Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 28.4KOplossingen
  • 53.6KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Downloadsnelheid traag bij gebruik VPN en torrent Onopgelost

Ik heb last van trage internet verbinding zodra ik VPN en torrent aan heb staan, zonder VPN aan haal ik zowel bedraad als wireless met gemak de beloofde snelheid. Als ik VPN gebruik dan zakt mijn snel...

serc door Stamgast
  • 28 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 16 Likes

Internetblokkade Onopgelost

Wie kan me van mijn internetblokkade af helpen !Betaal me blauw aan ziggo elke maand en ze sluiten abrubt, zonder enige kennisgeving alles af.ik heb geen verstand van deze zaken en ziggo wil niet help...

jomalt door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsun galaxy ziet wifi niet Opgelost

mijn nieuwe mobiel, een Samsung galaxy A10 ziet de ziggo wifi verbinding niet. Alle andere apparaten en andere mobiele telefoons maken probleemloos verbinding. De samsung ziet ook andere wifi netwerke...

Yasha door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

IP Camera krijgt geen IP toegewezen Onopgelost

Beste lezer, Ik loop tegen een probleem aan met een van onze IP camera's. De camera is niet meer te vinden op het netwerk. Ik heb ingelogd in het admin panel van de Connectbox Giga. Hier is het appara...

M&M-1 door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Partial bonding op Ubee U1318 Onopgelost

Beste, Sinds december heb ik mijn oude Cisco modem vervangen/geruild voor een Ubee U1318. Echter leverde dit een hoog aantal correctable en uncorrectable errors op in het docsis signaal. In februari h...

RobertMe door Stamgast
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Internet valt continu weg Onopgelost

Een aantal weken ervaar ik het probleem dat mijn internet wegvalt. Wanneer dit gebeurt heb ik 2-5 seconden verbinding met internet en daarna weer 1-5 minuten (soms nog langer) niet meer. Dit probleem ...

Jossie9 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mijn internet hapert onregelmatig Onopgelost

Hallo,Ik heb een Ziggo abbonnement met 300mbps download. Dit hebben we gekozen om op te gamen, wat ruim genoeg zou moeten zijn.Helaas hapert het internet soms. Dan is de verbinding slecht voor zo'n 5 ...

Mesh netwerk gecombineerd met smartpods of wifi booster Opgelost

Hallo, Ik heb sinds vorig jaar een Mesh netwerk met 3 TP-link Deco M4 devices. Na wat aanloop problemen, ben ik nu ronduit tevreden, er is echte één maar. Helaas redden die het niet tot aan mijn terra...

xepcoh door Raadgever
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

IP adres Connectbox Giga aanpassen lukt niet Opgelost

Helaas lukt het mij niet om het IP adres van de Connectbox Giga aan te passen van het standaard IP adres 192.168.178.1 naar 192.168.1.1. In het "Geavanceerde menu" - "DHCP" pas ik het IP adres aan waa...

Justme1 door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

van POP3 naar IMAP oude emails behouden Opgelost

Hoe zorg ik er voor dat als ik de instellingen aanpas van POP3 naar IMAP dat ik nog eenvoudig toegang heb tot mijn oude emails die ik voor de wijziging heb verzonden en ontvangen.

ArnoudR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Retour ziggo wifi booster Onopgelost

Goedemorgen, Tijd geleden heb ik twee ziggo wifiboosters via stopcontact aangeschaft. Deze heb ik nu niet meer nodig ivm overstap naar tp-link. Ik vind het zonde om ze bij het grofvuil te zetten, will...

Eindelijk IPv6 in Bridge modus... Onopgelost

Ik kon mijn ogen niet geloven.... maar ik kreeg onderstaande mail! Echt goed nieuws!! Beste meneer, mevrouw,Staat je modem thuis in de bridge-modus? Dan is het belangrijk dit bericht goed te lezen. We...

efok door Expert
  • 3387 Topics
  • 187 Oplossingen
  • 1162 Likes

Nieuwe router in combinatie met ziggo modemrouter Onopgelost

Goedeavond, ik heb al sinds het begin dat ik bij ziggo zit, last van onstabiel, haperend internet, alles is gecontroleerd en is voorzien van de nieuwste aansluitingen (aop, coax kabels, splitter) De z...

Peter9988 door Stamgast
  • 39 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Gehackte account Opgelost

Hallo, mijn dochter heeft van jullie een bericht gekregen dat haar ziggo account gehackt en door jullie geblokkeerd is. Tevens heeft ze een anonieme mail gekregen dat haar account gehackt is en dat er...

Laurens69 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe connectbox geeft problemen met Deco M9 plus devices Onopgelost

Ik werkte al geruime tijd met 3 Deco M9 plus devices van TP link, geconfigureerd als Access Point, waarbij de hoofd Deco was aangesloten op 1 van de ethernetpoorten van de Ziggo Modem/Router. Nu was d...

Monitoring Ubee UBC1318ZG Onopgelost

Dit is de voortzetting van een vorig door mij gestart topic over monitoring van de Compal CH7465LG-ZG. Ik heb vandaag een Ubee UBC1318ZG in gebruik genomen. Dit modem staat net zoals de Compal CB in b...

tobiastheebe door Super Expert
  • 8454 Topics
  • 478 Oplossingen
  • 3027 Likes

port forwarding Onopgelost

Is het mogelijk dat iemand voor mij port forwarding activeert op mijn smart wifi modem? optie is nml niet zichtbaar.

peterb2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Synology NAS en VPN met UBEE modem Opgelost

Hallo, Ik probeer mijn Synology NAS (DS216j) te benaderen via een externe verbinding via VPN maar krijg deze niet werkend. Via het netwerk is deze gewoon te bereiken dus het lijkt er op dat de port fo...

darcon door Raadgever
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

ipv6 uitschakelen door klantenservice nog niet gelukt Onopgelost

ik heb 2x keer de klantenservice benaderd om ipv6 uit te schakelen , maar is nog niet gelukt. is hier misschien een medewerker die het wel echt kan regelen?

Jan079 door Stamgast
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Wifipods huur annuleren Opgelost

Hallo, ik heb 2 wifipods te huur besteld en zojuist keurig binnengekregen, maar ik heb ze inmiddels niet meer nodig. Ik heb nu nl. TP-link Deco's geïnstalleerd.Hoe kan ik die Ziggo-pods retourneren en...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen