DHCP levert geen ipadres meer uit Onopgelost
Ik krijg regelmatig een melding dat mijn apparaat geen ip adres heeft gekregen van de Ziggo router.Status report:InformationStandard Specification Compli...
Ik krijg regelmatig een melding dat mijn apparaat geen ip adres heeft gekregen van de Ziggo router.Status report:InformationStandard Specification Compli...
Waneer ik bijvoorbeeld wil netflixen is het internet eraf op mijn tv. Er staan dan wel verbinding met draadloos netwerk maar niet met internet. Heb de tv...
hallo mede ......,ik heb: modem/router CH7465LG-ZG van ziggo met wifi, bedraad naar boven naar een moden/router: waarvan de wifi is uitgeschakeld.beneden...
Is het mogelijk een printer via de USB van de Wifibooster beschikbaar te maken voor alle apparaten binnen je netwerk?
Sinds zondag 16-12 kan ik ineens geen mail meer verzenden van mijn macbook (een minuut daarvoor nog wel en van mijn iPhone nog wel). Krijg steeds de meld...
Hallo allemaal,Aangezien de klantenservice het niet weet,Is er een manier om de mediabox XL in bridge modus te zetten?Alvast bedankt
Geen internet, vanmorgen was het weer eens een keer zover.Zowel de mobiele telefoon als de laptop hebben geen internet. Wanneer ik pagina van de Connect ...
Hallo, ik heb een Connect Box en probeer mijn Synology server van buitenaf bereikbaar te maken., of rechtstreeks of via VPN. Voor beide oplossingen moet ...
Door een storing in het netwerk heb ik al sinds donderdag geen tv meer op mijn horizon en zoals het er nu naar uitziet is de storing voor morgen ook niet...
Als ik in mijn email op een link wil klikken werd de link altijd geopend en werd ik bv direct naar een website gestuurd. Nu is het een gewone tekst en mo...
Mijn wifi-booster, welke in de woonkamer zit, heeft de laatste tijd last van uitvallen. Als ik mijn andere wifi-booster, welke ik boven gebruik, in de wo...
Wachtwoord op tv voor internet moet ik steeds opnieuw instellen
OK, jullie modem is mij te instabiel voor iets anders dan DOCSIS conversie. Bovendien vertrouw ik de WAN-admin toegang niet op dat kistje, en daarbij zij...
Hoi,Dus ik heb 2 dagen geleden een nieuwe samsung galaxy tab a 2018 gekocht. Nu probeer ik met de wifi te verbinden en voor de eerste 5 tot 10 minuten we...
Omdat mijn oude Ziggo Cisco modem/router, door minder goede wifi prestaties, werd vervangen door een Arris Connectbox, blijkt bij een poortscan dat poort...
Mijn Ziggo internet vindt al mijn devices. Echter mijn Tesla moet af en toe updaten en deze wordt niet in de lijst gevonden van mijn auto. Alle wifi sign...
Goedemorgen,Is er iemand die me kan helpen met het volgende? Ik ben een totale leek met internetinstellingen e.d. Ik speel Black Ops 4 op de Xbox One. Ik...
Al enige tijd maken wij gebruik van een VPN .Geregeld als ik mail verstuur blokkeerd Ziggo uitgaande mail omdat het gehackt zou zijn.Moet keer op keer wa...
Wij hebben probleem met onze Ds scaningen wat kan aan doen ik hebt echt alles ge probeert kan er iemand langs komen om te checken oky
Goedendag,Ik heb sinds 2 weken een Wi-Fi booster in huis. De eerste week werkte deze perfect. Nu heb ik sinds een week problemen.Wi-Fi booster doet het w...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.