IMAP/SMTP Opgelost
Goedemiddag allen,In ziggo mail staan deze omschrijvingen, Drafts-Sent en Trash. Kan ik dat wijzigen in het Nederlands?
Goedemiddag allen,In ziggo mail staan deze omschrijvingen, Drafts-Sent en Trash. Kan ik dat wijzigen in het Nederlands?
Weet iemand of je een playstation 4 kan aansluiten op en wifispot? Internet doet niks bij ons en monteur komt pas 1Juli... anders word het lastig game vo...
Hallo allen,ik krijg port 25565 niet geopend met port forwarden... Ik heb het gevoel dat dit komt doordat mijn PC aangesloten zit (met kabel) aan een Zig...
Hallo, Ik heb een vreemd probleem.Ik heb voor op mijn Lenovo tab4 7inch tablet, Ziggo Safe online geïnstalleerd. Nu wil ik inloggen om mijn App-beheer in...
Meerdere malen Ziggo gebeld om IPv6 (DS-lite) naar IPv4 om te zetten maar deze konden mij niet ondersteunen. Er werd mij verteld dat dit al gedaan was ma...
Goedendag mede Ziggo-gebruikers, Ik probeer Safe Online opnieuw te installeren na het opnieuw installeren van Windows 10 (die overigens weer lekker snel ...
Beste Ziggo, ik heb nu al een aantal jaren een probleem. In het begin dacht ik dat het wel aan mijn losse routers zou liggen. Maar na 7 verschillende get...
Goedemorgen,Vrijdag heb ik een "nieuw" abonnement afgesloten om van de Mediabox XL naar de Next over te gaan. 's Middags kreeg ik al bericht dat het hele...
mijn uitgaande e-mail vanaf @me.com of @icloud.com komt nagenoeg altijd in de spambox van geadresseerden. Ik heb gebruik gemaakt van mail-tester.com om p...
Mijn vraag is er een update geweest vd connectbox compal. Had geen wifi 5ghz meer en kon de sidd naam nergens meer vinden in netwerklijst. De compal had ...
Ik heb vandaag een POA-01-B toegestuurd gekregen. Mijn Arris zit nog achter een versterker en dat blijkt niet meer de standaard te zijn. Eerst drie ander...
Hoi allen,daarnet vond ik plots 32 mails in mijn inbox, allen van Mail Delivery System, met het bericht: mail niet verstuurd; retour afzender. Ik had zel...
Goedemiddag, Op dit moment hebben wij een modem, mediabox en een klein kastje voor (ik denk) digitale tv. Geen idee of deze ook van Ziggo is... Als dit s...
Goedemorgen,ik heb zojuist m'n dramatische horizonbox XL vervangen door een nieuwe connectbox (Arris) en Mediabox next. M'n configuratie is als volgt:-co...
Goedemiddag,ik heb regelmatig problemen met F-secure Safe on Line op mijn desktop W10 1903.Het lijkt er op dat F-scure langzaam opstart. Na zo'n 3-5 minu...
Ik probeer BlueMail in te configureren met de instellingen van Ziggo. Inkomende mail (IMAP) is goed ingesteld. Uitkomende mail (SMTP) krijg ik het niet v...
Ik zou graag het wifispot certificaat verwijderen van mijn Windows laptop. Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet doen? Installeren wordt uitgebreid toege...
Hallo ik heb een versterker thuis alleen nou past de splitter niet op de hoofd aansluiting met de versterker er aan en het internet werkt niet op de vers...
Ik heb sinds kost een nieuwe GSM: Samsung Galaxy A70. Mijn oude GSM is een Samsung Galaxy S3 mini.Deze laatste had geen enkel probleem met ons Wifi thuis...
Ik vraag mij af wat de volgende dingen betekenen, ik heb dit sinds de laatste firmware update....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.