Wifi b protocol - beschikbaar? Opgelost
Wordt het WiFi b protocol ondersteund door de connect box en zo ja wat moet ik daarvoor doen?
Wordt het WiFi b protocol ondersteund door de connect box en zo ja wat moet ik daarvoor doen?
HalloEen aantal maanden geleden heb ik mijn firmware veranderd van IPv6 naar IPv4 omdat mijn switch een slecht nat type had. Dit hielp mijn nat type van ...
Kan emails niet blokkeren omdat voor de geblokkeerde emals vol zit,wat moet ik daar aan doen. [De lijst van geblokkeerde afzenders is te lang om nieuwe a...
Snelstart Boekhouding werkt niet meer sinds vorige week.Nu geeft snelstart aan dat ik port 1433 moet forwarden maar deze staat open.Heb bij meerdere mens...
Hallo allemaal, vraagje : wat is de minimale internet snelheid die nodig is voor een smarttv? Dit om bv youtube en Netflix te kunnen kijken? Net bericht ...
Heb een probleem om webconnect in een SMA omvormer werkend te krijgen aan een Connectbox, heeft wel goed gewerkt maar heb de instelling bij Sunny explore...
Hall allen,Ik wil mijn Google home verbinden via de google home app. De app kan mijn google home vinden. Ik hoor het geluid op de google home. Daarna kie...
Beste, Wij hebben hier thuis sinds begin middag problemen met het internet, ik ben in staat om enkele sites te laden (o.a. youtube.com, facebook.com, net...
Mijn internet verloopt via Horizon. Mijn probleem is denk ik al 2 maanden + geleden begonnen echter de laatste tijd heb ik er zo goed als elke avond wel ...
Ik ben ingelogd bij mijn WiFi booster en wil nu mijn 2,4G en mijn 5G anders benoemen.Maar iedere keer als ik achter de naam van mijn Wireless 5GHz (-5G) ...
Hoi,ik heb een apart probleem. Ik bezoek dagelijks een website (www.discogs.com) en daar zie ik afbeeldingen van LPs, CDs etc. Het is een database voor m...
Vreemd, wilde inloggen op mijn modem Connectbox http://192.168.178.1/ , maar krijg een inlog pagina van UPC. Ben van Fziggo gebiedAlsnog mijn wachtwoord ...
Ik heb tijd geleden een Synology Nas 207+ op de kop weten te tikken, alles erbij, Als ik hem installeer dan kan ik het synology_88f5281_207+_0518.pat bes...
Een paar dagen geleden heb ik zelf het Ziggo 'modem' in bridge mode geplaatst. Het was overigens onduidelijk of ik dat zelf kon doen, want op deze pagina...
wie weet het antwoord op mijn vraag hoe ik een mail die als spam wordt geduid van deze spam classificatie kan opheffen. Ik heb namelijk een paar nieuwsbr...
Ls,zojuist gelezen op tweakers:https://tweakers.net/nieuws/150700/ziggo-verhoogt-internetsnelheden-met-een-kwart.htmlde vraag is alleen, wat doet ziggo, ...
Ik kan geen bijlagen zien in windows 10 mail app, ofschoon ze op ziggo webmail zichtbaar zijn.Ik weet ook niet of dit een windows 10 of een ziggo problee...
Ik heb beveiliging camera's aan de woning. Nu moet ik een aantal instellingen invullen in de app:Om emails te krijgen van de wanscam ip Camera HW0043.Ema...
Hoe kan ik mijn website verwijderen?
Ik heb zowel in Ziggo webmail als ook in windows 10 mail app ( pc) submappen aangemaakt voor hetzelfde account. Ik zie op pc alle submappen maar in Ziggo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.