Playstation 4 wél internet via wifi, maar LAN kabel werkt niet... Onopgelost
Hi!Ik heb gisteren eindelijk een PS4 Slim 1TB aangeschaft en wilde deze aansluiten op mijn netwerk. Ik had al een kabel getrokken, dus dat was handig. To...
Hi!Ik heb gisteren eindelijk een PS4 Slim 1TB aangeschaft en wilde deze aansluiten op mijn netwerk. Ik had al een kabel getrokken, dus dat was handig. To...
je hebt bij Ziggo een gratis virusscanner lees ik net,maar ik heb er een Avast virusscanner bij omdat ik het niet wist,kan ik het zo laten of moet ik er ...
Hallo iedereen,Sinds vandaag heb ik een nieuwe modem gekregen van Ziggo. Dit is een Aris Connectbox. Ik had begrepen dat met dit type modem IPv6 in full ...
Ik heb meerdere manieren geprobeerd maar wanneer ik de naam veranderd van het 5ghz netwerk veranderd het 2,4ghz netwerk ook mee. Wat kan ik hieraan doen?
Hoi. Virusscanner Avast geeft aan dat de DNS van dit modem niet goed is en dat er een update moet plaatsvinden of i.d. Vlgs. Ziggo zit er een firewall op...
Hallo ik al vanaf 2010 het modem ubee (GEEN WIFI)vraag mij af wanneer ik als vaste klant een nieuw wifi modem krijg ?aangezien dit modem toch sterk verou...
Ik zou graag willen weten hoe hoog mijn download snelheid moet zijn wanneer ik een film wil streamen bij Ziggo of ergens anders.
Kenners, ik heb een ouder modem wat tot nu goed werkt, maar ik denk wel eens aan een snelheidsverhoging van het abonnement van 50 naar 200 Mbit/s.Maar ik...
Hallo, Ik ben nu 2 weken bij Ziggo en ik wil graag mijn eigen router gebruiken dit i.v.m. beter gebruik van mijn netwerkmogelijkheden. Bij vorige provide...
Ik heb een @casema.nl emailadres . Echter bij aanmelden bij Outlook kan ik die niet koppelen, @ziggo wel. Heb nieuwe gsm en zou gratis 100 gb opslagruimt...
Goedemiddag!Ik heb sinds kort een PS4 waarbij ik redelijk wat problemen ondervind met de wifi. Deze moet ik iedere keer wanneer ik de PS4 aan zet (of dez...
Wil de wifispots instellen en doe dat via het stappenplan op mijn ziggo. Als ik bij producten naar internet scroll dan kom ik cia wifispots bij veldenwaa...
Waarom duurt het al een paar maanden ( zie topic Webspace) opdat er een automatische koppeling is tussen het wachtwoord van je Email-account en je wachtw...
Alle email's verwijderen IOS 10 en hoger.Sinds IOS10 kun je niet meer alle emails in één keer verwijderen.Echter met een trucje kan het wel degelijkSelec...
Als ik ipconfig /all in cmd typ dan krijg ik als DNS server 213.46.228.196 en 62.179.104.196 te zien. Maar ik heb cloudflare als DNS opgegeven in de pi-h...
Ik wil een port fowarden in mijn connect box, alleen heb ik dit niet onder - geavanceerd / beveiliging - staan. Alleen Firewall, MAC-Filtering en Poortfi...
Nog 1 probleem die ik niet opgelost krijgBij het instellen van de alarm meldingen naar mijn mail adres bij Ziggo krijg ik een foutmelding.... Can nog loc...
Ik heb een aantal servers draaien bij Cloudways.com. Sinds gisteren kan ik echter het platform niet meer bereiken, kennelijk is er een blokkade op gezet?...
Ik wil porten forwarden bij de Ubee EVW3200 daarbij moet ik een external IP adress invullen. Ik weet dit adress niet en daarbij kan mijn cloud provider d...
hoi,Wij gaan binnekort op vakantie naar amerika met een camper. Aangezien de wifi booster in het stopcontact kan en wij stroom hebben in de camper, vroeg...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.