Modemwachtwoord werkt niet Opgelost
Hallo iedereen, Ik heb ooit mijn modemwachtwoord veranderd en nu weet ik het niet meer. Heb de modem een reset gegeven en terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat ik het wachtwoord op het kaartje k...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo iedereen, Ik heb ooit mijn modemwachtwoord veranderd en nu weet ik het niet meer. Heb de modem een reset gegeven en terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat ik het wachtwoord op het kaartje k...
Hallo,ik wil een wifiscan doen via de smartwifi app (op Samsung Galaxy 22), maar ik krijg de melding: “het lukt niet om verbinding te maken met je modem”.Dit probleem speelt al een aantal weken.In de ...
Compal modem hardware versie 5.01 in bridge-modus software versie CH7465LG=NCIP-6.15.31p1-NOSH. Bij het testen krijg ik de volgende melding "er wordt geen Ipv6 adres gedetecteerd". Ik gebruik een exte...
Ik heb de Deco M4 geïnstalleerd en werk uitstekend op 1 punt na. Ik heb IP camera's en deze hebben geen contact met de Deco. Hoe kan ik deze toevoegen? Ik heb de netwerknaam hetzelfde gegeven als op d...
Hi, ik heb een emailadres aangemaakt en dat gaat allemaal prima maar het tweede adres ontvangt geen mail. Ik kan wel verzenden vanaf dat adres maar ik ontvang er niets op. Wat gaat er niet goed?
We proberen een Nintendo te verbinden met de wifi. Alles nagekeken en geprobeerd dat hieriver in deze community te vinden is (handmatige instellingen, poortforwarding), maar zonder succes. Melding bli...
19 november, tijdens onze vakantie, heeft Ziggo een nieuw modem gestuurd die ik binnen 14 dagen moet installeren omdat daarna het oude modem wordt uitgeschakeld.Nu blijkt, dat we een verouderd AOP heb...
Goedemiddag, Ik had geprobeerd al het antwoord op mijn vraag hier te vinden, helaas niet gelukt. Als voorbereiding voor muurbevestiging televisie had ik al dubbel UTP en Stroomvoorziening laten aanleg...
Hoe kan je bij de software versie 4.42 de WiFi instellingen veranderen? De tabblad 'Netwerk' is verdwenen en kan nu niet een WiFi netwerk selecteren of veranderen. Hoor graag, MvG, Schut
Na een mislukte poging met ziggo pods om internet beter te krijgen nu 2 ziggo adapters internet via stroom geplaatst. Internet werkt nu prima maar nu storen deze adapters mijn op afstand te openen en ...
Hallo, Ik zou graag IPv6 uit willen laten schakelen in mijn modem. Kan ik dat zelf? Of moet iemand van Ziggo dat doen?
Op welke manier geef ik het mac adres door voor een eigen router. Ik lees verschillende dingen, doorgeven met dubbele punt of streepjes of alles aan elkaar. Kan iemand hier een duidelijk antwoord op g...
goedemiddag, een paar maanden geleden heb ik thuis een drietal boosters geinstalleerd. De laatste weken heeft de booster regelmatig een storing en moet ik deze resetten. Ook is de downloadsnelheid een...
Beste Ziggo, Zojuist is ons modem vervangen voor een Sagemcom F3896LG-ZG. Ik wil graag de dhcp aanpassen naar 192.168.1.25. Ik lees hier op het forum dat dit moet worden aangevraagd via hier. Dus hier...
Goedemiddag,Ik ben een nieuwe klant, maar zit sinds de aansluiting al een paar weken zonder internet. Iedere paar dagen wordt om 9 am de oplossingsdatum opgeschort naar een volgende dag of paar dagen....
Goedendag, Ik heb zojuist de nieuwe ziggo modem geinstalleerd.Ik wil nu de DHCP scope aanpassen naar degene die ik had:192.168.250.0/24, van .100 tot .250 Echter, deze instellingen kan ik niet wijzige...
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een booster nodig heb om TV te kijken via de mini next met WIfi . De wifi is nu erg wisselend. Wat zou de beste optie zijn.wifi podssmart Wifi pods. Set van 3TP-...
Ik heb net een nieuwe Ziggo modem gekregen met WiFi SSID A. Daarop zijn met ethernet kabels aangesloten: een printer, desktop en een Deco M4 mesh netwerk met SSID B. Vanuit SSID A kan ik de bekabelde ...
Helaas ervaar ik tijdens het videovergaderen via (Cisco) WebEx haperingen in de videovergadering (collega's vallen weg, worden onverstaanbaar etc.). Ik heb de down- en upstream waardes in mijn modem b...
Ben sinds kort klant en niets heeft nog feilloos gefunctioneerd. tv kijken hapert soms. in de avond na 22:00 valt het vooral op, maar dat ik ook de tijd dat de TV aan staat. Ieder keer met een program...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
52 | |
7 | |
6 | |
6 |