Foto's smartphone naar ziggo drive Opgelost
weet iemand of het mogelijk is om je foto's van een I-phone of Samsung smartphone te laten synchroniseren met Ziggo drive?
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
weet iemand of het mogelijk is om je foto's van een I-phone of Samsung smartphone te laten synchroniseren met Ziggo drive?
Ik ben van provider Online.nl overgestapt naar Ziggo.nl. Mijn Online mailadres was geconfigureerd met mijn Thunderbird mailprogramma, geen probleem.Nu wil ik in Thunderbird mijn nieuwe Ziggo mailaccou...
Sinds enige weken ben ik dagelijks bezig om Ziggo-NAS werkend te krijgen maarhet lukt van geen kanten !Apperatuur: HP laptop;Epson printer; Samsung Smart tv en Samsung tablet.Ikzelf ben een bijna digi...
Goedemiddag,Sinds het begin van mijn abonnement bij Ziggo heb ik vrijwel elke avond last van een instabiele internetverbinding. Om specifieker te zijn; de netwerkverbinding valt regelmatig weg. Dit ge...
Ik heb een mail gekregen van Ziggo, even dacht ik het betreft een spam bericht, dat mijn uitgaande mail geblokkeerd is omdat er vanuit het buitenland is ingelogd. Ik gebruik een VPN voor de veiligheid...
Hallo allen, sinds 2 dagen heb ik een Powerline verbinding van Ziggo in gebruik ('extra internetpunt via stopcontact', geen wifi). De ene adapter is aangesloten op de Connectbox in de meterkast, de an...
Ik heb een probleem dat Amazon vanuit Ierland met twee pc probeert in te loggen in mijn alarmsysteem. (Fibaro) Na 5 pogingen wordt het IP adres voor 30 min. geblokkeerd maar daarna gaat het weer opnie...
Hallo ik heb een vraag over onze internet verbinding ik ga een game laptop kopen en ben benieuwd of dat kan met grote spellen
Huidige firmware op mijn Technicolor TC 7200 is STD6.02.29.Er zit een Wifi bug in deze versie, waarbij als ik Wifi softwarematig in de instellingen uitschakel de modem deze automatisch weer inschakelt...
Door een klaarblijkelijk defect aan Compal Connectbox is de Connectbox deze week vervangen door een Connectbox van fabrikant Arris. De Compal Connectbox is retour gestuurd naar Ziggo.Bij de allereerst...
Heb een Ubiquiti AP gekocht maar krijg hem niet geinstalleerd. Heb Ziggo modem in bridge mode laten zetten en moet nu vlgs Ziggo 24 uur wachten. Heeft iemand tips over het installeren van de Unifi AP ...
Hallo,Een korte tijd geleden hebben we de connectbox gekregen, sindsdien heb ik er last van dat ik geen een online game meer kan spelen, zoals Fortnite en Gta5. Ik krijg in beeld te zien dat ik niet m...
Bij installatie van Ziggo Safe Online op mijn iMac met macOS-versie 10.11.6 krijg ik de melding dat ik minimaal macOS 10.12 moet hebben geïnstalleerd. Daar is deze iMac helaas te oud voor.Eerder had i...
Goedendag allemaal,Ik heb vandaag een Moto G6 ( android oreo 8 ) aangeschaft en deze heeft dezelfde WiFi ellende als mijn Nokia3 had. Ik kan mijn moden en Wifi signaal vinden, maar connecten gebeurt s...
Allen,Wij hebben 2 Ziggo internet modems in huis staan, de connectbox (die witte "toren", deze zit via de COAX aangesloten en zend Wifi uit en bedraad de volgende modem) en een platte zwarte, de "Zigg...
Goedendag,Hoe kan ik alle bewaarde mails van Thunderbird exporteren naar Ziggo Mail?
Hallo,Ik heb het volgende probleem:Onlangs heb ik een nieuwe modem geïnstalleerd. Het is een Connectbox. Ik kan alles aansluiten op het nieuw Wi-Fi netwerk, behalve de telefoon van mijn zoon. Het nieu...
Ik stap binnenkort over op Ziggo vanwege de snelheid (zit nu op DSL). De hoofdaansluiting zit in de keuken (don't ask); vandaar loopt de kabel naar de mediabox in de woonkamer. Daar zou ik graag het m...
ik heb een drietal poorten geforward naar een raspberry pi. van de 1 op de andere dag werken deze forwards ineens niet meer. Ziggo modem van de stroom afgehaald...enige seconden gewacht en weer opnieu...
Wij hadden een Ubee modem in bridge mode, met daarachter een Vigor 2130n router, die altijd goed gewerkt heeft.Gisteren hield het modem er echter mee op (na 10 jaar trouwe dienst) en is een ziggo mont...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 18 april 16:30 uur ZiggoIn de eerste plaats willen we iedereen ontzettend bedanken voor alle feedback van de test, dit is voor ons erg waardevol geweest. En zoals opgemerkt is vandaag de hoger...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
39 | |
23 | |
16 | |
16 | |
6 |