ubee ubc1318zg modem zonder wifi Opgelost
Vandaag ziggo monteur over de vloer gehad.AOP vervangen voor docsis 3.1 modem.Alles verliep soepel, beeld is goed en internet snelheid stabiel.Enige wat me nu opvalt is een blauw lampje bij de US. UpS...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Vandaag ziggo monteur over de vloer gehad.AOP vervangen voor docsis 3.1 modem.Alles verliep soepel, beeld is goed en internet snelheid stabiel.Enige wat me nu opvalt is een blauw lampje bij de US. UpS...
Sinds de internet storing in Limburg van afgelopen zondag, valt bij mij het internet om het uur uit.Mijn modem/router verliest continu z'n WAN adres (DHCP issue?). Modem uitgeschakeld (in bridge modus...
Sinds kort gebruik ik een VPN connectie voor bescherming van mijn privacy. Ik gebruik Microsoft Office Outlook 2016 als mijn standaard e-mail programma. Het lezen van mijn e-mail gaat met gebruik van ...
Goedenavond ik heb een vraag over het niet kunnen bereiken van een website.Ik kan de website www.eweka.nl niet bereiken.Bij eweka zelf zeggen ze dat de website prima werkt.Als ik via chrome of edge of...
hallo iedereen!ik heb sinds een tijdje het probleem dat mijn wifi regelmatig weg valt en is ook niet zichtbaar als wifi punt voor een minuut ofzo en dit herhaalt zich steedsheb alles geprobeerd hard r...
We zijn niet gemachtigd om e-mail op te halen voor wat moet ik daar aan doen, krijg elke dag die melding, maar de mails komen normaal binnen
Vraag 1:Is het juist dat de nieuwe internet bandbreedte vergroting met 25% alleen geldt wanneer de modem/router van Ziggo wordt gebruikt? Dit wordt door ziggo nergens geduid!Toelichting:Mijn ziggo rou...
Ik heb een nieuw e-mail adres aangemaakt via een andere provider maar dat wordt geblokkeerd wanneer ik via de modem verzend. Op mijn I-Foon werkt het ook niet. Maar, als ik de wifi op mijn I-Foon uits...
Als ik inlog op mijn modem en ik kijk naar mijn verbonden apparaten, dan zie ik de snelheden met de eenheid als mb/s maar ik wil dit zien als mbps. Hoe kan ik dit veranderen?
Ik heb een laptop van een jaar of 7 oud. Het wifi signaal daarop is vele malen trager dan op mijn IPhone.Wat kan ik doen om het signaal op mijn laptop te verbeteren?
Hoi,Ik heb een NAS server van Synology waar ik een VPN-server op draai. Nu werkt alles na behoren. Ik kan via mijn telefoon via OpenVPN inloggen en krijg dan ook van mijn NAS server een ip-adres maar ...
Ik krijg steeds vreemde tekens in Thunderbird bijvoorbeeld foto’sIk werk met Windows 7 enThunderbird versie 60.6.1 (32 bit)Atty van Delden ***aangepast door moderator, e-mail adres weggehaald in ver...
Gisteren heb ik een nieuw vervangend kabelmodem gekregen. Tot mijn grote vreugde meet ik nu een downloadsnelheid hoger dan 490Mbps. Dit op mijn iPad Air 3. De uploadsnelheid is 42Mbps. Op mijn andere ...
Ik probeer alle activiteiten uit mijn agenda in één keer te verwijderen, maar het is me nog niet gelukt. Als ik in de weergave kies voor "Lijst", kan ik alle afspraken markeren middels de vierkantjes;...
Tijdens de grote storing van gisteren had ik continu ca. 30 seconden internetverbinding, waarna deze weer voor een aantal minuten weg viel. Dit is tot op heden nog steeds zo. De modem aan/uit zetten, ...
Omdat het signaal van de Ziggo Connectbox niet sterk genoeg is heb ik 2 jaar geleden nadat ik in mijn huidige appartement ging wonen de router functie van de Connectbox uit laten schakelen via Ziggo. ...
De firmware van het ziggo-modem is gisteren kennelijk geupdatet, waarna een voorheen perfect werkende vpn-verbinding met een van mijn servers (VPS extern) om zeep is geholpen. Modem is Cisco. Ip-range...
Mijn internet snelheid zou dus ongeveer 500mb moeten zijn maar als ik het gaat testen zie ik grote verschillen bv tussen Ziggo-speedtest en DSL Reports
Ik kan heel veel websites als nu.nl niet bereiken, maar Google en YouTube zijn geen probleem.dit geld voor bijna alle apparaten in huis. Alleen mijn telefoon doet wel alles maar ik denk dat die via 4G...
ondertussen word ik ziedend van altijd maar dat NAT-type als ik wil gaan gamen via de ps4 verschillende instellingen al geprobeerd maar geen succes! zit er over na te denken om eens van provider te wi...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
67 | |
44 | |
12 | |
8 | |
7 |