Arris Connectbox TG2492LG-ZG ZG + Router TP-LINK Archer C9 Opgelost
Voorgeschiedenis:De monteur van Ziggo heeft mijn ARRIS-modem geïnstalleerd en op mijn verzoek in bridgemodus gezet. Ik had (via bovengenoemde router dus)...
Voorgeschiedenis:De monteur van Ziggo heeft mijn ARRIS-modem geïnstalleerd en op mijn verzoek in bridgemodus gezet. Ik had (via bovengenoemde router dus)...
Hoi Ziggo community!Ik zit met een probleem. Kort samengevat:Ik wil met een groep vrienden een server opzetten, hier moet ik voor portforwardenIk ga naar...
Weet iemand hoe ik het volgende probleem oplos.Bij mijn Xbox valt de verbinding met kabel steeds weg en na een paar seconden weer terug hoe los ik dit op...
Is Ziggo Safe Online al klaar voor macOS Catalina ?
Nu had ik 2 camera´s, een Sinji en een C704IP.2 SMARTWARES. nadat ik de connectbox van Ziggo heb gekregen werken zij niet meer. Daarop, ten einde raad, e...
Gisteren is er een nieuw modem geinstalleerd door monteur maar de interne activatie van het modem is nog niet afgerond, al meer dan dag geen telefoon, in...
Sinds ik de (Arris) connectbox heb geplaatst zijn onze telefoons en tablets veel sneller leeg. Ik heb inmiddels een uitgebreide test gedaan met bestbatte...
Ik heb sinds een paar dagen een wifibooster in huis, de ontvanger wordt bloedheet, hebben meer mensen dit? Heb al wat gelezen over omruilacties van bwpaa...
Goedenmiddag....Ik moet bij een kennis de pc verplaatsen van de woonkamer ( i.v.m. ruimte ) naar een kamer op de bovenverdieping maar dan ben ik circa 20...
Hallo,Sinds de meest recente snelheidsverhoging (voor mij van 200 naar 250 download) haal ik lagere snelheden dan voor de verhoging.Ik zit bekabeld aan m...
Normaal gesproken werkt dit prima, echter sinds gisteren kan ik geen VPN verbinding maken via Cisco AnyConnect. Ik krijg de melding "connection attempt h...
Beste,Graag zou ik met iemand van ziggo overleggen over onderstaand probleem.De service desk verwijst mij naar deze communicty.Ik krijg regelmatig emails...
Goedemiddag ,ik ben een beetje aan het stoeien met een raspberry en pihole. De connect box is niet in te stellen qua DNS dus ik lees dat de RP pihole als...
Mijn vrouw is al ruim 25 jaar geabonneerd op KPN en is bang dat er te veel veranderingen moeten plaatsvinden als we overstappen van KPN naar Ziggo (ik he...
In mijn webmail zou ik graag willen zoeken in alle mappen. Helaas kan ik alleen 1 map selecteren. Volgens de online handleiding zou je ook 'Alle mappen' ...
Hoi,Ik maak gebruik van een connectbox, volgens mij van compal. iig zo'n witte nieuwe. Ik had nogal wat problemen met de stabiliteit van de wifi-verbindi...
Na diverse problemen te hebben gehad, heb ik een diagnose van de connectbox gedaan.Dit is het resultaat.Bij netwerk diagnose is het volgende vast gesteld...
Geacht Forum. Ik ben nieuw op dit platform en wil via deze weg proberen een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Ik heb wifi hotspots vanaf het begin ...
Een week of wat geleden heb ik Ziggo Hotspot aangezetDaarbij moest er een certificaat ge-installeert wordenEchter van de week toch besloten om de hotspot...
Ik heb 2 e mal adressen. De eerste (******) gebruik ik niet meer. Mijn nieuwe e mail adres ****** krijg ik sinds vanmiddag niet meer geactiveerd. Als ik ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.