Alternatief voor windows 10 mail app icm Ziggo Mail Opgelost
Ik gebruik momenteel de standaard Windows 10 mail app om mails te ontvangen en een mappen structuur te onderhouden op mijn Windows PC. Gezien wat problee...
Ik gebruik momenteel de standaard Windows 10 mail app om mails te ontvangen en een mappen structuur te onderhouden op mijn Windows PC. Gezien wat problee...
Hoi allen,Sinds gistermiddag Ziggo klant. Televisie, internet, bellen. Installatie ging prima, de fout gemaakt thuisnetwerk in te stellen, maar dankzij d...
Anderhalve week geleden zijn wij van KPN naar Ziggo overgestapt. Alles doet het nu behalve internet op de Iphone en Ipad van mijn zoon. We hebben een con...
Hallo,Ik heb sinds een tijdje last van plostelinge internetproblemen met mijn PC. Als de PC een tijdje niet wordt aangeraakt en in de slaapstand gaat, da...
Hallo,krijg de installatie voor de wifispots niet voor elkaar op mijn laptop,Windows 8.1,ik kom tot stap 19(samen met een medewerker van ziggo)stap 20 lu...
Al enige tijd zit ik met het volgende probleem: zo af en toe (vandaag zelfs al 3 keer) stopt het modem (Connect Box) met het doorzetten van internet. All...
Goedendag,Is het mogelijk om als particuliere klant een vast ip-adres te krijgen i.p.v. een dynamisch adres?Voor mijn werk moet ik regelmatig thuis inlog...
Waarom wijzigt mijn ip adres regelmatig (laatste tijd soms zelfs wekelijks). Dit geeft iedere keer problemen wanneer wij thuis (dus privé) willen inlogge...
Sinds afgelopen vrijdag de 26e hadden we hier in de wijk (3601JS) een storing.Sinds maandag ochtend (de 29e) lag het internet er opeens geheel uit.Vanmid...
Ik probeer internet aan te sluiten op mijn Smart TV van Samsung.Ik heb een kabel aangesloten van het witte kastje (vakje 1 van int) naar mijn tv.Hij geef...
Hallo, gebruik sinds kort de Thompson modem als router. Merk alleen de verbindingen ineens niet meer werken. Zowel WiFi als bedraad. Een reset helpt, maa...
Goedemorgen,Ik ben nu een aantal dagen in het bezit van de connectbox van Ziggo.Echter na een aantal uren relatief goed gewerkt te hebben herstart de con...
Hallo,Op dit moment heb ik een wifi modem van ziggo in mijn meterkast en heb ik een internetkabel naar zolder gelegd en daar een losse router neergezet. ...
Hallo, Ik probeer Ziggo Safe online op mijn Samsung Galaxy Tab S met Android 6.0.1 te installeren en dat lukt niet. Installatie blijft maar draaien.Ik he...
Stroom van mijn Ziggo modem gehaald, om mijn nieuwe snelheid te activeren, echter nu gaat mijn Nest Hello deurbel steeds offline en komt deze ook niet me...
Mijn zoon speelt competitive fortnite alleen is op dit moment de game onspeelbaar want hij heeft ontzettend vaak last van ping drops. Hij speelt op dit m...
Ik heb de laatste tijd nogal wat issues met mijn WiFi thuis. Voorheen werkte het altijd prima. Ik haalde een nette 100mbs draadloos via de 5 jaar oude Ub...
Dag,Ik gebruik nog Philips Streamium, is wel op leeftijd maar werkt (bijna) altijd goed. Is draadloos verbonden. De laatste maanden krijg ik met enige re...
Het moet niet gekker worden maar mijn maibox loopt vol met mail van iemand die hetzelfde emailadres bij Ziggo heeft maar tevens ontvang ik die mail ook o...
Goedenavond ik had gisteren al ook al 2x gebeld voor de zelfde probleem dat is de internet maak geen verbinding met mijn smartphone en laptop ik krijg ee...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.