Ziggo Safe Online op vakantiepark Opgelost
Op mijn Laptop heb ik Ziggo safe online geinstalleerd werkt prima.Nu wil ik de laptop meenemen naar een vakantiepark waar ook Ziggo is als Internet provi...
Op mijn Laptop heb ik Ziggo safe online geinstalleerd werkt prima.Nu wil ik de laptop meenemen naar een vakantiepark waar ook Ziggo is als Internet provi...
hallo allemaal ,ik heb een oude Samsung SmartTV die geen YouTube meer ondersteunt. Heb een Android box gekocht voor de YouTube app. Hier kijk ik ook Netf...
Hallo,Onlangs heb ik een Synology DS218+ aageschaft en deze aangesloten. alles werkt prima naar behoren en thuis in het netwerk kan ik prima alles stream...
Sinds enige tijd treedt er een signaalstoring op. De verbinding met internet wordt verbroken. De lampjes op de Ziggo Connect Box beginnen vervolgens groe...
Beste Ziggo community,Volgens het beleid van Ziggo worden op de abonnementen van consumenten een aantal applicaties geblokkeerd. Poort 25 (TCP) is geblok...
Beste allemaal,Ik heb een TC7200 modem (nog met UPC logo) in bridge modus.Sinds enkele weken stopt dit modem regelmatig met zijn verbinding. Vreemde is d...
Helemal geen verbinding meer met het netwerk werk via mijn pc (bekabeld) en wifi heb de router ook al herstart. Krijg als melding op mijn computer en tel...
Ik wil een ip aan een mac address koppelen maar het gaat niet goed, kijk maar als volgt
Hi,Since moving to a new house and receiving a new modem, I have not been able to Remote Desktop via VPN to my work office. I also connect to the VPN, an...
Krijg geen verbinding met mijn smart TV Sony experia. Melding 'verbonden, geen internet'
Hoe kan het toch dat mijn modem elk uur wel 5 herstart ? Mijn gevoel zegt dat het aan de horizonbox ligt die in conflict loopt of iets in die trant
Hey hallo allemaal,Sinds ik eindelijk online ben met Ziggo, is mijn ip adres 3x gewijzigd. Kan iemand mij uitleggen of dit normaal is? en hoe ik dit kan ...
Ik heb een nieuwe foon Wiko met Android 8.1. Met mijn oudere toestellen is wifi spots instellen nooit een probleem geweest. Dus Certificaat gedownload en...
Goedemorgen,Hoe kan ik de regelafstand instellen tijdens het schrijven van een email.Ik heb nu een regelafstand van 1,5 en wil deze graag veranderen naar...
Hoe kan dit opgelost worden?
De ziggo sport app werkt niet meer na update naar iOS 12.1.2ik krijg de melding dat ik gebruik maak van een proxy of VPN server en dat niet is toegestaan...
Hallo Forum, Hoe geef ik mijn Synology NAS een vast IP-Adres in het witte Ziggo modem?
Beste,Internetsnelheid is overal in huis prima. Waar ik werk 150mb down en 20mb up. Echter, dit wordt drastisch (>90%) verlaagd zodra ik inlog op netwerk...
Ik probeer iedere keer verbinden via de ethernetkabel, maar geen verbinding. Heb 2 nieuwe kabels gekocht, maar zonder succes. Dus kijk ik wat er gaande w...
Ik heb een domeinnaam en kan daarop email ontvangen, laten we zeggen info@abc.nl. Dit wordt nu door KPN afgehandeld. Ik heb daar nog een wxs account, dat...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.