Standaard internetapparatuur en Ziggo standpunt vrije modemkeuze Opgelost
Waar vind ik informatie over / een overzicht van welk kabelmodem (met of zonder WiFi) Ziggo op enig moment bij zijn verschillende particuliere abonnement...
Waar vind ik informatie over / een overzicht van welk kabelmodem (met of zonder WiFi) Ziggo op enig moment bij zijn verschillende particuliere abonnement...
Ik had internet 250 mb. Dit met kabel aangesloten via een Cisco box op mijn airport extreme. Al die jaren dat ik daarmee draaide had ik deze snelheid. Nu...
Ik kan al een tijdje https://www.easeus.com/ niet benaderen via Ziggo. Ik krijg dan constant "Connection refused". Dacht steeds dat de site down was maar...
Kan ik Ziggo Safe Online gebruiken naast mijn betaalde virusbestrijder?
Ik heb gemerkt dat mijn f secure safe online niet meer heeft ge-update na 22 juni 2019. Na advies van klantenservice heb ik de de software gedeinstalleer...
Hoi, ik heb een connectbox en werkt met webcam xp met poortnr 8080 zodra ik beeld heb wordt ik naar een paar tellen er uit geknikkerdheb uiteraard, dit o...
Ik moet poort 8888 openzetten ivm met registratie flightsim onderdeel,nu zit in "regel toevoegen"achter lokaal ip staat mijn ip adres 2 een vakje waar ik...
Alvast: Ja ik weet het Totaal overkill maar ik vind het leuk om met me netwerk te kooien Ik ben bezig me netwerk uit te berijden, en het liefst will ik ...
Ik heb een connectbox modem en daar op aangesloten een accespoint van Asus, de DHCP staat uit in het accespoint en de ip adressen worden netjes geregeld ...
Ik heb 2 email adressen (niet Ziggo) waarbij het niet mogelijk is om mail uit te sturen via ziggo WiFi. Dit is wel mogelijk als ik het 4G netwerk gebruik...
Hoe kan ik zien welke versie van Safe Online geïnstalleerd is?
Uitgaande mail bij 2de PC of laptop, via Thunderbird, werkt niet, mail wordt met dezelfde instelling als PC 1 niet verzonden, Opmerking is: Het bericht k...
Ik wil iets aanpassen in mijn Connectbox maar ben niet thuis om dit te doen. Kan ik vanaf een andere netwerk remote inloggen op mijn eigen connnectbox th...
Op mijn Ziggo abonnement heb ik 5 account waarvan 2 met Webspace. De webspace van de éen account wil ik graag migreren naar een account zonder webspace, ...
Ik probeer naar de geavenceerde instellingen te komen bij mijn connectbox.Ik weet dat je dan naar http://192.168.178.1/moet gaan om daar te komen maar al...
Wat moet ik doen na onderstaande melding?
Vandaag Ziggo klantenservice gebeld. Mijn modem Cisco valt regelmatig uit en dan maar herstarten of stekker uit stopcontact om weer verder te kunnen. Ik ...
Al enkele malen het probleem gehad dat mijn Connectbox (Arris) alleen bedraad de verbinding weg valt. WiFi blijft intact zowel op de 5.0 en de 2.4.Vanavo...
https://www.ziggo.nl/ is iedere keer onbereikbaar. Krijg steeds een error melding. Ik moet dan mijn cookies verwijderen. Dan werkt het weer. Dit gebeurd ...
Kan ik een playstation 4 aansluiten op een extra media box dmv internet kabel ? En is die dan verbonden met internet ? (De extra media box is verbonden d...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.