Port forwarding op Ziggo Connectbox Onopgelost
Nu heb ik hetzelfde probleem en heb sinds augustus-2019 een nieuwe Ziggo Connect Box, en met het antwoord van 2 jaar geleden gaat het goed tot stap 10.Mi...
Nu heb ik hetzelfde probleem en heb sinds augustus-2019 een nieuwe Ziggo Connect Box, en met het antwoord van 2 jaar geleden gaat het goed tot stap 10.Mi...
ik heb een hulpvraag. Ik probeer mijn wifi-netwerk op zolder te verbeteren (dekking is nagenoeg niets), maar heb al meerdere Wi-Fi-sets van ziggo terug m...
Ik heb sinds kort een Ziggo Wifibooster (niet via stopcontact, maar via internetkabel) aangeschaft. Deze wil ik plaatsen in mijn kantoorruimte, waar ik n...
In ons nieuwe huis hebben wij een camera netwerk overgenomen. Nu zegt de oude eigenaar het volgende:Ik had een IP netwerk met de adresrange 192.168.2Daar...
ik heb een ziggo met vodafoon abonnement daar kreeg internet beveiliging voor 20 pc,s.maar ik kan er maar 5 activeren.
Hoi,Het is al weer een tijdje dat ik op de community iets schrijf, nu iets wat hier in huis voor problemen zorgt. Het hier gebruikte 321b modem is al wee...
Sinds safe online draait krijg ik foutmeldingen dat het programma MacKeeper adware bevat..!Dat is niet juist, MacKeeper is een gecertificeerd programma e...
Binnen LAN is het 2.4G netwerk aanwezig. Hierop ook ingelogd. Reeds 4 Ring apparaten gekoppeld. Nu een nieuwe camera gekocht van Ring, maar ik krijg deze...
Hallo allemaal, ik zit met een klein probleem en hoop dat er hier misschien iemand is die dit herkent of advies op heeft.Ik gebruik al enige jaren Teamvi...
Hoi iedereen,Wij hebben 2x een Wifibooster van ziggo ontvangen (dat is dus 2x een volledige set, adapter A & adapter B .Ik heb een aantal maanden geleden...
Ik heb de MAC-filtering in 'Ziggo Extra Wifi-punt via een stopcontact ingesteld en wil hier nu wijzigen in aanbrengen, maar als ik in het menu op Access ...
Een e_mail adres gemaakt “ruurdvdzee@ziggo.nl” maar dit adres bestaat al in Friesland , hoe kan dat? Zonder dat ik gewaarschuwd werd door ziggo?
Hallo,ik heb sinds een paar weken een nieuw email adres bij ziggo.Op zich werkt dat goed maar ik merk dat ik geen mail meer kan versturen naar een aantal...
Kan je email adressen die je in het verleden bij ziggo hebt gehad weer actief maken?
Als ik een vast IP instel in mijn connectbox heeft het apparaat geen internettoegang.Op DHCP heb ik gelijk internet.Metde technicolor nooit problemen mij...
kan ik safe online XL installeren op mijn ipad?
Ik krijg een mail dat mijn account tijdelijk beperkt is. Het is beperkt door goedkeuring. Alleen kan in mijnziggo geen fout vinden. Zijn dit mogelijk opl...
Op de nacht van maandag 14 oktober zijn er aangekondigde werkzaamheden uitgevoerd in regio Eindhoven. De volgende dag (vandaag dus) heb ik al de hele dag...
Ik heb een interessant probleem, als oude Chelloklant heb ik nog een e-mailadres met een UPC vermelding aan het einde. hier heb ik ook mijn alias e-maila...
Er is sinds enkele weken iets vreemds aan de hand met het internet van Ziggo. Opgesomd zijn het de volgende punten:Op willekeurige momenten valt mijn bek...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.