Steeds 10 seconden geen internet Opgelost
Hallo, Sinds kort heb ik steeds ongeveer 10sec geen internet. Ik wordt dan uit mijn online games gegooid. Al mijn apparaten zijn bekabeld aangesloten op ...
Hallo, Sinds kort heb ik steeds ongeveer 10sec geen internet. Ik wordt dan uit mijn online games gegooid. Al mijn apparaten zijn bekabeld aangesloten op ...
Hallo,ik krijg de laatste tijd steeds mail met als afzender.............@ryanair.com. Het is iedere keer een ander adres(voor @ staan altijd een heleboel...
Hallo,Ik overweeg een Wifibooster van Ziggo te kopen nu kun je dat kopen of huren voor 2.00 per maand.Op verkoop sites zie je best veel van die sets te k...
De wifiverbinding valt iedere 10-15 minuten even weg. Normaal geen probleem, maar bij Skype calls is dat lastig, omdat dan iedere keer de call opnieuw op...
Beste,Via de volgende tutorial: https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/port-forwarding-op-de-technicolor-tc7210-16115 heb ik geprobeerd om ...
Goedemorgen allemaal.Sinds een dikke week hebben wij de nieuwe connectbox ontvangen en geïnstalleerd.Sindsdien kan onze Galaxy Tab4 niet meer op internet...
Hi all,Een aantal dagen geleden ben ik verhuisd. Nu heb ik in mijn oude woning KPN internet gehad maar ben nu meer dan de helft van mijn downloadsnelheid...
Hoi,Als ik een nieuw aanmaak en ik rechts naast CC en BCC het adresboek selecteer. Vervolgens selecteer om in alle mappen te zoeken.Wat mij opvalt is dat...
F-secure voert automatisch updates uit bij mij. Al een aantal weken gaan de F-secure updates niet goed. Ze mislukken. Geen idee waar het aan ligt.Dit tre...
Kan ik achter het ziggo modem een modem van T-mobile als access point hangen?Zoja hoe zorg ik dat het t-mobile modem als access point functioneert.
Sinds enige tijd valt soms de wifi verbinding en Internet weg, hoewel de mediabox niets aangeeft helpt resetten soms wel. Sinds gisteren valt tijdens het...
Ik krijg op mijn e-mailadres mailtjes die ik niet wil....Nu heb ik volgens de instructies van Ziggo de ongewenste mailtjes geblokkeerd en krijg de meldin...
Wij gaan per 7 maart verhuizen naar een nieuwbouw woning in berkel en Rodenrijs. In den haag (huidige adres) hebben we ziggo. We willen gelijk per 7 maar...
TLS Heeft men windows 7 dan is middels indien gedaan windows update er wel degelijk support voor de veiliger TLS versie 1.2.Echter indien een tegenpartij...
Sinds 2 dagen zijn de logo's niet meer zichtbaar in de mail. Dit maakt het erg lastig om bijvoorbeeld links aan te klikken. Ik heb niets gewijzigd dit ge...
Ik heb op dit moment een heel specifiek probleem. Mijn internet werkt prima, maar bij een specifieke server (mc.hypixel.net) heb ik extreme packet loss e...
Ik heb de witte Ziggo Connectbox staan. Ik woon in een wat gedateerde woning en de aansluiting zit in de woonkamer helemaal achter in het huis. Daar staa...
Plots kan ik geen foto's invoegen als bijlage. kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?Mvg Jopieknopie
(but I can send pdf for example). It started yesterday evening -- and I didn't change any settings
Ik heb een Ziggo modem/router, daarachter zit op de Lan poorten een drietal routers aangesloten met kabel, waarvan er eentje naar de woonkamer gaat eentj...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.