Extern IP-adres Ziggo worden geen poorten doorgelaten Onopgelost
Beste communityconnectbox van ziggo onlangs gekregen, de ARRIS TG2492LG-85 Router. ip4 configuratie. Bij poortforwarding werkt mijn interne 192.xxx netwe...
Beste communityconnectbox van ziggo onlangs gekregen, de ARRIS TG2492LG-85 Router. ip4 configuratie. Bij poortforwarding werkt mijn interne 192.xxx netwe...
Afgelopen donderdag 18 april had ik opeens geen internet meer. Omdat er die dag werkzaamheden waren geweest aan het ziggo netwerk ging ik er vanuit dat d...
Wat is het verschil tussen guest network en gewoon netwerk? Wat kan het ene wel en het andere niet?
tot 7 april was mijn internet verbinding stabiel, in de grafiek is een strakke nette lijn te zien.op 7 april is in regio Limburg de grote storing geweest...
Wanneer ik middels mijn browser en het IP-adres van de Connectbox in wil loggen in de backend en de eerste paar tekens van het wachtwoord type, wordt het...
Beste lezer(s),Wij zijn gisteren onze nieuwe woning ingetreden en gingen aan de slag met ons installatiepakket van ziggo. Het enige dat we in de woning k...
Hallo,Met bijna alle websites moeten wij een reCAPTCHA voltooien. Ik heb het getest met alle apparaten thuis (mobiele telefoons, tablets en laptop), en h...
Kan ik met mijn huidige abonnement ook een ander modem/router krijgen, want als ik in de keuken sta heb ik al bijna geen internet meer, wat erg frustrere...
Sinds de storing van gister krijgt mijn Mi5 geen IP meer van mijn Connectbox. Alle overige apparaten in huis (Laptop, 3x Mi A1, ChromeBook, ect) krijgen ...
Ik heb sinds een paar weken last van een probleem met mijn telefoon. Wanneer ik op mijn wifi netwerk zit komen er op mijn telefoon geen notificaties binn...
L.S.,Spotnet werkt niet meer. Krijg als mededeling: Usenet server 502 Authentification (502)Kunnen jullie mij helpen? Wat is er aan de hand?
Hallo,Wie kan me helpen met een technisch vraag?Omdat ik al die reclame op het internet zat ben, heb ik een Raspberry Pi gekocht en daarop Pi-hole geïnst...
Hallo ik maak gebruik van een Ziggo connectbox icm een Ziggo wifipunt via stopcontact (powerline adapter) om internet over te brengen naar zomerhuis acht...
Sinds een paar dagen heb ik verbindingsproblemen met Steam, zowel de desktopclient als de website (store.steampowered.com).In de discussions (https://ste...
Onlangs kwam ook bij ons de vraagstelling hoe kunnen wij ons prive deel en ons ZZP-deel scheiden om veiligheid te vergroten.Zoals één van de vele ZZP-ers...
Vandaag ziggo monteur over de vloer gehad.AOP vervangen voor docsis 3.1 modem.Alles verliep soepel, beeld is goed en internet snelheid stabiel.Enige wat ...
Sinds de internet storing in Limburg van afgelopen zondag, valt bij mij het internet om het uur uit.Mijn modem/router verliest continu z'n WAN adres (DHC...
Sinds kort gebruik ik een VPN connectie voor bescherming van mijn privacy. Ik gebruik Microsoft Office Outlook 2016 als mijn standaard e-mail programma. ...
Goedenavond ik heb een vraag over het niet kunnen bereiken van een website.Ik kan de website www.eweka.nl niet bereiken.Bij eweka zelf zeggen ze dat de w...
hallo iedereen!ik heb sinds een tijdje het probleem dat mijn wifi regelmatig weg valt en is ook niet zichtbaar als wifi punt voor een minuut ofzo en dit ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.