Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

nieuwe modem Opgelost

Komt onderstaande ook in andere gebieden aanbod?https://www.zeelandnet.nl/forum/stel-je-vraag-op-het-forum/internet-en-telefonie/217365-gezocht-testers-voor-sagemcom-fast3896

puppie door Stamgast
  • 64 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

Downloadsnelheid bij ps5 is laag en geeft dus problemen met gamen Onopgelost

Goedemiddag, Sinds kort heb ik een ps5. Echter met gamen (fifa22) heb ik een slechte verbinding. Eerst dacht ik dat het aan EA lag, maar nu blijkt dat mijn downloadsnelheid maar rond de 20mbps ligt. M...

Portforwarding niet werkend Onopgelost

Via de verschillende oplossingen, welke te vinden zijn op de Community heb ik voor mij nog steeds geen werkende poortforwarding op poort 22 en 3000. In mijn netwerk staat een ubuntu server op IP:192.1...

pmeinsma door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gigabox wordt heel warm en ruikt Opgelost

ik heb sinds vandaag mijn nieuwe Gigabox in gebruik, maar hij is erg warm. Ook komt er naar luchtje vanaf, waarschijnlijk omdat hij erg warm is. Enige wat ik me kon bedenken is dat mijn hoofdaansluiti...

Markvgils door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ongewenst inkomend verkeer Opgelost

Hallo,Ik heb een Synology NAS en ik zie in de logs dat er verkeer vanuit het internet op verschillende poorten aanklopt.Ik heb een ziggo DOCSIS 3.0 modem die als NAT geconfigureerd is. Ik heb geen DMZ...

HanzG door Raadgever
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

e-mail definitief opzeggen/blokkeren Opgelost

na opzeggen internet, heb ik nu alleen nog TV en Telefoon en geen Internet meer.ik wil dat mijn mailadres definitief wordt geblokkeerd of verwijderd? Hoe kan ik dat het beste regelen, via klantenservi...

Veel packetloss Opgelost

Sinds enige tijd ervaar ik veel packetloss op mijn verbinding (ook rechtstreeks met netwerkkabel op modem)Modem al gereset, coax kabel naar modem vervangen, splitter er tussenuit gehaald, etc. Nu beld...

jortiexx door Raadgever
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

WiFi plots tergend traag Opgelost

Goede morgen, hierin huis een 300/30 internet verbinding. Bedraad haal ik deze waardes met gemak, geen probleem dus. Maar, tot een dag of wat geleden waren ook de WiFi waardes goed te noemen. Op de iP...

Hatolex door Expert
  • 491 Topics
  • 20 Oplossingen
  • 220 Likes

upcmail email account toevoegen aan Outlook Opgelost

ik heb conform het stappenplan van Ziggo het upcmail email account en de benodigde IMAP instellingen binnen Outlook op mijn nieuwe android mobiele telefoon opgevoerd, Geprobeerd om de verbinding te ma...

Henkvv door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Deco M4 geen internetverbinding met nieuwe Samsung telefoon Opgelost

Beste mensen, Een poosje geleden gebruik gemaakt van het gratis aanbod om 3 Deco M4 pods in bruikleen te krijgen.Alles was, mede door de handige tips in deze community, snel en makkelijk aangesloten.W...

Ben1 door Gedreven Raadgever
  • 14 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 9 Likes

e-mail accounts met historie verdwenen Opgelost

Als gevolg van een hack van Mijn Ziggo account heb ik de nodige herstelslagen moeten maken.Helaas hebben hierdoor 2 emailadressen, beide eindigend op @chello.nl de strijd opgegeven.Is er iemand van cu...

jbonbos door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Werkt mijn UBC1318 correct? Veel uncorrectable waardes Opgelost

Afgelopen week de UBC1318 ontvangen en sinds gisteren is de modem in bridge mode.Wat me opvalt is dat ik veel uncorrectable waardes heb en in de event log lees ik dat gisteravond een DHCP Renew Warnin...

ccman door Stamgast
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Internet Packet Loss / Speed Problems Opgelost

Hello Ziggo community! Apologies in advance for not communicating in Dutch, unfortunately I do not feel confident yet to discuss technical problems in Dutch, sorry voor het ongemak. After months of se...

Wifi nog steeds regelmatig traag Opgelost

Een maandje terug heb ik deze post gemaakt, waarin ik aangaf dat onze wifi vaak traag is en regelmatig wegvalt. Om dit op te lossen is een monteur bij ons langs geweest. De monteur heeft een aantal di...

Martijn7 door Raadgever
  • 24 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Smart wifi app werkt niet meer Onopgelost

Mijn Smart wifi app werkt niet meer, ik wil een pod in de huiskamer aanmelden maar dat gaat dus niet

Herstellen Microsoft Account. Onopgelost

Hallo beste leden, Eerder het ik dit topic al een keer geplaatst maar na enkele handelingen blijft het probleem dagelijks terug komen. De melding-Probleem met Microsoft Account-Selecteer hier om u aan...

Jeryanmi door Gedreven Raadgever
  • 26 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 8 Likes

Wifi Pods problemen Onopgelost

Hi, Ik heb de WifiPods recentelijk geinstalleerd. Nu heb ik 2 problemen: 1) Speedtests wijzen uit dat mijn Wifi zonder Wifi Pods sneller is dan met. Zonder pods haal ik ~216 mbit - 345 mbit, afhanekli...

MM11 door Stamgast
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

mail historie verdwenen Opgelost

Van de week mails verplaatst naar een email-map onder Postvak In.O.a. mails mbt vakanties en andere reserveringen.Deze map nog een paar maal bekeken naderhand (bv om parkeerreserveringen te maken).Van...

mariov door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Internetkabel op rol Opgelost

Hallo, Ik wil graag vanuit de meterkast een bekabeld netwerk aanleggen voor het internet. Wat ik niet graag doe is het klusje na een paar maanden nog eens dunnetjes over moeten doen omdat ik de verkee...

Maggni door Raadgever
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen