.Heb net een nieuw modem gekregen en krijg de melding time out te zien
Ziggo start met het in de praktijk testen van docsis 3.1. In de Utrechtse wijk Oog in Al krijgen twintig huishoudens en bedrijven een docsis 3.1-modem waarmee ze kabelinternet tot 1Gbit/s kunnen teste...
Ik probeer een TOD filter in te stellen in de TC7210, loop tegen 2 problemen aan:Heel vaak als ik op Add, Remove of Apply klik krijg ik direct "The connection was reset".Als het dan wel lukt wil ik gr...
Mijn zonnepanelen werkt niet, kan volgens leverancier niet de eenmalige verbinding maken met de server.Hiervoor moeten poorten openstaan en firewall uit. Reeds meerdere malen met klantenservice aan de...
Beste,Ik gebruik de Ziggo SMTP server voor verschillende software om monitoring mails naar mijzelf te versturen. Echter loopt dit soms vast en stuurt dan aardig wat mails in een paar minuten. Wat is d...
Ik heb wat testen gedaan en me upload doet raar.Ook heb ik last van internet lag/problemen hier en daar en kan geen app vinden die deze problemen veroorzaakt.Ik heb totaal geen problemen met de upload...
Ik ben thuis bezig met een Raspberry Pi-projectje. Om het apparaat van buiten het netwerk te benaderen had ik het idee om een poort te forwarden. Toen ik vanavond inlogde op mijn router (ConnectBox) s...
Hello. I just moved to my new place here in Osdorp, Amsterdam, and found out that there is no such thing as a competition among internet providers. And if you don't want DSL internet (for some reason ...
Bijna iedereen heeft hier een download/upload van 10 staat tot 1, je up is 1/10 van je down.Nu kan het wel eens handig zijn, althans voor mij en misschien ook anderen, dat je dat tijdelijk om kan draa...
Ik heb al lange tijd zonder problemen een eigen webserver op mijn Ziggo-aansluiting draaien op poort 80 en 443. Ik heb nu een nieuw modem, de Arris Connectbox met dualstack IPv4 en IPv6.Op IPv4 is het...
Hallo, ik zit al een tijdje te stoeien met Wake on Lan ( Wan ). Ik wil via mijn android telefoon mijn computer kunnen aanzetten en kunnen overnemen. Momenteel gebruik ik daar Teamviewer voor.Wake on L...
Hallo, ik word momenteel gek van de spam. Zojuist weer 16 spammails. De mailadressen veranderen continu, dus hoewel ik braaf alle adressen blokkeer schiet ik er weinig mee op. Enige constante is dat e...
Mijn zoon gamed de hele nacht door en dat kan niet. Ondanks de MAC filtering kon hij gewoon online om half 3 terwijl ik filtering had aangezet om 2 uur. Hij gamed bekabeld.
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 18 april 16:30 uur ZiggoIn de eerste plaats willen we iedereen ontzettend bedanken voor alle feedback van de test, dit is voor ons erg waardevol geweest. En zoals opgemerkt is vandaag de hoger...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
29 | |
27 | |
15 | |
14 | |
6 |