Wifi op telefoon doet het niet meer na hulp ziggo Onopgelost
We hadden een wifi probleem, de wifi viel steeds weg 1 minuut en kwam vanzelf weer terug. Klantenservice van ziggo gebeld, die hadden vrij snel een oplos...
We hadden een wifi probleem, de wifi viel steeds weg 1 minuut en kwam vanzelf weer terug. Klantenservice van ziggo gebeld, die hadden vrij snel een oplos...
Berichten van Facebook komen niet meer in postvak in, maar direct in de prullenbak.
Sinds een week heb ik een slechte internetsnelheid.Waar ik voorheen nog afbeeldingen van een paar MB kon downloaden duurt een bestand van 50mb nu meer da...
Al geruime tijd start mijn connectbox steeds opnieuw op, de laatste tijd gebeurt dit echter continu. (Om de 5 a 10 minuten) Internet is op deze manier to...
In Ziggo webmail zie ik 3 e-mailaccounts. De eerste is mijn Ziggo-mailadres, de overige 2 zijn van een andere provider. Tot enkele maanden geleden was er...
Stel dat je ongewenste content zoals geweld, gokken of social media niet aan je kinderen wilt laten zien, waar kan ik dan ouderlijk toezicht ‘aan’ zetten...
Ik kan vanuit mijn ziggo mail geen website openen
hoe krijg ik een ziggo safe online icoon op mijn buroblad?
Hallo,Sinds een week hebben wij de Bose soundtouch 30 in huis. Overdag werkt deze perfect! Alleen elke ochtend moeten wij de ziggo horizon mediabox xl op...
Goedendag,Sinds een verhuizing naar een nieuw adres (vier maanden geleden) hebben wij in het nieuwe huis last van een wegvallende internetverbinding.Het ...
Ik wil graag een Minecraft/Unturned server starten zodat ik in privé kan spelen met mijn vrienden maar ik voel me niet zo fijn met het delen van mijn IP-...
Hallo,Ik heb sinds gisteren een een andere Connectbox gekregen omdat die andere kuren had.Alleen op 1 of andere manier werkt Twonky niet meer, terwijl hi...
Sinds eind juli in ons nieuwe appartement ingetrokken, toendertijd het goedkoopste abonnement tv+internet 60mbits/s (of 40mbits/s zelfs) aangeschaft. Zow...
Begin september kregen we een nieuwe mediabox voor de televisie. Deze is aangesloten door een monteur.Sindsdien heb ik problemen met WiFi op mijn Sony Xp...
Vanmorgen had ik een paar minuten geen internet en bellen meer en zie ik dat mijn modem uit bridge mode is gehaald en IPV6 heeft gekregenOok was wifi aan...
Al mijn gmail wordt automatisch doorgestuurd naar mijn ziggo e-mail. Ik gebruik MS Outlook 2010 op de laptop en Mail op mijn iPhone.Sinds enige tijd krij...
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn NAT-type open kan zetten voor Black Ops 4 xbox. mijn xbox zegt dat ik open sta maar het spel zelf zegt dat ik op str...
Goedenmiddag,Ik heb al een aantal jaren het alles in een pakket van ziggo en heb nooit nergens problemen mee gehad. Heb van mijn modem beneden in de woon...
Wegens een defecte modem heb ik mijn Technicolor modem moeten vervangen door de nieuwe ConnectBox. In de oude situatie stond de modem in bridge mode met ...
In één van mijn forum accounts (https://www.logicprohelp.com/) zijn de links sinds kort inactief in de notificatie-emails, ik kan er niet langer op klikk...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.