SMTP instelling anders dan in Utrecht? Opgelost
Ik werk op verschillende plaatsen met Outlook met eigen domein mailadressen, nl. Utrecht en Dordrecht. In Utrecht is een Ziggo aansluiting en in Dordrech...
Ik werk op verschillende plaatsen met Outlook met eigen domein mailadressen, nl. Utrecht en Dordrecht. In Utrecht is een Ziggo aansluiting en in Dordrech...
is het mogelijk via email van ziggo aangetekend een email te verzenden
Hi there! Is er iemand die ervaring heeft met het aansluiten vd wifibooster op een coax-aansluiting via bijv een adapter?hoor het graag!mvg, Robin
Kan iemand mij helpen met de volgende vraag? Mijn verbinding lijkt langzamer, maar misschien ben ik abuis. Ik heb het volgende abbo al enige jaren: alles...
Bij wat lastigere problemen komt het regelmatig voor dat het belangrijk is de externe IP adressen van een klant te weten te komen. Voor de klant zelf en ...
Goedemiddag,Ik heb een TL-PA4010 welke ik gebruik om mijn bedraad internet door te schakelen in huis, dit scheelt gaten boren en kabelgoten maken e.d.Vro...
Ik maak een eigen SMTP server ( Voor de fun ). Ik kan ondertussen E-Mails ontvangen, maar bij verzenden krijg ik een timeout. Dit geldt voor alle mail se...
ik vraag me af hoe ik mijn gedownloade films kan afspelen op tv via me connectbox
Sinds een paar weken hebben we een nieuw modem en mediabox (door monteur geïnstalleerd). Vanaf ongeveer die tijd moet ik dagelijks mijn Mobiel uit en daa...
Beste Community, ik wil weten wat de laatste firmwareversie van de wifi booster via stopcontact is. De mij bekende huidige versie is: ZG-w26.7c.p9.4cIs d...
Ik heb 3 devolo powerline WiFi routers. Die hebben alle een 2,4 en een 5 GHz WiFi netwerk.op het ziggo Connect box staat WiFi uitwanneer ik met de AirPor...
Goedemiddag,De laatste tijd valt regelmatig mijn modem uit. (UBEE EVW321)Als de modem werkt, dan werkt hij prima en haal ik de beloofde snelheden, overig...
Hoe moet je je mtu aanspassen mijn router is een sitecom n300 x4E mijn modem is een EPC3928ADIk wil dit doen om van mijn network error af te komen in gta...
Ik heb niet genoeg aan de 4 bedraade internet aansluitingen achterop de connectbox.Kan ik op één van die poorten een switch aansluiten zonder signaal ver...
ik krijg eem email in de vorm van een zgn.testmail: "dit is een testbericht" en deze nail blokkeert mijn imap en smtp server waardoor ik dus geen mails m...
Sinds ik een modemwissel heb, van compal naar arris krijg ik mijn mailserver van synology niet aan de praat, kan iemand mij hiermee helpen door aan te ge...
Hallo, ik heb een nieuwe Mediabox Next ontvangen en tevens een nieuwe ConnectBox Modem/Router. Op dit moment gebruik ik een opstelling van een Ziggo EPC3...
Sinds ik safe online geinstalleerd heb, heb ik een probleem met windows live mail. Als ik in een mail naar een website wil, geeft die een foutmelding. De...
Mijn 1e topic had dezelfde titel als deze. Hoi even een update over de bestelde en geplaatste wifi boosters die ik heb besteld 8 dagen geleden. Met de bo...
Ik ben me aan het inlezen over de bridge modus van het modem, en nu las ik dat je dan ipv6 niet meer hebt is dit een nadeel? of maakt dit niet uit?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.