Ziggo Firewall onvoldoende Onopgelost
Uit een contact met ZIGGO waar ik klaag over bepaalde ip adressen die proberen in te breken op mijn synology nas blijkt het volgende…Ziggo heeft geen fir...
Uit een contact met ZIGGO waar ik klaag over bepaalde ip adressen die proberen in te breken op mijn synology nas blijkt het volgende…Ziggo heeft geen fir...
Hallo ik stel deze vraag voor een vriend van mij.Wij hebben het zelfde pakket 200 mbps Bij mij ( rijtjes huis en geloof dat ik dat ik in de straat met tw...
Sinds ik mijn telefoon geupgrade heb naar android 9 werkt internet via wifispots niet meer. Is er een certificaat voor android 9 beschikbaar?Ik zag dat e...
Ik ben in het bezit van een connectbox Arris en de extra wifi booster bekabelt.Connectbox alleen wifi ingeschakeld op de 5.Extra wifi booster de 2.4 en d...
Bij het openen in FireFox van een nieuw tabblad tijdens zoekopdrachten of bij nieuwe zoekopdrachten, volgende pagina, pagina terug, verdwijnt mijn F-secu...
Hallo hoe verkrijg ik weer een werkende Safeonline op mijn computer . Ik krijg de internet beveiliging bij Telebankieren niet werkende , de beveiligings ...
Kon tot voor kort mijn Synology NAS met quickconnect bereiken via https://84.31.164.33:51113/.Nu lukt dit niet meer.https://84.31.164.33 is een toegangsp...
Graag zou ik willen weten of ik in de connectbox in kan stellen hoe lang mijn kinderen online kunnen gamen. Ik heb al in gesteld tussen welke tijden ze k...
Hallo,Momenteel zit ik bij XS4All en heb een Fritzbox 7581 als ADSL modem/router. Die heeft namelijk voor mij een heel groot voordeel: hij kan Torrent-ve...
Het gaat hier om de storing op 7-4-2019.Ik woon niet in de regio Limburg maar was gedurende een aantal uren niet in staat om gebruik te maken van het int...
Ik heb een aris connectbox en de volgende devices bekabeld aan de connectboxWifi booster via kabel (softwaremdded acher C7 van ziggo zelf) word zichtbaar...
Als ik over een directe lijn van Ziggo (87.29.x.x.) een torrent wil downloaden gaat mijn Asus router helemaal over de rooie, hij is dan niet meer te bere...
Ik heb bij het eerste account (@home) een mailadres dat nog steeds actief is maar niet meer te bereiken via mijn huidige Ziggo account. Dit mailadres kan...
Ik heb een WiFi Booster in de garage naast mijn terras hangen. deze is met een kabel vanaf het modem verbonden.Ik gebruik een Video wireless camera een d...
Ik probeer mijn eigen netwerk te benaderen via een VPN verbinding vanaf mijn Android telefoon. Hiervoor gebruik ik de standaard VPN server software in mi...
Mijn hosting provider wil graag de sfp gegevens in mijn dns plaatsen.Daarvoor moet ik de sfp gegevens van Ziggo aanleveren.Waar kan ik deze vinden of kan...
Hallo allemaal,In ons huis hebben we 4 Devolo adapters geïmplementeerd. 1 beneden van de router naar het kastje. En 3 boven in het stopcontact. Het inter...
Hallo,Ik heb een nieuwe smartphone aangeschaft met android 8.0. Nu weet ik dat dat een probleem bij die hotspots geeft, maar ik kan ook niet op mijn gewo...
Ook in het noorden (postcode 9974) geen telefonie en internet.
Ik weet dat er een landelijke storing is maar bij mijn kastje brand het witte led lichtje weer zoals die altijd brandt wanneer alles goed werkt. De hele ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.