Internetverbinding valt weg als tablet verbinding maakt Opgelost
Hallo, Dit is geen Ziggo probleem, maar gezien de expertise hier op het forum kan waarschijnlijk iemand me wel helpen. Ik heb na het Ziggo modem een rout...
Hallo, Dit is geen Ziggo probleem, maar gezien de expertise hier op het forum kan waarschijnlijk iemand me wel helpen. Ik heb na het Ziggo modem een rout...
Hallo allemaal, afgelopen week ervaar ik “ingestortte” wifi snelheden. Bekabeld is het goed nadat ik de utp’s vervangen heb met cat 6. Hierdoor zit ik we...
Ik krijg regelmatig e-mails met daarin links naar bv een bedrijf. Als ik op zo'n link klik krijg ik sinds een week een dialoogvenster met de tekst: "Door...
Hello folksSorry for my bad dutch but hope to find some help here.Do you know if possible to set a different network than 192.168.x.0 in Connect Box?I ha...
Van de week van 60/10 naar 300/40 gegaan alleen blijft de download steken op 100 Mbps. Modem is zoals in de mail stond van de stroom geweest.Bekabeling i...
Beste,Sinds gister heb ik een nieuw modem ontvangen (Arris TG2492LG-ZG) en besloot om vandaag alle forwards in te gaan stellen.Tot mijn verbazing zie ik ...
Beste ziggo. Wanneer kunnen we een SFP poort verwachten op de modem, om als uplink te gebruiken tussen andere switches zodat we bv een “fiber highway” bi...
Beste mensen,Ik heb sinds 30 november 2018 Ziggo Safe Online en deze reeds geïnstalleerd op diverse telefoons en tablets. De installatie op mijn laptop m...
Beste leden, binnenkort krijg ik een loge die een paar dagen op ons huis past. Zij is gevoelig voor allerlei stralingen en wil dat de Wifi wordt uitgezet...
Hoi Allemaal. Kan ik een 2e email account aanmaken via mijn ziggo of via ziggo mail, en blijf ik dan wel mijn oude email adres houden. de reden is dat ik...
Heb hem 100% goed aangesloten. Lampje van het huisje wordt zowel op zender (bij modem) als de ontvanger regelmatig rood.Maak ik WiFi verbinding op mijn S...
Bij ons werkt niks meer geen tv geen internet niks meer na 25 min wachten aan telefoon en veel wollige termen over blokstoringen monteurschema’s ed word ...
Er staat in Mijn Ziggo geen info over wifispots. Geen gebruikersnaam of wachtwoord. Normaal zou dat boven de info over wifiboosters moeten staan maar daa...
Pas een chromecast gekocht en ingesteld. Helaas wilt geen een apparaat met de chromecast verbinden omdat ze hem niet vinden.De chromecast is wel connecte...
Moet me afspraak annuleren maar lukt niet via de link
het lukt maar niet om wifi spot op telefoon te stellen ondas alle aannbeveling van ziggo comunity en gle .extensie naam veranderen e.d. can crt naar cer ...
Ik heb voor mijn vrienden een game server opgezet. maar sinds mijn publieke IP is veranderd heb ik problemen. De server loopt gewoon normaal door als ik ...
So I created the script below:SCRIPT: $target = "c:\$(get-date -F 'yyyy-MM')"if (!(Test-Path $target)) {md $target}gci 'c:\test\' -Filter *.xml -recurse ...
Helaas heb ook ik wel een wifiverbinding maar soms geen internetconnectie. Ik heb de vragen van een ander topic hieronder beantwoord. - Werkt internet vi...
Na het instellen van de bridge modus op de connect box geen internet meer en niet mogelijk om met kabel op router in te loggen..
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.