Toegang tot bepaalde websites op een apparaat blokkeren Onopgelost
Hallo allemaal,Is er misschien iemand die weet hoe ik bepaalde websites op mijn router/ modem kan blokkeren in mijn wifi-netwerk.Ik gebruik de Horizon me...
Hallo allemaal,Is er misschien iemand die weet hoe ik bepaalde websites op mijn router/ modem kan blokkeren in mijn wifi-netwerk.Ik gebruik de Horizon me...
Hoi,Ik heb zo'n grijs kastje in mijn tuin, waarschijnlijk van Casema en nu dus ziggo. Ik woon op de cremerstraat 124. Ik zou deze graag laten verplaatsen...
I want to change my default Wifi password. I copy the Ipv4 address and it directs me to UPC page. It asks for user name and password but i do not remembe...
HalloVraag:Ik zou graag de connectbox verder weg zetten van min hoofdaansluitpunt.Het punt zit in de woonkamer, achter de tv, en dat word echt zo een dra...
Hallo Community, Een nieuwe ziggo-gebruiker hier.Ik heb een connectbox waarop door de monteur een wifibooster (stopcontact) is aangesloten. Boven op zold...
Ik wil graag een port forwarden voor een game genaamd COD: Modern Warfare omdat mijn NAT Type steeds maar op 'Moderate' blijft staan. Ik heb een ConnectB...
Wie kan mij helpen. Ik heb van het ziekenhuis een kastje gekregen dat hun willen uitlezen. In januari heb ik telefonisch mijn modem naar de fabrieksinste...
Ik heb een Anna (plugwise) slimme thermostaat. Deze wil ik met de wifi verbinden om de app te kunnen gebruiken. Nu kan de smile (verbindt ketel met therm...
Het lukt me niet om 5GHZ aan te zetten op mijn modem. (Cisco 3928). Wat ik ook doe, ofwel quick setup of wireless/radio settings de button springt na “sa...
Ik wil de wifi assistant app downloaden op mijn huawei p10 lite met Android 8.0,maar krijg te zien dat mijn toestel niet compatible is voor deze app,wat ...
Als ik een mail krijg van iemand dan krijg ik hem niet gelijk binnen. Ligt dat aan Push of ophalen? Ik gebruik een iPhone
Goedemiddag,Sinds kort is er een nieuw modem geïnstalleerd. Het is me gelukt alle apparaten te verbinden behalve mijn printer. Lukt me met geen mogelijkh...
Een kennis van mij (ruim 80 jaar) benaderde mij dat zij niet meer in haar ziggomail kon (wachtwoord onjuist). Omdat ook inloggen op Mijn Ziggo niet lukte...
Onlang een FingBox gekocht om mijn eigen netwerk compleet te beheren. Nu werken sommige funkties alleen als het modem op IPv4 only staat. Ik heb al paar ...
Ik verzend vanaf mijn website koosjeschrijft.nl via Mailchimp nieuwsbrieven.Ik sta nu net op het punt van een bijzondere gebeurtenis en baal ervan dat de...
Ik heb van 1 van onze 2 e-mailadressen bij Ziggo nog 2 aliassen.Wat kun je met zulke aliassen? Ik denk: alleen mail ontvangen.Of kun je ook een mail vers...
Naar aanleiding van topic : https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/rare-problemen-na-verhuizing-47239 wil ik graag mijn modem laten omzetten n...
Wij gebruiken sinds +/- 2015 een Cisco EPC3928AD en hebben sinds een week last van tegenvallende snelheid (zowel down als up slechts ongeveer 10% van onz...
Goedenavond, Ik had het idee dat het over was maar het probleem van wegvallend internet is weer terug.Begin van dit jaar hebben we veel problemen gehad m...
Wij maken gebruik van Ziggo Veilig Online. Sinds kort hebben onze kids ook een mobiele telefoon. Deze apparaten willen we ook aanmelden ter bescherming.I...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.