Co-op gamen PS4 werkt niet Onopgelost
Dag,Ik heb al een tijd problemen met online gamen maar meestal na rebooten werkt het wel. Maar de laatste dagen lukt hier niet meer. Ik heb het idee dat ...
Dag,Ik heb al een tijd problemen met online gamen maar meestal na rebooten werkt het wel. Maar de laatste dagen lukt hier niet meer. Ik heb het idee dat ...
Na een stroomuitval van een uur door plaatsing nieuwe meter, doet ons bekabeld internet het niet meer.Tenminste...boven niet. Vanuit de connectbox gaat é...
Als ik een dab radio station wil streamen via internet dan merk je sat het erg hakkeld. het duurt even voordat het afspelen begint en als het dan afgespe...
Weet iemand wat dit betekent en hoe op te lossen? Wij hebben Ziggo zakelijk.Reporting-MTA: dns;mail.afas.onlineX-PowerMTA-VirtualMTA: mailReceived-From-M...
Ik ben gewend bij andere routers dat deze zodanig te configureren zijn dat deze per ingestelde tijdspanne zichzelf kunnen resetten. Bijvoorbeeld elke nac...
Weet iemand waarom Ziggo zoveel websites blokkeert? Ik wil gewoon potje pokeren op een site waarop ik ooit eerder heb gespeeld (everestpoker) en nu bloke...
Hallo allemaal,Ik heb even een vraag. Ik heb sinds gisteren de tg2492lg Ziggo router in huis.Dit naar aanleiding van klachten oude router.Nu heb ik het v...
Sinds afgelopen week woon ik in een nieuw appartement met een nieuwe connectbox voor internet (Ik kijk geen tv) maar al sinds dag 1 valt het internet elk...
Is het mogelijk de WIFI booster een vast IP adres te geven? Vind ik persoonlijk handiger met beheer. Kon de optie niet vinden.groet Kees
Ontvangers van mails van mij zien bij de afzender steeds staan ZIGGO Mail in plaats van mijn naam. Ik heb een en ander al aangepast in mijn mail account ...
De internetverbinding valt elke zoveel minuten om onverklaarbare reden uit voor een tijd varierend tussen 10 seconden en meerdere minuten.We hebben twee ...
Hallo, Sinds vandaag, om 1.17uur zit ik zonder internet. Precies de tijd die vermeld staat op actuele storingen.nl heb de connect box meerdere malen opni...
Enkele weken geleden hier een monteur gehad omdat het TV signaal niet goed was en internet af en toe weg viel.Bleek dat er zowel een storing zat in het m...
Er is wifi via 2.4 gHz en 5 gHz.Als je een smartphone koopt , hoe belangrijk is het dan, dat je er wifi mee kunt kunt gebruiken op 5 gHz?Ik woon op een p...
Goedenavond, Ziggo communityIk heb momenteel de Ziggo Mediabox XL en de Ziggo Mediabox + . Ook heb ik nog 1 andere router aangeslotten binnen dat netwerk...
Ik heb in oktober mijn oude modem vervangen met een Arris Connectbox en heb sindsdien erg veel last van uitvallend internet. De system up time van mijn A...
Hallo, allemaal! Alvast bedankt voor de reacties.Ik heb zelf de connect box die met een internet kabel is aangesloten aan de wifibooster. Draadloos loopt...
Van Ziggo kreeg ik bericht dat via mijn officiële e-mail adres mijn account gehact was:Ons e-mailbeveiligingssysteem heeft gedetecteerd dat uw account ge...
Hallo allemaal,Een ziggo starter ben ik , ik heb oa de wifibooster (bedraad) besteld, maar nu lees ik dat het een eigen SSID heeft. Kan ik deze aanpassen...
Hi!Ik heb gisteren eindelijk een PS4 Slim 1TB aangeschaft en wilde deze aansluiten op mijn netwerk. Ik had al een kabel getrokken, dus dat was handig. To...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.