Nieuw modem aanvragen Opgelost
Wij verhuren een vakantie woning op een vakantie park waar een kabel van ziggo ligt. Nu hebben mijn nieuwe huurders een verouderde router. Hoe kom ik aan...
Wij verhuren een vakantie woning op een vakantie park waar een kabel van ziggo ligt. Nu hebben mijn nieuwe huurders een verouderde router. Hoe kom ik aan...
Beste Ziggo, ik ben in de afgelopen 48 uur al 7x geddost ofzo omdat een paar irritante mensen aan mijn IP zijn gekomen en mijn internet vliegt er steeds ...
Ik heb hetzelfde probleem als in dit topic : https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/website-niet-bereikbaar-39123 .Helaas staat er niet bij of...
Heb een arris connectbox met ipv4 software en gebruik Ubiquiti AP's voor mijn wifi, dus ik heb de wifi op de connectbox uit staan. Zie ik tot mijn verbaz...
Hallo allemaal,Ik heb sinds een tijdje het probleem dat ik met alle Call of Duty games gereleased vóór Black Ops 4 niet meer online kan spelen op mijn Xb...
Sinds mijn oude router is vervangen door een Connectbox kan ik met mijn tablet (Galaxy note 10.1 , Android 5.1, is de laatste update) niet meer op intern...
Goedenavond! Ik lees al lang mee en heb al vele topics doorgelezen maar de oplossing voor mijn probleem heb ik helaas nog niet kunnen vinden en ben onder...
Aop geïnstalleerd, face app. Schijnt van Russische makelaardij te zijn. Men verkoopt je gegevens en foto's. Maar de safe browser van Ziggo gaf het als ve...
ik heb een extra wifi-punt. wil wachtwoord wijzigen doch http://zoggo-ap krijg ik 'site niet bereikbaar'. ik lees veel over dit probleem, maar krijg het ...
Ik wil enkele instellingen van mijn modem aanpassen, maar ik kom niet in mijn modem.Hij vraagt om een wachtwoord, die vul ik in maar ik krijg geen toegan...
ik heb onlangs ziggo safe online van mijn laptop verwijderd,daar hij steeds fout melding gaf.nu kan ik die niet meer installeren.lukt niet als ik het heb...
Wat zijn eigenlijk goede waardes voor downstream/upstream van de arris connectbox? Ik zie veel errors staan en hoge upstream waardes. Klopt dit? Ik ervaa...
Wifi slecht en Sonos werkt niet
Ransomware herkennen.En uitvinden of er reeds remedies zijn.Zo ook met behulp van jou ( helaaas) ransomeware besmetting andere helpen.https://id-ransomwa...
Ik heb een Ziggo ConnectBox. Sinds kort een groter huis. Wifi niet overal. Zycel NAP203 router gekocht. Aangesloten volgens het boekje. Aangebeld op Zyxe...
Ik heb sinds kort een nieuw modem. Via mijn oude wifi kon ik probleemloos wedden bij BWIN. Met mijn nieuwe modem lukt het wel via het algemene Wi-Fi netw...
Het instellen van Cloudflare dns op mijn Ubee modem.Het instellen van de servers op ipv4 is geen probleem, maar hoe moet het op ipv6? De telef. klantense...
De meeste apparaten, telefoons laptops speakers Chromecast doen het gewoon. Ik heb echter ook 1 laptop en 1 Chromecast welke wel verbinding maken met de ...
Goedendag,in mijn oude routermodem kon ik gemakkelijk poorten blokkeren. Met de IP en poort filtering van de connectbox kan ik echter nog niet uit de voe...
Hi,Wie kan mij met onderstaand technisch probleem helpen.Sinds gisteren trage internetverbinding, pagina's die niet laden of traag, met regelmaat buffere...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.