Reparatie grondkabel Opgelost
Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.Tijdens werkzaamheden in de tuin (rioolbuis vervangen) is de co...
Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.Tijdens werkzaamheden in de tuin (rioolbuis vervangen) is de co...
Sinds gisteren heb ik de mediabox next. Een verrassend kleiner apparaat en een veel lager verbruik watt en veel minder ontwikkeling van warmte.De Horizon...
Mijn Samsung galaxy S10+ beveiligt standaard mijn verbinding als ik verbonden ben met een openbaar wifi netwerk. Het probleem daaraan is dat als ik een e...
Ik ga op vakantie naar een afgelegen plek in Frankrijk. Als ik dekking heb kan ik mijn personal hotspot dan gebruiken? Moet ik dan rekenen op extra koste...
Hallo, ik heb wifi dmv een ConnectBox Arris serienr 'xxxxxxx'. Hierop zit ook een booster (via internetkabel) van ziggo aangesloten serienr 'xxxxxxxx'. O...
Ik heb op dit moment geen internet, tv en telefonie. Connect box geeft, ook na diverse resets, groene knipperende lampjes. Wie weet hoe ik kan controlere...
Hello! Is it possible to patch my Ziggo router to IPv4 (from IPv6) ? I'm not good in Dutch and it is hard for me to understand where and how to ask about...
Goedenavond,Vandaag Office Personal 365 geïnstalleerd. Ik probeer nu in Outlook om mijn Ziggo-account te installeren (iMap) Dat gaat goed, maar een aanta...
Beste,Hoe krijg ik toegang tot de shell in de connectbox? Ik heb toegang nodig tot routing tables en in de slechte web interface (die trouwens nauwelijks...
Goedemorgen,Ik ben nieuw hier op deze community en heb de gerelateerde topics een beetje doorgespit.Veel gerelateerde topics hebben iets van mijn problee...
Ik heb mijn Samsung Galaxy A3 gisteren van een Android-update voorzien, en nu maakt deze geen verbinding meer met de wifi (andere apparaten werken prima)...
Hello,I have one type of main connection in the bedroom where I placed the POA splitter and connected the connect box. (the internet works)There is a dif...
Ik heb sinds een aantal weken last van erg trage WiFi op mijn Samsung Galaxy A7 2018 smartphone. Ik haal via een speedtest meestal rond de 0,8 MB/s, uplo...
Is het op een manier mogelijk om vanaf de LAN kant van het modem via een API of SNMP uit te lezen hoeveel data erdoor heen gaat? Ik heb een Ziggo Connect...
Goedenavond,Sinds een paar dagen heb ik de Mediabox Next in gebruik i.c.m. de Connect Box (Arris TG2492LG) in bridge met een Netgear router. Aangezien de...
Best forum,Wij kampen al een jaar of 2 met uitval van internet (dus ook wifi). Mopperende kids die net "in een spelletje zitten".Soms gaat het een hele t...
Sinds enige tijd probeer ik 2 servers te hosten voor games die ik met andere mensen wil spelen. Deze games zijn TrackMania & Minecraft.De server function...
12 maart 2025: Op dit moment is er een storing bij de Google Chromecast V2 en Chromecast Audio. Er wordt aangeraden geen fabrieksreset te doen. Zie deze ...
HalloI am a new ziggo customer. I received a subscription for Ziggo Internet from Friday 19/07/2019.I have a problem with the wifi router. The Wi-Fi rout...
Hallo,ik heb sinds kort problemen met de wifi op mijn iphone 8 en ipad en al wat langere tijd met de wifi op de philips smart tv. Op andere samsung appar...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.