Gegevens oude laptop naar nieuwe laptop Opgelost
Goedemorgen,Mijn laptop is aan vervanging toe een nieuwe is besteld. Op welke manier-ik heb het nog nooit gedaan-kan ik de gegevens van de oude afhalen e...
Goedemorgen,Mijn laptop is aan vervanging toe een nieuwe is besteld. Op welke manier-ik heb het nog nooit gedaan-kan ik de gegevens van de oude afhalen e...
Goedendagik ben benieuwd of iemand mij kan adviseren.wij hebben al een zeer geruime tijd geen of weinig bereik met WiFi zodra we de tuin inlopen dit is z...
Goedemiddag,Zojuist heb ik met de klantenservice gebeld omdat ik graag ipv6 wil gaan gebruiken. Echter heb ik alleen ipv4 op mijn ziggo modem op dit mome...
Hallo, ik gebruik PCExtreme voor mijn webhost. sinds PCExtreme heeft hun webhosting verhuisd naar cloud hosting een paar weeken geleden, kan ik niet meer...
Beste Ziggo/andere forumgebruikers,Ik gebruik al tijden een VPN met Tunnelblick. Tunnelblick is de OpenVPN-implementatie voor macOS. Dit heeft altijd pri...
Hi,Sinds vandaag valt het me op dat ik nog maar de helft haal van de snelheid. Waar ik voorheen makkelijk rond de 450 mb zat qua download haal ik nu maar...
Momenteel heb je al apparaten ( NAS) met een 10Gbps snelheid.Maar ik denk de Connectbox Ziggo dat momenteel nog niet aan kan.Weet iemand of dat nog gaat ...
Ik heb vannochtend een nieuw arris modem ontvangen van ziggo genaamd de ziggo connect box.Het aanpassen van mijn android smartphone, de ipad en laptop wa...
Na installatie door de ziggo monteur heb ik met al mijn apparaten gewoon internet, muv mijn laptop.Verbinding maken met de connextbox maken lukt gewoon. ...
Ik heb een Ziggo Connect Box (staat er al jaren) welke in Bridge Mode staat, zodat mijn Ubiquiti Security Gateway het gehele netwerk beheert.Nu heb ik ev...
Als je via Ziggomail een nieuw bericht wil sturen en je begint een emailadres in te vullen, krijg je een hele lijst te zien waar je dan uit kunt kiezen. ...
Hoi,ik heb al een tijdje een NAS draaien waar de Plex op draait, alleen krijg ik het niet voorelkaar om alles goed in te stellen dat ik Plex buiten mijn ...
Kan geen nieuw ziggo account toevoegen in outlook. Oude accounts doen het prima van ziggo.
Goedemorgen, Volgens mij moet er even naar onze instellingen bij Ziggo gekeken worden. Maandagmorgen was het hopeloos. dit duurde tot ongeveer 12.00. Woe...
Goedemiddag lui,Ik heb voor stabiliteit qua gaming een servertje die soms Dedicated games host in mijn netwerk gehangen.Heel mooi, werktte perfect, tot m...
vorige week hebben we de 2.4 router weggedaan en hebben we 2.4 en 5g via onze connectbox geleid, sinds deze verandering heb ik niet met de 2.4g kunnen ve...
Goedenavond Allen.Wie kan mij helpen. plsVerbinding van connectbox valt steeds weg. (TG2492LG-ZG) Zowel bedraad als draadloos.dit gebeurd de afgelopen we...
Hi! I hope someone can help me. Over the last week or so my MacBook Pro has been dropping internet signal during video calls and when loading websites. T...
HoiIk heb altijd wifispot gehad op 3 smartfoons en 3 tablets. En ja, ik weet dat er maar maximaal 5 op wifispot kunnen maar zijn nooit allemaal tegelijk ...
Ik heb pas een nieuwe connectbox gekregen. Een arris. Ik heb een veiligheidscheck gedaan via www.grc.com. De site gaf aan dat er op ping reply's gereagee...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.