Port Forwarding i.c.m Ubiquity Opgelost
Ik heb een vraag omtrent port forwarding t.b.v het doorzetten van een octoprint server (op basis van een raspberry pi om een 3D printer te monitoren).ik ...
Ik heb een vraag omtrent port forwarding t.b.v het doorzetten van een octoprint server (op basis van een raspberry pi om een 3D printer te monitoren).ik ...
1Wij willen graag internet afsluiten van 22.00 tot 7 uur s'morgens. Dit voor onze zoon met een internet verslaving die er te lang achter blijft zitten. G...
Hoi,Klopt het dat alle netwerk aansluitingen op de zwarte Access Point c7 (die met 3 antennes) het standaard niet doen?
Waar vind ik een overzicht van mijn emailaliassen ?
Kunnen jullie mij adviseren in deze kwestie,Ik heb een aantal jaren nu een cisco modem die in brigde die uitstekend werkt in combinatie met een Asus RT-A...
Onze router staat op de begane grond, maar ik zit vaak op de 2de verdieping te werken. Daar is de Wifi erg slecht, al vanaf het begin van mijn Ziggo-abon...
Ik wil mijn eigen router gebruiken achter de Connect Box (CB).Als ik de info hierover op dit Forum goed begrepen heb, moet de CB dan modem worden.In mijn...
De eerste email dateert van 4-4-2018 en daarna zijn er nog honderden. Maar die komen niet binnen. Ik heb op verschillende manieren de account in te stell...
Waarom is wereldwijd een 100ms beacon interval (10 x per seconde) de standaard voor WiFi?Ik heb het dan over de SSID puls die meestal langzaam word uitge...
Hoi iedereen,Wie kan mij blij maken door mij te helpen met onderstaand probleem.Enige tijd geleden heb ik mijn oude router vervangen door een nieuwe. Ik ...
Waar vind ik informatie over / een overzicht van welk kabelmodem (met of zonder WiFi) Ziggo op enig moment bij zijn verschillende particuliere abonnement...
Ik had internet 250 mb. Dit met kabel aangesloten via een Cisco box op mijn airport extreme. Al die jaren dat ik daarmee draaide had ik deze snelheid. Nu...
Ik kan al een tijdje https://www.easeus.com/ niet benaderen via Ziggo. Ik krijg dan constant "Connection refused". Dacht steeds dat de site down was maar...
Kan ik Ziggo Safe Online gebruiken naast mijn betaalde virusbestrijder?
Ik heb gemerkt dat mijn f secure safe online niet meer heeft ge-update na 22 juni 2019. Na advies van klantenservice heb ik de de software gedeinstalleer...
Hoi, ik heb een connectbox en werkt met webcam xp met poortnr 8080 zodra ik beeld heb wordt ik naar een paar tellen er uit geknikkerdheb uiteraard, dit o...
Ik moet poort 8888 openzetten ivm met registratie flightsim onderdeel,nu zit in "regel toevoegen"achter lokaal ip staat mijn ip adres 2 een vakje waar ik...
Alvast: Ja ik weet het Totaal overkill maar ik vind het leuk om met me netwerk te kooien Ik ben bezig me netwerk uit te berijden, en het liefst will ik ...
Ik heb een connectbox modem en daar op aangesloten een accespoint van Asus, de DHCP staat uit in het accespoint en de ip adressen worden netjes geregeld ...
Ik heb 2 email adressen (niet Ziggo) waarbij het niet mogelijk is om mail uit te sturen via ziggo WiFi. Dit is wel mogelijk als ik het 4G netwerk gebruik...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.