email alias aanmaken. Hoe? Opgelost
Hoe kan ik een email alias aanmaken?
Hoe kan ik een email alias aanmaken?
Aan mijn " slimme" meter zit een IUNGO kastje om de meterstanden te kunnen uitlezen.Het IUNGO kastje zit op de connectbox. Heel vaak is er na verloop van...
Weten jullie wel wat er gebeurd als je een ip adres wijzigt zonder de klant daarover te informeren? Dan werkt alles wat via de DNS naar jouw huis wijst n...
Sinds een paar weken valt onze internetverbinding de ene dag om de paar minuten weg terwijl het de volgende dag gewoon blijft werken.Wij hebben de connec...
Sinds lange tijd wordt de wifi steeds trager ( misschien wel logisch ) en valt af en toe uit. Na iedere keer de verbinding met het model te verbreken doe...
Ik wil een bestaand alias adres (XXX@chello.nl) het liefst los maken van het hoofdmailadres en als zelfstandig mailadres gebruiken. Volgens de helpdesk k...
Goedenavond,Sinds ongeveer een week is mijn internet heel instabiel. Het lijkt 's avonds erger dan overdag, maar ik maak overdag ook minder gebruik van d...
Afgelopen week lag twee keer kort na elkaar mijn internet eruit. Het compal connectbox modem is twee keer spontaan gereboot en ik heb nu full dual stack ...
De eigen router heeft een vaste IP gekregen en is verbonden aan die van Ziggo.Dit, omdat de eigen router meer mogelijkheden heeft om wifi instellingen te...
Ik ben nu even de weg kwijt, help!Mijn wifi was niet stabiel en er is een monteur langs geweest van Ziggo. Ik had een witte ziggo-modem in gangkast en be...
Sinds gisteren krijg ik de foutmelding "Fout bij het aanpassen van de database" als ik een afspraak wil aanmaken in mijn agenda van Ziggo Webmail.Wie wee...
Roep graag wat hulp in. Ben van plan om Ubiquiti spul te gaan installeren, wifi issues blijven hardnekkig en vrouw/dochters blijven klagen over Ziggo.Wil...
had nog een vraag over het connecten met mijn Chrome cast, hij geeft aan ap-isolatie uitschakelen op de wifi router. Hoe doe ik dat. Heb eerst alles gere...
Ik heb vandaag een account aangemaakt in mijnziggo. Tot zover alles prima.Echter na uitloggen, via de mijnziggo button ben ik kennelijk niet daadwerkelij...
Paar weken geleden waren er werkzaamheden in mijn woonwijk, na die werkzaamheden deed mijn modem al onwijs moeilijk met verbinden (regelmatig rebooten ui...
Ik ben van plan om Orbi 53 te gaan gebruiken. Moet ik toch de Ziggo modem/router in bridge modus laten zetten of gewoon de Wifi functie van de Ziggo mode...
Nadat ik wat problemen ervaarde met IPv6 full-dualstack (zie ook dit topic), heb ik de helpdesk verzocht mij terug te zetten naar IPv4.De helpdesk deelde...
Ik gebruik Windows 10 en de Edge-browser.Iedere keer als ik inlog moet ik mijn emailadres en wachtwoord invullen.Aangemeld blijven invullen werkt niet.Er...
In huis de Ziggo router via het stroomnetwerk naar de schuur doorgelinkt en daar weer een router aan gehangen. Maar hoe krijg ik in één keer het signaal ...
Ik heb zonnepanelen en een Solaredge Omvormer. Deze stuurt gegevens naar het modem zodat ik mijn opbrengst kan uitlezen.Ik kan nu alleen de dagopbrengst ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.