Phishing mail - authorisatie vereist Opgelost
Vandaag weer eens een Phishing mail ontvangen. Althans dat verwacht ik. Deze keer van Ziggo Support en het gaat over veranderingen in de instellingen filters. Pas dus op.
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Vandaag weer eens een Phishing mail ontvangen. Althans dat verwacht ik. Deze keer van Ziggo Support en het gaat over veranderingen in de instellingen filters. Pas dus op.
Ik wil de app Personen van Windows 10 in gebruik nemen, maar kan mijn e-mailaccount van Ziggo niet toevoegen via Geavanceerde configuratie. Dan krijg ik steeds de volgende foutmelding:Er is iets misge...
Sedert augustus met nr 1200 in gesprek over het installeren van WiFi hotspot op Nokia 7 plus. Geeft nog steeds. Authenticatie probleem (bij inloggen buiten de deur). Alle opties met helpdeskmedewerker...
Als ik In Outlook mijn Upcmail via imap wil configureren krijg ik telkens problemen met login userid password klopt niet beweert het systeem, maar al ik via webmail inlog klopt dit welDit op mijn smar...
Hoi Allemaal, Ik vroeg mij af hoe bij jullie de resultaten zijn van verschillende speedtesten.Hoe?: BekabeldType: DownloadsnelheidDe volgende speedtesten heb ik gebruikt:Speedtest.net : 195MbpsFast.co...
Geachte,Bestaat er een manier om in MediaBox XL de AP/client isolation uit te schakelen? En Internet Group Management Protocol (IGMP) in te schakelen?Ik wil dit doen omdat Google Home mini niet goed f...
Hallo,Ik wil graag een poort open zetten op mijn modem (poort 11753 TCP).Ik heb deze handleiding gevolgd en stap voor stap uitgevoerd. Ik heb ook geprobeerd met een statisch IP adres een poort open te...
Probeer in te loggen in mijn modem maar gebruikersnaam en wachtwoord reageert ie niet op. heb al geprobeerd instellingen terug te zetten via reset knop. maar reageert nog niet. wat doe ik fout en wat ...
Onlangs van Ziggo een nieuw modem gekregen voor de oudere Technicolour. Echter ik maak gebruik van gereserveerde (fixed) ip-adressen via DHCP. Alle bekende apparaten krijgen een fixed ip-adres via DHC...
IK heb problemen met mijn wifi. Om de 15 minuten valt de wifi een paar seconden weg. Nou vind ik dat niet zo vervelend als ik op mijn telefoon zit, maar als ik op de ps4 zit is dit wel heel irritant. ...
Goedemorgen,Vraag zal vast eerder gesteld zijn maar ik kan hem niet vinden.Ik wil graag onder elke mail mijn handtekening incl. logo toevoegen. Bij handtekeningen beheren lukt het mij om de tekst te w...
Het kiezen van categorien in outlook met mijn Ziggo account werkt niet, kun je niet kiezen.Hetzelfde geld voor een bericht markeren wat ook niet werkt.Daarentegen zit in diezelfde outlook-app ook een ...
Zal wel ergens te vinden zijn zoja heb ik niet goed gezocht en sorry.Wens op Connectbox dat bijv Wifi maar vooral Gast Wifi een kalender en tijd functie heeft of krijgt.Dus kan kiezen dat deze alleen ...
In het verleden heb ik vaak problemen gehad met de zowel bedraad als draadloos internet, waarbij ik wil ontvangst had, maar geen verbinding. Dit lijkt steeds minder vaak voor te komen, maar er is een ...
Waar zit bij ubee EVW321B de WPS knop?
Hi all,Ik heb een tp link router archer c1200 aan mijn ziggo modem connect (ziggo connection box) Maar heb vervolgens als ik wil poort forwarding wil doen (poort 55553) wil open zetten werkt het niet....
port forwarding 10001 lukt wel maar port 10002 en 10004 krijg ik niet open volgens port scan 10002/tcp closed documentum10004/tcp closed emcrmirccd10001/tcp open scp-configik lees iets dat ziggo sommi...
Graag zou ik in aanmerking komen voor een nieuwe modem. wifi valt geregeld weg op mobiel en als ik iets zit te bekijken op tablet valt programma uit en zegt hij geen internet verbinding.
Hallo,Ik ben pas geleden van Tele2 naar Ziggo veranderd omdat ik een snellere downloads snelheid wou hebben.Ziggo Mediabox XL gister geinstalleerd en alle stappen gevolgd volgens de handleiding alles ...
Ik gebruik webmail en sinds enkele dagen gaan enkele e-mails spontaan naar de Prullenbak. Ze vallen daar gelukkig wel op, omdat ze daar als ongeopend (dus vet afgedrukt) zijn opgeslagen. Is er zomaar ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
62 | |
38 | |
9 | |
7 | |
6 |