Is mijn Connectbox alleen een beetje in de war? Opgelost
Sorry voor het lange verhaal, maar … Ik twijfel heel erg aan het Wifi-gedeelte van mijn Connectbox (te langzaam), dit ben ik nog aan het onderzoeken. Als...
Sorry voor het lange verhaal, maar … Ik twijfel heel erg aan het Wifi-gedeelte van mijn Connectbox (te langzaam), dit ben ik nog aan het onderzoeken. Als...
Hello,Ik probeer te gebruik teamviewer op mijn huis computer en mijn laptop.Weet iemand de klopt 'public address' voor mijn ziggo router of weet hoe kan ...
Ik heb al geruime tijd dat ik om de paar dagen cq weken mijn Netgear R7000 router van de stroom af moet halen omdat wij geen Wifi thuis hebben.Het wordt ...
Hallo allemaal,Ik probeer met Cyberduck op een Mac een bestand van ongeveer 450Gb te downloaden bij m’n cloud opslag provider Backblaze. Gaat allemaal pr...
Outlook 2010, windows 10; kan opeens geen email meer verzenden; krijg de foutmelding 421 Cannot connect to SMTP server.Outlook account verwijderd en opni...
hallo,wij hebben thuis de connectbox TG2492LG-ZG staan, en nu wil ik de instellingen in via de url 192.168.178.1 maar ik heb ooit het wachtwoord verander...
Kan sinds kort een bepaalde site niet openen via mijn Ziggo netwerk, maar als ik diezelfde site via dezelfde apperatuur via 4G benader, kan ik het wel zi...
Sinds zondag 5 mei krijg ik een foutmelding op de Samsung app dat het WiFi kanaal (DFS) geen ondersteuning geeft voor Surround geluid. Neem contact op me...
Om de een of andere onverklaarbare reden is sinds vorige week donderdag onze 5GHZ verbinding erg traag geworden, of soms niet zichtbaar. Ook van een ande...
Kan Ziggo het paswoord van mijn webspace resetten?Kan wel inloggen op mijn webspace, maar kom niet voorbij het paswoord.Paswoord van mijn Ziggo mail werk...
Sinds afgelopen zaterdag kan ik plots een (1) bepaalde website niet meer bereiken en krijg een time-out. Ik dacht dat die voor onderhoud of problemen uit...
Ik heb 2 laptops een oudere ASUS en een nieuwere ACER welke een snelheid aankan van 433MBs. Ik heb een abonnement waarbij ik een snelheid moet bereiken v...
Wat betekent deze melding in de netwerk historie van de connect box?MAC adres heb ik voorzien van XXNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=XX:...
Hallo,Ik heb al geruime tijd (+/- 2 maanden) last van een wegvallende internet verbinding, probleem zowel op de wifi als bekabeld. Internet aansluiting “...
Hallo,Ik heb sinds een tijdje last van verbindingsproblemen met mijn PS4. Als ik wil inloggen op mijn account via bekabeld internet, dan staat er bij het...
Ik heb een Synology NAS aangesloten op mijn connectbox. Als ik wifi gebruik van de connectbox kan ik de NAS benaderen om bv netwerkschijf aan te maken. A...
hoeveel spamadressen kun je maximaal blokkeren? Navraag gaf aan dat dit onbeperkt zou zijn maar wanneer ik nu een adres wil blokkeren wordt er aangegeven...
Ik heb nu de xbox rechtstreeks op de modem aangesloten een technicolor 7210.Helaas is de downloadsnel maar rond de 60mbps. ik heb de 250/50 abbo.De laten...
Goedendag, Er moet me toch iets van m'n hart: wat een gedoe om Safe Online te herinstalleren! Ik ben e dagen mee bezig geweest, zowel in de Community als...
hoe is het mogelijk dat ik bij speedtest.nl een snelheid krijg van 256Mbs na de laatste snelheidsverhoging enbij de snelheidsmeting van Ziggo niet verder...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.