IP adres wijzigt iedere 3 dagen Opgelost
Hallo, Af en toe moet ik mijn werkagenda vanaf mijn laptop thuis kunnen inzien. Ik werk in de zorg dus dit gaat via een extern bureaublad en je hebt toeg...
Hallo, Af en toe moet ik mijn werkagenda vanaf mijn laptop thuis kunnen inzien. Ik werk in de zorg dus dit gaat via een extern bureaublad en je hebt toeg...
Hey, Ik heb een USG, 8Ports Switch 60W en 3 AC AP lite geinstalleerd. AansluitingRouter port 1 naar Wlan USGUSG LAN naar Switch (Non POE port) 3 x POE UT...
Wij hebben 2 ziggo emailaccounts.Er komt spam binnen gericht aan michelwierzbicki@ziggo.nl. Dat is geen adres van ons. Hoe kan ik dit tegenhouden? Ziggo,...
Hoe kan een device uit ziggo safe online verwijderd worden?
sinds gisteren brandt het lampje op de wifi booster van 2,4GHz niet meer, dus geen wifi verbinding hiermee. Wel internet mogelijk met de internetkabel er...
om mijn TomTom te kunnen updaten moet ik verbinding maken met wifi. updaten lukt sinds kort niet meer en TomTom geeft aan dat ik de firewall van ziggo ui...
Ik had een e-mailadres bij Ziggo. Maar door veel spam heb ik bij Ziggo een nieuw adres aangemaakt. Dat ging prima.Nu zou ik de berichten vanuit mijn oude...
Bij mijn webmail druk ik op de button archiveren en ineens zijn mijn bestanden in een bepaalde map weg. Waar vind ik ze weer?Gr maris
Moet ik mijn telefoon ook apart beveiligen? VodaFoon.
Ik heb een Ziggo Connect box. Op het terras van mijn appartement is de WIFI-ontvangst matig. Kan ik de verbinding met een of meer Ziggo wifi boosters ver...
Hoi,sinds enkele weken spontaan reboots van de modem, hierna is er geen internet verbinding meer. Er worden namelijk door de dhcp server op dat moment ge...
Hallo leden, ik snap er niks meer van...ik heb een nieuwe laptop (deze..Asus Vivobook) en ik wil er internet op hebben...heb hem ingesteld en internet we...
Hoi, Onlangs is mijn modem vervangen en alles werkt tot nu toe. Toch uit nieuwsgierigheid wil ik graag dingen beter begrijpen. Kan iemand mij m'n down en...
Als men een aantal dagen afwezig is, is het dan beter om de Connectbox te laten aanstaan of uit te zetten, afgezien van besparing op stroomkosten bij uit...
Als ik een mail verstuur vanuit de i-phone 8 komt er een foutcode554 5.2.0 MXIN606 DMARC
Can someone please help???
L.S.,Werkt het nu? E.e.a. staat "AAN" bij mij maar kan niet controleren of het werkt.Hoe zie ik op mijn smartphone dat ik ben verbonden met een dergelijk...
Waarom zit er bij het beveilingsmaatregelen app Safe Online ook geen controle op Malware ?
Hallo.Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe modem van ziggo gekregen omdat ik naar een hoger abonnement ben gegaan. Het gaat hier om de connectbox. Ik had...
Ik ben in het bezit van Outlook 2013. Voorheen kon je domeinen blokkeren om spam etc te voorkomen. Ik krijg echter regelmatig mails met @naam.eu of be. I...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.