Whitelisten van 'Intel Driver & Support Assistant Tray' Opgelost
Bovenstaande programmaatje van Intel gaat na welke drivers geupdate moeten worden op je computer. Het programmaatje werkt goed op mijn computer en geeft ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Bovenstaande programmaatje van Intel gaat na welke drivers geupdate moeten worden op je computer. Het programmaatje werkt goed op mijn computer en geeft ...
mijn internet viel vanavond rond 22.00 uur ineens uit en sinds de storing gisteren verholpen is is internet trager
Ik werk met outlook 2007. Nu komt er een melding bij opstarten van Outlook dat de pc geen verbinding krijgt met de server. Internet doet het prima op dez...
Hoe stel ik thunderbird zodanig in dat het imap voor ziggo mail accepteert.
Ik wil in de LAN instellingen mijn Raspberry Pi met daarop PiHole instellen als primairy DNS server, echter krijg ik deze melding:
Telekids tablet kam wifi niet vinden geeft telkens authenticatie probleem aan wat kan ik hieraan doen?
Emails die ik verzend naar gmail adressen krijg ik retour met de volgende mededeling: Status: 5.7.1Remote-MTA: dns; gmail-smtp-in.l.google.comDiagnostic-...
Kan Spotify niet meer verbinden met mijn Denon reciever AVR X1100. Heeft altijd gewerkt met KPN. Wie weet raad? :confounded:
Ik heb hier 3 wifi netwerken en zou er 2 willen verwijderen
Hoi Ziggo!Sinds gisterenavond 18.00 uur is er geen verbinding met Ziggo. Zou om 00.46 uur opgelost zijn volgens de site mar nog steeds geen verbinding.Wh...
Ik gebruik sinds wat maanden een connectbox en er vallen mij een aantal zaken op.5 GHz module valt elke nacht uit. In de morgen een modem reset en de 5 G...
ik wil mijn server portforwarden voor mijn vrienden zodat ik samen kan spelen de server heeft poort 7777 nodig en heb hem gepoortforward in mijn ziggo ro...
Ter informatieOnly 10 percent of device manufacturers reported feeling fully confident their devices had adequate #security protocols in place. #IoT hard...
https://source.android.com/security/bulletin/2019-01-01.htmlAndroid Security Bulletin—January 2019Published January 7, 2019 | Updated January 7, 2019The ...
Vandaag wilde ik op het internet wat opzoeken en kreeg ik de foutmelding: "het ip_adres van de server [site] kan niet worden gevonden." Gisteren werkte a...
Sinds 1 of 2 maanden (ik weet niet precies hoe lang) verliest mijn Android telefoon steeds de verbinding met Internet via WiFi. Ik heb een Technicolor mo...
Via de vaste bekabeling (naar het Ziggo modem) wil mijn computer vele websites of zoekwoorden 'niet zoeken' c.q. ontslaat er bij de meeste de foutmelding...
Hoi allemaal,Ik ben bang voor het antwoord maar ik stel toch de vraag. Ik heb het Technicolor TC7210 modem en wil graag het volgende:De DHCP server van h...
Op verzoek van de Ziggo 'Chat-Support', hier een nieuw topic (omdat hier de Ziggo-Experts zijn).Lang verhaal kort: Ik heb 2 Apple apparaten welke niet ku...
https://tweakers.net/nieuws/148802/nederlandse-isps-moeten-e-mails-na-overstap-tot-een-jaar-blijven-doorsturen.htmlNederlandse providers moeten tot een j...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Vanaf 14 juni is SkyShowtime beschikbaar op de Mediabox Next en op de Next Mini. Je vindt de SkyShowtime-app onder 'APPS' of natuurlijk met de stembesturing. Houd de knop ingedrukt en zeg ’SkyShowtime...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
31 | |
9 | |
9 | |
8 | |
3 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.