Ziggo Wifispot en Wiko Lenny 5 Opgelost
Ik heb een nieuwe foon Wiko met Android 8.1. Met mijn oudere toestellen is wifi spots instellen nooit een probleem geweest. Dus Certificaat gedownload en...
Ik heb een nieuwe foon Wiko met Android 8.1. Met mijn oudere toestellen is wifi spots instellen nooit een probleem geweest. Dus Certificaat gedownload en...
Goedemorgen,Hoe kan ik de regelafstand instellen tijdens het schrijven van een email.Ik heb nu een regelafstand van 1,5 en wil deze graag veranderen naar...
Hoe kan dit opgelost worden?
De ziggo sport app werkt niet meer na update naar iOS 12.1.2ik krijg de melding dat ik gebruik maak van een proxy of VPN server en dat niet is toegestaan...
Hallo Forum, Hoe geef ik mijn Synology NAS een vast IP-Adres in het witte Ziggo modem?
Beste,Internetsnelheid is overal in huis prima. Waar ik werk 150mb down en 20mb up. Echter, dit wordt drastisch (>90%) verlaagd zodra ik inlog op netwerk...
Ik probeer iedere keer verbinden via de ethernetkabel, maar geen verbinding. Heb 2 nieuwe kabels gekocht, maar zonder succes. Dus kijk ik wat er gaande w...
Ik heb een domeinnaam en kan daarop email ontvangen, laten we zeggen info@abc.nl. Dit wordt nu door KPN afgehandeld. Ik heb daar nog een wxs account, dat...
Ik heb Safe online opnieuw geïnstalleerd maar krijg het icoontje niet terug op het bureaublad.Wat te doen?
Vanwege slechte wifi bij mijn laptop heb ik vorig jaar een UTP kabel vanaf het modem op mijn laptop aangesloten. Prima oplossing. Nu krijg ik binnenkort ...
* Waarom is er geen Qqs?* Hoe kan ik url blokkeren (om ads te blokkeren)
Dag,Ik heb al een tijd problemen met online gamen maar meestal na rebooten werkt het wel. Maar de laatste dagen lukt hier niet meer. Ik heb het idee dat ...
Na een stroomuitval van een uur door plaatsing nieuwe meter, doet ons bekabeld internet het niet meer.Tenminste...boven niet. Vanuit de connectbox gaat é...
Als ik een dab radio station wil streamen via internet dan merk je sat het erg hakkeld. het duurt even voordat het afspelen begint en als het dan afgespe...
Weet iemand wat dit betekent en hoe op te lossen? Wij hebben Ziggo zakelijk.Reporting-MTA: dns;mail.afas.onlineX-PowerMTA-VirtualMTA: mailReceived-From-M...
Ik ben gewend bij andere routers dat deze zodanig te configureren zijn dat deze per ingestelde tijdspanne zichzelf kunnen resetten. Bijvoorbeeld elke nac...
Weet iemand waarom Ziggo zoveel websites blokkeert? Ik wil gewoon potje pokeren op een site waarop ik ooit eerder heb gespeeld (everestpoker) en nu bloke...
Hallo allemaal,Ik heb even een vraag. Ik heb sinds gisteren de tg2492lg Ziggo router in huis.Dit naar aanleiding van klachten oude router.Nu heb ik het v...
Sinds afgelopen week woon ik in een nieuw appartement met een nieuwe connectbox voor internet (Ik kijk geen tv) maar al sinds dag 1 valt het internet elk...
Is het mogelijk de WIFI booster een vast IP adres te geven? Vind ik persoonlijk handiger met beheer. Kon de optie niet vinden.groet Kees
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.