Ziggo vs UPC e-mailadressen nog aan te maken? Opgelost
Ik heb een interessant probleem, als oude Chelloklant heb ik nog een e-mailadres met een UPC vermelding aan het einde. hier heb ik ook mijn alias e-maila...
Ik heb een interessant probleem, als oude Chelloklant heb ik nog een e-mailadres met een UPC vermelding aan het einde. hier heb ik ook mijn alias e-maila...
Er is sinds enkele weken iets vreemds aan de hand met het internet van Ziggo. Opgesomd zijn het de volgende punten:Op willekeurige momenten valt mijn bek...
Waarom kan ik niet meer pingen naar mijn externe adres ?
Ik lees veel over modems met het nieuwe WIFI 6 met vooral op 5 GHz hoge snelheid. Wat is er allemaal nodig om WIFI 6 toe te kunnen passen. Ik begrijp in ...
Safe Online opnieuw installeren lukt niet op Desktop omdat Mijn Ziggo aangeeft dat het aanwezig is ondanks gebruik F-secure verwijderingsprogramma! Wat m...
Hi!Sinds kort heb ik thuis TV en Internet van Ziggo. Ik heb zowat de simpelste thuissituatie: AOP, splitter, versterker, Connectbox, Next.Vanaf het begin...
mijn steam zegt als ik mijn spel rocket league opstart dat ik een fout code 51 heb en dat heeft te maken met mijn fire wall of safe online nu heb ik safe...
Heb een Paypal acount maar kan geen bank rekening toevoegen , heb met Paypal gebeld en die zeggen dat ik ziggo moet bellen voor een uniek ip adres dit in...
Wij gebruiken meerdere e-mailaccount waaronder een zakelijke. We hebben geen probleem met verzenden of ontvangen van mails. Echter als ik vanaf het zakel...
Hallo forum,Doorgestuurd door Ziggo met een probleem waar de helpdesk blijkbaar zo gauw geen raad mee wist. Ik heb het volgende probleem, waar ik hoop da...
Ik heb een robot stofzuiger gekocht en deze kan ik via een app programmeren. In de app moet ik de type stofzuiger selecteren waarna hiermee verbinding ge...
Hallo ziggo forum,Ik heb thuis problemen met het extra wifi-punt (bedraad) en ik ben op zoek naar tips van mensen die dit ook (hebben) ervaren.Zodra er m...
Met Google Chrome kan ik niet inloggen bij het Ziggo forum (ook bij Vodafone niet)de website reageert niet op de cursor.Ik alles van Google weggedaan en ...
Ik heb een camera beveiligingssysteem thuis gemonteerd van het met Annke, het is een camera systeem met bekabeling. Echter kan ik de camera's wel benader...
Ik heb safe online op al mijn apparaten, op mijn smartphone dedecteerd het een mogelijk ongewenste applicatie waardoor het aangeeft dat de beveiliging ni...
Beste mensen,Ik kan bij mijn dochter thuis met mijn laptop geen verbinding maken met het wifinetwerk in huis. Ik heb een prima laptop. Ik kan thuis en ov...
ik heb de Connectbox van Ziggo, merk Arris, model: tg2492lg-zgVraag: wordt deze automatisch bijgewerkt / geupdate met laatste firmware/software versies?v...
Ik wil graag Netflix kijken op tv slaapkamer , er staat wel Netflix op maar verder kom ik er niet in ?
Mijn hele buurt vraag zich deze avond af of de buren ook ziggo problemen hebben (ik heb wel tv en geen internet) terwijl bij de storingen check op onze p...
Hallo,Alle berichten markeren als gelezen is een standaard optie in de ziggo-mail account.Ik gebruik al zolang ik weet office outlook, en gebruik ook hee...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.