Map Gefilterd in ziggo webmail Opgelost
In mijn Ziggo webmail zie ik een map Gefilterd, met wat submappen die óf leeg zijn óf oude mails bevatten uit 2015.Geen idee hoe lang die map er is en hoe die er gekomen is. Ik heb bijvoorbeeld (nog) ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
In mijn Ziggo webmail zie ik een map Gefilterd, met wat submappen die óf leeg zijn óf oude mails bevatten uit 2015.Geen idee hoe lang die map er is en hoe die er gekomen is. Ik heb bijvoorbeeld (nog) ...
Ik zie sinds paar dagen port scans van een Ziggo klant binnen komen. Dat lijkt me toch niet de bedoeling kan/moet je hier iets mee? Kan je dat melden? Moet je dat melden?Vooral de poorten23 (telnet)82...
Sinds kort heb ik een extra Wi-Fi punt van Ziggo maar de Wi-Fi snelheid hiervan is veel lager dan de originele box. Kan ik zelf dit aanpassen? Wie heeft er een oplossing voor het probleem?
Ik maak thuis gebruik van een eigen router en een TC modem in bridge modus. Sinds kort hebben we een Mediabox XL. Deze zend een verborgen 2.4GHz netwerk uit. Om verstoringen te voorkomen wil ik Wi-Fi ...
Ik heb een webserver draaien thuis en wil in mijn nieuwe modem een port forward instellen, zodat deze ook van "buitenaf" te bereiken is. Ik heb gelezen dat de mogelijkheid bestaat dat Ziggo ervoor kan...
Sinds gisteren de Ziggo connectbox,De connectbox geeft gelimiteerd toegang tot het internet. Zo werken sommige sites als hot en Gmail prima maar bijv de site van de Hema werkt niet. Ook game servers a...
Beste Ziggo en community,Onlangs zijn wij verhuisd en kwam (alsof het zo hoorde te zijn) de mooie Black Friday actie van Ziggo voorbij. Hoppah besteld! Al zeer snel hadden wij de modem + mediabox in h...
Dag allemaal!ik probeer paar topics te lezen en krijg deze melding.-"Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina"heb naar regels gezocht maar daar zie ik niet waarom dat is.zocht namelijk hoe ik toegan...
Vandaag weer eens een Phishing mail ontvangen. Althans dat verwacht ik. Deze keer van Ziggo Support en het gaat over veranderingen in de instellingen filters. Pas dus op.
Ik wil de app Personen van Windows 10 in gebruik nemen, maar kan mijn e-mailaccount van Ziggo niet toevoegen via Geavanceerde configuratie. Dan krijg ik steeds de volgende foutmelding:Er is iets misge...
Sedert augustus met nr 1200 in gesprek over het installeren van WiFi hotspot op Nokia 7 plus. Geeft nog steeds. Authenticatie probleem (bij inloggen buiten de deur). Alle opties met helpdeskmedewerker...
Als ik In Outlook mijn Upcmail via imap wil configureren krijg ik telkens problemen met login userid password klopt niet beweert het systeem, maar al ik via webmail inlog klopt dit welDit op mijn smar...
Hoi Allemaal, Ik vroeg mij af hoe bij jullie de resultaten zijn van verschillende speedtesten.Hoe?: BekabeldType: DownloadsnelheidDe volgende speedtesten heb ik gebruikt:Speedtest.net : 195MbpsFast.co...
Geachte,Bestaat er een manier om in MediaBox XL de AP/client isolation uit te schakelen? En Internet Group Management Protocol (IGMP) in te schakelen?Ik wil dit doen omdat Google Home mini niet goed f...
Hallo,Ik wil graag een poort open zetten op mijn modem (poort 11753 TCP).Ik heb deze handleiding gevolgd en stap voor stap uitgevoerd. Ik heb ook geprobeerd met een statisch IP adres een poort open te...
Probeer in te loggen in mijn modem maar gebruikersnaam en wachtwoord reageert ie niet op. heb al geprobeerd instellingen terug te zetten via reset knop. maar reageert nog niet. wat doe ik fout en wat ...
Onlangs van Ziggo een nieuw modem gekregen voor de oudere Technicolour. Echter ik maak gebruik van gereserveerde (fixed) ip-adressen via DHCP. Alle bekende apparaten krijgen een fixed ip-adres via DHC...
IK heb problemen met mijn wifi. Om de 15 minuten valt de wifi een paar seconden weg. Nou vind ik dat niet zo vervelend als ik op mijn telefoon zit, maar als ik op de ps4 zit is dit wel heel irritant. ...
Goedemorgen,Vraag zal vast eerder gesteld zijn maar ik kan hem niet vinden.Ik wil graag onder elke mail mijn handtekening incl. logo toevoegen. Bij handtekeningen beheren lukt het mij om de tekst te w...
Het kiezen van categorien in outlook met mijn Ziggo account werkt niet, kun je niet kiezen.Hetzelfde geld voor een bericht markeren wat ook niet werkt.Daarentegen zit in diezelfde outlook-app ook een ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
47 | |
23 | |
13 | |
11 | |
7 |