Wifibooster op vakantie Opgelost
hoi,Wij gaan binnekort op vakantie naar amerika met een camper. Aangezien de wifi booster in het stopcontact kan en wij stroom hebben in de camper, vroeg...
hoi,Wij gaan binnekort op vakantie naar amerika met een camper. Aangezien de wifi booster in het stopcontact kan en wij stroom hebben in de camper, vroeg...
Ik heb n vraag over het aansluiten van de Hue op mijn Mediabox XL met ingebouwde router. Ik heb de Hue aangesloten op achterzijde Mediabox en het werkt g...
Sinds gisteren heb ik een nieuwe (witte) Connect Box en sinds dat moment heb ik tijdens het spelen van bv PoE en Swtor dat er regelmatig (1x per 15 minut...
Best onvoorspelbaar krijg ik de Win10 Outlook 365 mail de popup dat er niet ingelogd kan worden op mn mailaccount. Dan klik ik op verbinden / opslaan met...
Ik heb sinds kort een nieuw modem (connect box) ontvangen van Ziggo. In dit modem blijkt een nieuwere firmware in te zitten dan mijn oude modem (ook conn...
Zijn er momenteel storingen die al wel bekend zijn bij Ziggo maar nog niet zijn vermeld op de storingen pagina van de website?Zelf al een aantal uur last...
Wegens poging tot overstappen op IPv6 (zie andere topic voor dat debakel) ben ik overgestapt van de Compal naar de Arris. Op het oog gelijk functionerend...
Hoi allemaal! Ik gebruik al best lang een Connect Box en op zich werkt dat prima. Mijn jonge zoontje mag de laatste 10 minuutjes voor hij gaat slapen van...
Iemand enig idee wat dit betekent, en hoe ik het op kan lossen? Er is nog geen maand geleden een monteur langs geweest wegens internet problemen. We hebb...
Goedenavond.Mijn probleem is: mijn router vaak opnieuw op te starten.
Hallo,Om een laptop op een vaste (internet) verbinding te kunnen aansluiten vanaf mijn modem, mis ik een ingang cq poort tbv een utp kabel. Type modem is...
Een aantal weken geleden was hier ook al een post over met dezelfde titel. Ik heb deze gelezen, en heb volgens mij hetzelfde probleem. De knop is er wel,...
Ik gebruik de Ziggo Appsuite. Ik kan nu op 8 januari slechts terugkijken tot 22 december. Terwijl mijn account in de app aangeeft dat ik slechts 933 MB v...
Ik gebruik een wifi booster via het stopcontact. De grotere van de 2 booster doet het naar behoren, alleen werkt de kleine booster niet. Hiervan blijft s...
Wij hebben ons beveiligd WiFi netwerk Samba genoemd. Nu blijft er in de lijst beschikbare netwerken een Samba3a verschijnen. Dit netwerk is onbeveiligd m...
We hebben gisteren een connectbox gekregen ipv Cisco modem. Nu heb ik alles aangesloten op de internetpoorten maar de Gateway (SpiDer) van Itho Daalderop...
Beste mensen het lukt mij hier met geen enkel apparaat om verbinding te maken met 5Ghz op de connectbox. Ik heb verschillende opties geprobeerd zoals: De...
Dag Ziggo Community, Wegens aanhoudende robothackpogingen heb ik de adminpagina van mijn Wordpress-site ontoegankelijk gemaakt voor alle behalve mijn eig...
Beste Ziggo,Ik ben naar jullie overgestapt maar dat duurt nog een maandje maar ik vroeg mij af of ik wel alvast het modem kan installeren, want her huidi...
Na installatie van Ziggo Safe Online op mijn Samsung telefoon heb ik 2 pictogrammen op mijn telefoon: "Safe Online" en "Ziggo Safe Browsing", Ik gebruik ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.