Internetsnelheid valt weg tijdens gamen (Fortnite en Minecraft) Opgelost
Sinds enige tijd valt soms de wifi verbinding en Internet weg, hoewel de mediabox niets aangeeft helpt resetten soms wel. Sinds gisteren valt tijdens het...
Sinds enige tijd valt soms de wifi verbinding en Internet weg, hoewel de mediabox niets aangeeft helpt resetten soms wel. Sinds gisteren valt tijdens het...
Ik krijg op mijn e-mailadres mailtjes die ik niet wil....Nu heb ik volgens de instructies van Ziggo de ongewenste mailtjes geblokkeerd en krijg de meldin...
Wij gaan per 7 maart verhuizen naar een nieuwbouw woning in berkel en Rodenrijs. In den haag (huidige adres) hebben we ziggo. We willen gelijk per 7 maar...
TLS Heeft men windows 7 dan is middels indien gedaan windows update er wel degelijk support voor de veiliger TLS versie 1.2.Echter indien een tegenpartij...
Sinds 2 dagen zijn de logo's niet meer zichtbaar in de mail. Dit maakt het erg lastig om bijvoorbeeld links aan te klikken. Ik heb niets gewijzigd dit ge...
Ik heb op dit moment een heel specifiek probleem. Mijn internet werkt prima, maar bij een specifieke server (mc.hypixel.net) heb ik extreme packet loss e...
Ik heb de witte Ziggo Connectbox staan. Ik woon in een wat gedateerde woning en de aansluiting zit in de woonkamer helemaal achter in het huis. Daar staa...
Plots kan ik geen foto's invoegen als bijlage. kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?Mvg Jopieknopie
(but I can send pdf for example). It started yesterday evening -- and I didn't change any settings
Ik heb een Ziggo modem/router, daarachter zit op de Lan poorten een drietal routers aangesloten met kabel, waarvan er eentje naar de woonkamer gaat eentj...
Hallo,Sinds ik bij Ziggo zit kan ik niet meer fatsoenlijk FTP'en. Wanneer ik naar dezelfde FTP server met hetzelfde device en dezelfde FTP cliënt op een ...
nu game ik momenteel kabel alleen wil ik overstappen op wifi. Ik heb mijn pc proberen aan te sluiten op de wifi en erop te game. zonder succes. heb al ee...
Wij willen de hoofdaansluiting van de meterkast naar de woonkamer verplaatsen.Wat moeten wij hiervoor doen om dit mogelijk te maken?Ik hoor het graag.
Bij het blokkeren van spam krijg ik een melding dat de backlist vol is en ik emailadressen moet verwijderen. Als ik vervolgens op de gok een paar adresse...
Mijn alias e-mail in combinatie met wachtwoord is gehackt. Ik gebruik deze op gamingsites en social media m.b.t. gaming. Ik wil nu dit alias email adres ...
Wij hebben 2 ziggo mailaccounts die sinds een maand of 2/3 steeds om het wachtwoord vragen. Dit gebeurt op verschillende apparaten. Wie kent de oorzaak e...
Since a few days ago I've started getting intermittent ERR_CONNECTION_REFUSED errors when browsing the web from both Chrome on my Mac and my iPhone. Some...
Hallo, kan iemand me helpen de router die Ziggo beschikbaar stelt in te stellen met VPN ?Ik heb een account bij NordVPN, werkt perfect bij mobiel, laptop...
Het lukt mij niet om samen met vrienden online te spelen in de nieuwe COD blackops 4. Mijn NAT type staat op 2 en kan niet lager als ik in mijn modem inl...
Ik heb een ziggo uitbreidingsset via het stopcontact. Nu heb ik via Ziggo een extra uitbreiding gekocht. Deze valt na het ‘pairen’ na een minuut weer uit...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.