Veel beloven maar in de praktijk valt het behoorlijk tegen Opgelost
Ik heb blijkbaar nog een oude zwarte router van Ziggo. Het wifi signaal werkt alleen in de huiskamer(en dan nog zeer matig) maar niet op de 1e en zoldere...
Ik heb blijkbaar nog een oude zwarte router van Ziggo. Het wifi signaal werkt alleen in de huiskamer(en dan nog zeer matig) maar niet op de 1e en zoldere...
We hebben een groenstrook gekocht waar een kabel van ziggo in de grond ligt.wat zijn de kosten ongeveer voor het verleggen van deze kabel in het naast ge...
Ik wou een usb aansluiten via de router, zo gezegd zo gedaan maar toen...Via het modem wou ik dingen aanpassen voor de usb omdat er bepaalde dingen niet ...
Ik was voor mei 2015 actief, site is nog steeds in de lucht, nu wil ik iets wijzigen. Helaas kan Filezilla geen verbinding maken met homedrive.ziggo.nl (...
Mijn hardware configuratie bestaat uit een server (met Windows Home Server 2011), een desktop (met Windows 10Pro), een laptop (met Windows XP) en een 2e ...
Het wifi-wachtwoord is vandaag gereset. Volgens helpdesk van Ziggo staat aan hun kant alles goed. Ik weet niet of het door de reset komt maar mijn moeder...
Sinds recent op willekeurig basis last van packet loss bij streamen/gamen etc. Het netwerk is niet stabiel. Kan een nieuwe router dit oplossen of ligt di...
Kan ik als Ziggo klant mijn PC met VPN beschermen en zo ja , hoe dan ?
Mijn Drive File Stream werkt niet als ik F-Secure actief heb. Ik kan dan niet inloggen op m´n Google-account. Zodra ik de virusscanner uitzet lukt het we...
Zodra ik mail wil verzenden via de wifi verbinding, krijg ik een foutmelding '0x800CCC0F; Verbinding met de server is onderbroken'. Zoek werk heeft opgel...
Ik heb mijn op connect box van Ziggo een aantal apparaten geblokkeerd via mac adres. Maar als ik mijn tp-link repeater wel toegang verleen. Kunnen de geb...
hallo ik heb sinds 9-2-2019 een Ziggo wifi booster via kabel aangeschaft ik heb hem helemaal aangesloten. ik heb verbinding maar toch niet, de verbinding...
Goedendag, Ik heb al jaren contract bij Ziggo, reis voormijn werk heel wat af binnen en buiten Europa, 2 jr geleden nieuwe labtop aangeschaft en VPN geac...
Beste forumleden,Het volgende is er aan de hand, ik heb een cisco EPC3925 deze staat in bridge modus. Nu is er gister een nieuwe router op aangesloten na...
Hi everybody, Apologies for posting this here in English (i'm not there yet with my Dutch )For a a couple of days in a row, when trying to opening any ...
Binnenkort krijg ik ziggo i.p.v. KPN.Op de begane grond komt coax binnen, op 1e verdieping staat alle apparatuur. Zal ik coax doortrekken naar boven of e...
Als wij inloggen, via de https site van Ziggo, op Ziggo webmail staat in de adresbalk een slotje. Zodra wij een ingekomen mail openen veranderd slotje in...
Bovenstaande programmaatje van Intel gaat na welke drivers geupdate moeten worden op je computer. Het programmaatje werkt goed op mijn computer en geeft ...
mijn internet viel vanavond rond 22.00 uur ineens uit en sinds de storing gisteren verholpen is is internet trager
Ik werk met outlook 2007. Nu komt er een melding bij opstarten van Outlook dat de pc geen verbinding krijgt met de server. Internet doet het prima op dez...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.