Internet op Samsung Smart TV werkt niet Opgelost
Ik probeer internet aan te sluiten op mijn Smart TV van Samsung.Ik heb een kabel aangesloten van het witte kastje (vakje 1 van int) naar mijn tv.Hij geef...
Ik probeer internet aan te sluiten op mijn Smart TV van Samsung.Ik heb een kabel aangesloten van het witte kastje (vakje 1 van int) naar mijn tv.Hij geef...
Hallo, gebruik sinds kort de Thompson modem als router. Merk alleen de verbindingen ineens niet meer werken. Zowel WiFi als bedraad. Een reset helpt, maa...
Goedemorgen,Ik ben nu een aantal dagen in het bezit van de connectbox van Ziggo.Echter na een aantal uren relatief goed gewerkt te hebben herstart de con...
Hallo,Op dit moment heb ik een wifi modem van ziggo in mijn meterkast en heb ik een internetkabel naar zolder gelegd en daar een losse router neergezet. ...
Hallo, Ik probeer Ziggo Safe online op mijn Samsung Galaxy Tab S met Android 6.0.1 te installeren en dat lukt niet. Installatie blijft maar draaien.Ik he...
Stroom van mijn Ziggo modem gehaald, om mijn nieuwe snelheid te activeren, echter nu gaat mijn Nest Hello deurbel steeds offline en komt deze ook niet me...
Mijn zoon speelt competitive fortnite alleen is op dit moment de game onspeelbaar want hij heeft ontzettend vaak last van ping drops. Hij speelt op dit m...
Ik heb de laatste tijd nogal wat issues met mijn WiFi thuis. Voorheen werkte het altijd prima. Ik haalde een nette 100mbs draadloos via de 5 jaar oude Ub...
Dag,Ik gebruik nog Philips Streamium, is wel op leeftijd maar werkt (bijna) altijd goed. Is draadloos verbonden. De laatste maanden krijg ik met enige re...
Het moet niet gekker worden maar mijn maibox loopt vol met mail van iemand die hetzelfde emailadres bij Ziggo heeft maar tevens ontvang ik die mail ook o...
Goedenavond ik had gisteren al ook al 2x gebeld voor de zelfde probleem dat is de internet maak geen verbinding met mijn smartphone en laptop ik krijg ee...
Ik ben door Ziggo geblokkeerd omdat er spam vanaf mijn computer kwam.Nu ontvang ik mail op mijn mailadres en kan niets versturen.Toen de mail van Ziggo k...
Mijn X96 mini tv box ontvangt geen IP Adres als hij aangesloten is op een UTP kabel voor de LAN verbinding, mijn laptop krijgt dit wel met dezelfde kabel...
Bester Lezers,Heb via een Sitecom Homeplug mijn apparatuur met de wifi verbonden, waaronder met de wifi van de Omnik pv omvormer.Dit werkte prima.Om het ...
Hallo,Omdat ik niet in het hele huis en daarbuiten goede wifi ontvangst heb ,wil ik een router achter mijn connectbox hangen.Heb al het een en ander door...
Ik heb een mobiel abonnement van KPN en voor de mail op mijn mobiel maak ik gebruik van mijn Ziggo mail account. Het ontvangen van Ziggo mail gaat goed, ...
Ik krijg na een door Ziggo veronderstelde account hack geen mail meer binnen in mijn inbox.Web mail ontvangt wel berichten gestuurd naar mijn adres. Wach...
Hallo, wij hebben een pc en een tv met een horizon. Alles is bekabeld. Er is ook een netwerk verbinding met de tv.Nu wil ik foto's en muziek van mijn pc ...
NAT-Type 2 voor PS4 en NAT-Type "OPEN" voor online-games PS4 instellen met een Connect Box van Ziggo:01. Zorg dat je PS4 een vast IP-adres krijgt, dit ku...
we krijgen binnenkort een nieuwe modem van ziggo.we hebben ziggo modem technicolor tc7210, we krijgente horen dat deze nar de mileustraat mag brengen.is ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.