Ethernet-printer aansluiten op de Connectbox Opgelost
Ik heb een ConnectBox (model TG2492LG-ZG) geïnstalleerd en geprobeerd om hierop mijn netwerkprinter aan te sluiten. Deze verschijnt niet bij verbonden ap...
Ik heb een ConnectBox (model TG2492LG-ZG) geïnstalleerd en geprobeerd om hierop mijn netwerkprinter aan te sluiten. Deze verschijnt niet bij verbonden ap...
Ik heb helaas weer hetzelfde probleem als ongeveer 2 jaar terug krijg geen wifi verbinding met mijn mobiel, tablet doet het wel alleenvalt dan de verbind...
hallo, binnenkort ga ik verhuizen en hem mijn Ziggo abonnement laten stopzetten .mijn vriendin heeft ook Ziggo.daarom wil ik mijn email adres mee overnem...
Als ik mijn Ziggo webmail via de computer bekijk staan er slechts een aantal berichten in mijn inbox (ca. 5 tot 7). De overige zijn verdwenen. Kijk ik vi...
Mijn modem staat al enige tijd in bridge mode met daarachter een Nighthawk(R) X4S R7800. Ik heb al geruime tijd een port forwarding ingesteld (port 5000)...
Ik heb een VPN van Private Internet Access nu hebben ik van ziggo een aantal maanden terug een Connect Box gekregen als router toen de oude kapot ging. N...
Hallo.Ik kan geen mail verzenden naar bepaalde adressen. Ik krijg dan bv onderstaand bericht.SMTP error from remote mail server after end of data:550 212...
Mijn Arris modem werkt ook niet goed samen met mijn Sonos systeem help Desk gebeld en die gaven aan om mijn probleem hier te melden. Erg vreemd ik heb na...
Goedemiddag!Ik heb sinds enkele weken een nieuwe connectbox.De laatste tijd heb ik prolemen met mijn connectie met internet.Het lijkt alsof het hapert.So...
Gisteren WiFi booster draadloos geïnstalleerd en met enige moeite internet verbinding via iPhone en iPad mini. Vandaag ziet hij het netwerk (voldoende be...
Ik heb het gevoel dat ik online gemixte antwoorden vindt op een vraag dat ik heb. Het heeft allemaal te maken met het instellen van mijn WIFIbooster (via...
Hoi,wij hebben thuis een NAS draaien, deze kan ik prima benaderen via het lokale ip adres van de NAS.De juiste poorten staan open in de router zodat ik v...
Ik heb sinds oktober 2018 een ziggo abonnement op de mediabox voor internet en tv. Al de eerste maanden begon de mediabox problemen te vertonen. Het inte...
Ik ben niet zo thuis in de Ziggo aparatuur ik gebruik zelf thuis Ubiquiti AP's met een pfSense router. Ik heb in de 20 jaar dat ik klant ben van Ziggo al...
Het topic maar weer eens even openen, want na de overstap van KPN naar Ziggo werken alle externe apparaten die met een app worden aangestuurd niet meer w...
Sinds enkele weken heb ik een nieuwe connectbox geïnstalleerd (zie titel). In principe werkt alles naar behoren. Met mijn Samsung tv als enige uitzonderi...
ik probeer mijn buiten camera installatie te doen maar ik krijg hem niet verbonden
Ik heb een pc en hij krijgt geen geldige ip configuratie iemand die me kan helpen?
Connectbox herstart regelmatig gedurende enkele dagen, functioneert vervolgens enkele dagen stabiel waarna weer een herstartperiode van enkele dagen volg...
Een aantal dagen geleden mijn nieuwe next box ontvangen en WiFi router. Alles geïnstalleerd en werkte prima, vanavond viel ineens mijn WiFi verbinding we...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.