Wifibooster via stopcontact lukt niet. Wel verbinding met router Opgelost
Ik heb een wifi booster via stopcontact. Ze maken keurig verbinding met mijn modem/router, maar ik kan met geen enkel apparaat verbinden met die booster....
Ik heb een wifi booster via stopcontact. Ze maken keurig verbinding met mijn modem/router, maar ik kan met geen enkel apparaat verbinden met die booster....
Beste allen,Sinds gisteravond plotse problemen met internet, tv en bellen. De Mediabox werkt wel, geeft geluid bij zenders echter geen beeld. Telefoon we...
Mijn Ziggo Safe Online zegt sinds vandaag dat m,n PC niet meer beschermd is.M,n 2 tablets en telefoon daar werkt het WEL normaal.Ik heb 4 apparaten bevei...
Hi allemaal, Ik probeer poort 53 te openen op de connect box van ziggo en lukt me maar niet. Ik krijg steeds het bericht dat het niet kan vanwege veiligh...
Sinds een paar maanden kan ik niet meer aanloggen op mijn webspace.Ik gebruik WinFTP om de site bij te werken, maar weet het wachtwoord niet meer.De pagi...
Ik krijg sinds een tijd alle emails dubbel binnen. Ben al veranderd van Mailbird naar ZiggoMail en heb ook Outlook geprobeerd maar alles blijft dubbel bi...
Ik kreeg maanden lang alle emails dubbel binnen. Contact gelegd met Ziggo klantenservice maar daar kan men je niet helpen omdat ze gehinderd worden door ...
Het is heel eenvoudig. Sinds een paar weken staan er geen mails meer in de rubriek 'verzonden mails/items'. Het betreft een bestand van 1,1 GB en is was ...
Ik maak voor e-mail op mijn pc onder andere gebruik van Thunderbird (in Windows 10). In een van de in Thunderbird opgenomen e-mailaccounts staat, naast d...
Ik heb Ziggo Safe online geïnstalleerd op mijn macOS Mojave (10.14.1). De virusscanner geeft aan 'Uw computer is niet beveiligd' omdat 'realtime scannen'...
Sinds kort heb ik Ziggo 200/20 abonnement en heb ook nog een KPN glasvezel 200/200 abonnement.Er word dagelijks een backup gemaakt op mijn interne NAS.He...
Vandaag heb ik in de Ziggo winkel in Amsterdam wat spulletjes meegenomen: een 'connect box', een Mediabox XL en een extra Mediabox XL. Thuis aangesloten,...
Ik gebruik Ziggo mail op zowel;mijn telefoon als op de computer. Echter: Op mijn mobiel krijg ik tegenwoordig de volgende mededeling" Fout bij verzenden ...
Hello,I have tried to setup port forwarding on my Mediabox XL but it doesn't look like it's working.I'm just testing with a home FTP server.When I use th...
Ik verhuis binnenkort en ben voornemens om weer Ziggo als provider te nemen. Is het mogelijk om mijn huidige email te behouden? Zo ja wat moet ik daarvoo...
Ik heb een ziggo modem. Ik wil een Ziggo wifibooster via internetkabel plaatsen. Verandert daardoor de naam van het netwerk?
In overleg met Ronald Ziggo was het een goed idee om deze tip te delen met de Community. Dit is mijn ervaring met de Canon Pixma MG5750 printer maar het ...
My house has a Ziggo internet connection but since last week the WiFi does not work. Logging into the router shows that there is no internet connection. ...
Naar aanleiding van dit topic: https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/wel-wifi-geen-internet-32559 plaats ik even mijn eigen topic. Ik heb op ...
Vraagje,Ik lees verschillende dingen over het wel of niet kunnen krijgen van een Full Dual-Stack IPv6 profile. Maar mij is het nog niet helemaal duidelij...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.