Alles doet het niet: storing? Opgelost
TV en internet is uitgevallen. Ziggo zegt dat de storingen is opgelost, nou mooi niet dus. Ja ze kunnen dinsdag een monteur langs sturen. Weer een minpun...
TV en internet is uitgevallen. Ziggo zegt dat de storingen is opgelost, nou mooi niet dus. Ja ze kunnen dinsdag een monteur langs sturen. Weer een minpun...
de Wifi verbinding is sinds zeker een week zeer instabiel. Het was daarvoor ook niet best, maar nu is het echt heel erg. Monteur al geweest binnenkomend ...
Mooi! Ik wacht nu al 2 maanden op het opsturen van een cat6 kabel voor mijn booster.
Minstens 1x per dag valt de internetverbinding weg. Meestal 's nachts. Wifi signaal is wel aanwezig maar internet alleen na resetten Connect box mogelijk...
Ik heb een eigen router Asus RT-AC3200 aangesloten op de router van de Ziggo Ubee EVW3226. De Ziggo router heb ik in bridge modus staan en mijn eigen rou...
De wifi met Ziggo gaat in vlagen, soms gewoon goed en op andere momenten erg slecht. Wat opvalt is dat voornamelijk ik en mijn broer hier last van hebben...
Ik heb vandaag mijn nieuwe connect Box aangesloten ipv het oude UBEE modem.Ik wil graag mijn router blijven gebruiken en zo min mogelijk zaken veranderen...
Hallo, Ik heb al contact gehad met drie andere collega's van jullie.En dit gaat over mijn Playstation 4.Want ik heb namelijk traag internet op mijn Plays...
Gisteren wilde wij op de dag waarop ons abonnement in ging de modem aansluiten. Toen wij hem niet aan de praat kregen, hebben wij gebeld met Ziggo. De me...
Voordat ik Ziggo Safe Online installeren wilde, heb ik gebruik gemaakt van Ziggo internetbeveiliging.Na Ziggo internetbeveiliging te hebben gedeinstallee...
As ik de mail instel op mijn telefoon volgens de handleiding van Ziggo krijg ik de melding server niet gevonden. Hier over gebeld met de helpdesk van Zig...
De 4 netwerkaansluitingen op mijn Connectbox zijn vol. Wat is de beste manier om uit te breiden? Extra hub, maar verlies je dan signaalsterkte?
Ik heb een Z3 abonnement. Gaat daar de snelheid ook van omhoog? In mijn abonnement zit nog nieuwsgroepen waar ik gebruik van maak. Wil ik een ander abonn...
Wordt het WiFi b protocol ondersteund door de connect box en zo ja wat moet ik daarvoor doen?
HalloEen aantal maanden geleden heb ik mijn firmware veranderd van IPv6 naar IPv4 omdat mijn switch een slecht nat type had. Dit hielp mijn nat type van ...
Kan emails niet blokkeren omdat voor de geblokkeerde emals vol zit,wat moet ik daar aan doen. [De lijst van geblokkeerde afzenders is te lang om nieuwe a...
Snelstart Boekhouding werkt niet meer sinds vorige week.Nu geeft snelstart aan dat ik port 1433 moet forwarden maar deze staat open.Heb bij meerdere mens...
Hallo allemaal, vraagje : wat is de minimale internet snelheid die nodig is voor een smarttv? Dit om bv youtube en Netflix te kunnen kijken? Net bericht ...
Heb een probleem om webconnect in een SMA omvormer werkend te krijgen aan een Connectbox, heeft wel goed gewerkt maar heb de instelling bij Sunny explore...
Hall allen,Ik wil mijn Google home verbinden via de google home app. De app kan mijn google home vinden. Ik hoor het geluid op de google home. Daarna kie...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.