Packetloss bij het gamen Opgelost
Sinds nog niet zo'n hele lange tijd ervaar ik hinder van packet loss bij het gamen. Het is een packet loss van rond de 15. Ik heb een high end game pc me...
Sinds nog niet zo'n hele lange tijd ervaar ik hinder van packet loss bij het gamen. Het is een packet loss van rond de 15. Ik heb een high end game pc me...
Ik maak gebruik van portforwarding op mijn connectbox om van buitenaf mijn thuisnetwerk te benaderen. Ziggo gebruikt dynamic ip adressen en die wisselen ...
Na de laatste firmware upgrade kan ik de DHCP settings niet meer instellen. Na het openen van de pagina loopt de boel vast. Ik lees links en rechts dat d...
Ik heb een abonnement van 300 mbps. Als ik naast mijn conectbox modem zit en verbinding maak met de 5 ghz optie ontvang ik 290 mbps (Volgens Speedtest by...
Hallo,Ik heb een Cisco EPC3925 modem (van destijds UPC) in de meterkast staan. Hieraan had ik een Apple Airport Express (2e gen model A1392) gekoppeld me...
Trage wifi? Dat kunnen de zonnecellen van de buurman wel eens zijnSlecht geïnstalleerde of kwalitatief ondermaatse zonnepanelen blijken letterlijk stoorz...
beste lezer,ik had twee mappen verzonden items, waarin mijn verzonden mail lukraak verdeeld was. Om dit te ordenen heb ik de inhoud van de ene map verpla...
Na twee dagen afwezigheid bleek vanavond bij thuiskomst mijn Connectbox opeens terug naar standaard instellingen gegaan te zijn (IP adres, SSID, inlog pa...
Sinds 2 dagen geleden reset de connectbox zichzelf, ik heb hem al een paar keer zelf gereset, maar geen geluk. Ik zou niet weten wat er aan de hand is, h...
Ik kreeg onderstaande mail. Klinkt allemaal heel dreigend.Wat moet ik doen?Is er iemand die mij hiermee kan helpen?Ik heb je apparaat XXXXX@live.nl gehac...
Ik heb al een abonnement bij Ziggo sinds het nog UPC was. Mijn mailadres eindigt dan ook op @upcmail. Ik vraag me af of ik nu ook een mailadres heb welke...
hello, hope it's ok if i write in English, i dont speak any dutch, just moved to AMS recently I just got the Ziggo router up and running and seems cool,...
Hallo allemaal. Sinds ik mijn oude UBEE modem heb vervangen voor een Connect box krijg ik 'Registratie bij provider mislukt' op mijn Siemens S850A GO Voi...
IIk denk dat er vast wel mensen gaan bellen...
Sinds kort ARRIS TG2492LG-85 Router staan nu zijn mijn Dune en nas synology niet meer zichtbaar en benaderbaar via mijn netwerk.Als ik bv. naar de router...
Ik heb sinds gisteren het probleem dat mijn Samsung TV zowel bedraad als via WiFi geen verbinding maakt met internet.De foutmelding die ik krijg op de tv...
waar vind ik de gegevens van wifi hotspot van ziggo? Vroeger stond dat bij mijn produckten maar nu kan ik het nergens vinden
Na heel lang en plezierig gebruik van Spotnet 1.9.0.5 kreeg ik gisteren plots de melding: gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist.Ik gebruik de news.zigg...
Internet werkt, en kan allemaal sites bezoeken, maar mijn werkomgeving site is niet toegankelijk, evenals ziggo.nl. Ik krijg de melding: "Kan geen verbin...
Hoi,Ik wil graag mijn Wi-Fi wachtwoord veranderen maar krijg dit niet voor elkaar. Bij het inloggen word er gezegd dat mijn gebruikersnaam niet overeen k...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.