Traag wifi signaal op mijn laptop Onopgelost
Ik heb een laptop van een jaar of 7 oud. Het wifi signaal daarop is vele malen trager dan op mijn IPhone.Wat kan ik doen om het signaal op mijn laptop te...
Ik heb een laptop van een jaar of 7 oud. Het wifi signaal daarop is vele malen trager dan op mijn IPhone.Wat kan ik doen om het signaal op mijn laptop te...
Hoi,Ik heb een NAS server van Synology waar ik een VPN-server op draai. Nu werkt alles na behoren. Ik kan via mijn telefoon via OpenVPN inloggen en krijg...
Ik krijg steeds vreemde tekens in Thunderbird bijvoorbeeld foto’sIk werk met Windows 7 enThunderbird versie 60.6.1 (32 bit)Atty van Delden ***aangepast...
Gisteren heb ik een nieuw vervangend kabelmodem gekregen. Tot mijn grote vreugde meet ik nu een downloadsnelheid hoger dan 490Mbps. Dit op mijn iPad Air ...
Ik probeer alle activiteiten uit mijn agenda in één keer te verwijderen, maar het is me nog niet gelukt. Als ik in de weergave kies voor "Lijst", kan ik ...
Tijdens de grote storing van gisteren had ik continu ca. 30 seconden internetverbinding, waarna deze weer voor een aantal minuten weg viel. Dit is tot op...
Omdat het signaal van de Ziggo Connectbox niet sterk genoeg is heb ik 2 jaar geleden nadat ik in mijn huidige appartement ging wonen de router functie va...
De firmware van het ziggo-modem is gisteren kennelijk geupdatet, waarna een voorheen perfect werkende vpn-verbinding met een van mijn servers (VPS extern...
Ik kan heel veel websites als nu.nl niet bereiken, maar Google en YouTube zijn geen probleem.dit geld voor bijna alle apparaten in huis. Alleen mijn tele...
ondertussen word ik ziedend van altijd maar dat NAT-type als ik wil gaan gamen via de ps4 verschillende instellingen al geprobeerd maar geen succes! zit ...
Hoi, ik heb een probleem met een laptop. Ik heb internet van Ziggo en een laptop die alleen maar via de wifi internetverbinding krijgt. Ik moet alleen el...
Uit een contact met ZIGGO waar ik klaag over bepaalde ip adressen die proberen in te breken op mijn synology nas blijkt het volgende…Ziggo heeft geen fir...
Hallo ik stel deze vraag voor een vriend van mij.Wij hebben het zelfde pakket 200 mbps Bij mij ( rijtjes huis en geloof dat ik dat ik in de straat met tw...
Sinds ik mijn telefoon geupgrade heb naar android 9 werkt internet via wifispots niet meer. Is er een certificaat voor android 9 beschikbaar?Ik zag dat e...
Ik ben in het bezit van een connectbox Arris en de extra wifi booster bekabelt.Connectbox alleen wifi ingeschakeld op de 5.Extra wifi booster de 2.4 en d...
Bij het openen in FireFox van een nieuw tabblad tijdens zoekopdrachten of bij nieuwe zoekopdrachten, volgende pagina, pagina terug, verdwijnt mijn F-secu...
Hallo hoe verkrijg ik weer een werkende Safeonline op mijn computer . Ik krijg de internet beveiliging bij Telebankieren niet werkende , de beveiligings ...
Kon tot voor kort mijn Synology NAS met quickconnect bereiken via https://84.31.164.33:51113/.Nu lukt dit niet meer.https://84.31.164.33 is een toegangsp...
Graag zou ik willen weten of ik in de connectbox in kan stellen hoe lang mijn kinderen online kunnen gamen. Ik heb al in gesteld tussen welke tijden ze k...
Hallo,Momenteel zit ik bij XS4All en heb een Fritzbox 7581 als ADSL modem/router. Die heeft namelijk voor mij een heel groot voordeel: hij kan Torrent-ve...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.