Port forwarding Connectbox Opgelost
Ik ben nu 3 weken bezig om mijn camera's via 4G te bereiken en heb echt alles geprobeerd wat er in de community word geschreven en uitgelegd...Ik kan thu...
Ik ben nu 3 weken bezig om mijn camera's via 4G te bereiken en heb echt alles geprobeerd wat er in de community word geschreven en uitgelegd...Ik kan thu...
Nieuw bij Ziggo, E-reader deed het altijd op oude Wi-Fi netwerk , maar nu lukt verbinden niet op Ziggo netwerk, hoe kan dit en wat moet ik doen. Ik heb n...
Het lukt me nog steeds niet om contact te krijgen met Ziggo hotspot wanneer ik onderweg ben. In mijn Ziggo staat alles goed. Ook contact gehad met de hel...
Hi allen,Zojuist is mij in de chat verteld (door David) dat VPN Pass_Through op de connect box en met IPv4 altijd aan staat. Kan iemand dit bevestigen? I...
Ik post hier om aandacht te krijgen voor de bijzondere manier waarop Ziggo IPv6 aan haar klanten aanbiedt. Of eigenlijk moet ik zeggen .. lijkt aan te bi...
Goedemorgen iedereen,Ik ben al wat jaartjes trouwe klant van Ziggo maar de laatste tijd gebeurt het zeer regelmatig dat de mediabox offline staat. De mon...
Beste lezers, Ik loop nu al een tijd met een instabiele upload. Dus kom eens luisteren of we hier nog wat verder gaan komen. Ab : 250/25 Wat heb ik gedaa...
Ik heb sinds kort de mediabox Next en daar aan gekoppeld ook een nieuw modem (connect-box) in gebruik genomen. Sindsdien heb ik veel last van niet of sle...
Ik heb problemen met het versturen van mail buiten mijn netwerk.In het netwerk werk alles wel, maar ben ik buiten mijn netwerk (andere wifi of het netwer...
Deze week is er een ander modem door monteur van Ziggo geïnstalleerd.het IP-adres van mijn computer en printer zijn nu verschillend.mijn printer Zierikze...
Op een mail adres van ziggo krijg ik van de postmasten melding van foutieve berichten welke ik nooit verstuurd heb. Ik heb het vermoeden dat mijn mailadr...
Ik heb een online vragenlijst aangemaakt middels google form en wilde deze naar een aantal mensen versturen. Voor mijn vakantie was dat geen probleem, na...
Ik wil graag weten of dat ik veel aanpassingen moet gaan doen qua bekabeling wanneer ik overstap op Ziggo. Wordt door de monteur bij afsluiten nieuw abon...
Hoi, Net mijn vervangende connectbox gehad omdat mijn oude Cisco 3925 dramatisch was. Nu heb ik tot mijn blijdschap eindelijk overal in huis WiFi, behalv...
Dag allen,Sinds we verhuisd zijn hebben we een Ziggo abonnement, echter heb ik het idee dat de kwaliteit van het internet een stuk slechter is geworden d...
Hallo,Vanwege de huidige WiFi problemen in huis (incl 2 bekabelde Wifiboosters) hebben we de TP link DECO M9 plus 3 pack aangeschaft.Bestaand hadden we d...
Ha allemaal, onlangs ben ik verhuisd en dat heeft me ook een nieuw Connectbox modem van Ziggo opgeleverd. In tegenstelling tot mijn vorige modem heeft de...
Met vorig product het Ziggo modem in bridge mode laten zetten. Ik heb sinds vandaag de connect box icm next ontvangen. De connect box stelt zich nu dus a...
Mijn ConnectBox ( Compal ) is onbenaderbaar via het IP adres (http://192.168.178.1 ) en van geen wifi is geen sprake, als die er al is dan is het een dru...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.