Local Dns Onopgelost
Ik probeer de hostnames van de modem op mijn tweede router te krijgen maar blijf een * krijgen.ik wil dit doen omdat ik een domotica netwerk aan het opzetten ben.lan->>lan connectieIk heb de modem tc7...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik probeer de hostnames van de modem op mijn tweede router te krijgen maar blijf een * krijgen.ik wil dit doen omdat ik een domotica netwerk aan het opzetten ben.lan->>lan connectieIk heb de modem tc7...
Hoe kan ik van de Connectbox CH7465LG-ZG het wachtwoord aanpassen/veranderen van de settings.Dus ik wil een andere ww dan op de sticker van de modem staat (voor extra beveiliging)IK zie in de modem al...
Ik zie nergens een topic dus ik vraag het maar:Ik wil elke avond gezond slapen zonder wifi straling. Het uitzetten van wifi op de Connectbox in de interface is erg omslachtig. Is er een makkelijke 1-c...
Hoi,As ik red dead redemption 2 online wil spelen dan krijg ik tijdens het inladen een error code.Ik heb van Rockstar support TCP en UDP codes voor poorten gekregen die ik moet forwarden. We hebben de...
Werkt deze combinatie?
Hoe krijg ik die er weer uit?
Ik heb een verenigingsaccount.Deze heb ik op outlook geinstalleerd maar wanneer ik smtp.ziggo.nl gebruik krijg ik elke keer popup scherm met gebruikersnaam en wachtwoord.Instelling is dat het dezelfde...
Er staan werkelijk alle emailadressen in die mij ooit een bericht gestuurd hebben, inclusief duizenden spammers. Is het mogelijk om met een compleet schone lijst te beginnen?Liefst zonder mijn mailadr...
Waarom weet ik niet precies, maar ik heb een connectbox mogen ontvangen van Ziggo. Verder niks erbij, geen begeleidend schrijven. Ik vermoed dat het te maken heeft met de aanvraag van het MAX-pakket, ...
Van de zomer een nieuwe Connect Box (Arris) aangevraagd om de hoge internet snelheden waar te kunnen maken. De box heeft het 1,5mnd prima gewerkt, maar daarna begonnen de problemen; reboots, soms enke...
HalloDe laatste tijd ondervind ik veel problemen met online spelen op de de nintendo switch. Bijvoorbeeld het valt vaak weg en het lukt vaak niet om iemand anders te joinen online.Ik had even een netw...
Hallo,in het begin was de dlna/upnp server van de ziggo cisco modem wel zichtbaar op de Medion internetradio, echter later niet meer.In de modem heb ik een usb stick met muziek en deze kon ik delen mi...
Bij gebruik van een vpn verbinding naar een externe server geen upload, wel download.Geprobeerd bij de buren die KPN hebben, hier geen probleem. Al geprobeerd zonder mijn router ertussen, dus direct v...
Sinds een paar dagen worden gelezen mails in mijn webmail niet meer automatisch als gelezen getoond in het overzicht. Ik heb al verschillende browsers gebruikt. Van de helpdesk weet ik dat het geen in...
Probleem : de chromecast maakt geen verbinding met internet
In andere topics lees ik over geblokkeerde uitgaande mails. Dit heb ik nu ook aan de hand. Ik lees ook dat VPN hier iets mee te maken heeft, klopt dat?
Ik heb al een jaar lang last van best wel erge packet loss. Er zijn ondertussen al 5 (of meer) monteurs geweest en 3 nieuwe modems, maar het probleem blijft zich nog steeds voordoen. Het moeilijke aan...
Van de een op de andere dag is bij ons ineens de internet verdwenen op onze computers en de PS4. Alle telefoons en tablets hebben wel contact met het internet. De computers maken wel contact met de Co...
Het is weer zover:Al mijn bekabelde aansluitingen zijn spontaan verbroken, eige tijd geleden had ik alles wat bekabeld was een vast ip-adres gegeven en nu wilde ik gisteravond mijn bekabeld aangeslote...
Ziggo blokkeerd poort 25 voor hun consumenten en ik begrijp ook waarom, niet iedereen is in staat om een goede mailserver op te zetten en dit voorkomt een hoop problemen, maar voor diegene die het wel...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
62 | |
38 | |
9 | |
6 | |
6 |