Probleem met Edge in Windows 10 Opgelost
Het is weliswaar geen Ziggo-probleem, maar een probleem met de browser Edge in Windows 10. Sinds de laatste update van Windows 10 begint bij het gebruik van de browser Edge het beeld op mijn scherm bi...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Het is weliswaar geen Ziggo-probleem, maar een probleem met de browser Edge in Windows 10. Sinds de laatste update van Windows 10 begint bij het gebruik van de browser Edge het beeld op mijn scherm bi...
"Leuk" probleem: laptop maakt wel verbinding met de connectbox maar niet krijgt geen toegang internet tot internet. Smartphones werken uitstekend, bedrade pc's en ook laptop werken uitstekend. Op conn...
Vandaag voegde ik mijn mailadres toe aan een Gmail account. Tot mijn grote schrik was ik ineens alle mail kwijt in mijn inbox zowel op ziggo mail client, als in outlook. Iemand ervaring en/of een oplo...
Hallo,Voordat de internet verbinding weg viel(Hellevoetsluis 3223), al last van traag en onstabiel internet vanaf 30 april.6 mei gebeld naar de klantenservice zou aan mijn kabels liggen, advies; monte...
Afgelopen week de Mediabox Next ontvangen met de Arris connectbox. Na installatie werkt alles. Behalve internet. Hier laden de pagina's ontzettend traag. Zowel wifi als bedraad. Bij het oude Technicol...
Hallo allemaal,sindskort is mijn abo internet max en ci module tv (het simpele abo voor tv). Het tv gedeelte gebruik ik niet en is niet aangesloten. Alleen internet gebruik ik. Wat kan ik het beste do...
Heeft iemand wellicht ervaring met het mesh systeem van TP-Link Deco M9 i.c.m. de ziggo connectbox en eventueel de nieuwe mediabox next? Wat is beter om ook de mediabox next er goed op te connecten..?...
Gister heb ik contact gehad met de klantenservice om mijn Ziggo Connect box in Bridge modus te zetten. Dit was mogelijk en werd gelijk in werking gezet volgens de medewerker van de klantenservice. M'n...
Sorry voor het lange verhaal, maar … Ik twijfel heel erg aan het Wifi-gedeelte van mijn Connectbox (te langzaam), dit ben ik nog aan het onderzoeken. Als mijn vermoeden waar blijkt te zijn, kom ik hie...
Hello,Ik probeer te gebruik teamviewer op mijn huis computer en mijn laptop.Weet iemand de klopt 'public address' voor mijn ziggo router of weet hoe kan ik de klopt address te vinden?Bedankt
Ik heb al geruime tijd dat ik om de paar dagen cq weken mijn Netgear R7000 router van de stroom af moet halen omdat wij geen Wifi thuis hebben.Het wordt nu echt irritant dus vandaar de vraag aan julli...
Hallo allemaal,Ik probeer met Cyberduck op een Mac een bestand van ongeveer 450Gb te downloaden bij m’n cloud opslag provider Backblaze. Gaat allemaal prima tot het moment dan ik rond de 50% ben met d...
Outlook 2010, windows 10; kan opeens geen email meer verzenden; krijg de foutmelding 421 Cannot connect to SMTP server.Outlook account verwijderd en opnieuw ingesteld. Gechat met helpdesk en die hebbe...
hallo,wij hebben thuis de connectbox TG2492LG-ZG staan, en nu wil ik de instellingen in via de url 192.168.178.1 maar ik heb ooit het wachtwoord veranderd daar van en ik kan nu dat papiertje niet meer...
Kan sinds kort een bepaalde site niet openen via mijn Ziggo netwerk, maar als ik diezelfde site via dezelfde apperatuur via 4G benader, kan ik het wel zien. Wie weet raad! De site die ik niet kan bena...
Sinds zondag 5 mei krijg ik een foutmelding op de Samsung app dat het WiFi kanaal (DFS) geen ondersteuning geeft voor Surround geluid. Neem contact op met u internetprovider voor meer info. Dit heb ik...
Om de een of andere onverklaarbare reden is sinds vorige week donderdag onze 5GHZ verbinding erg traag geworden, of soms niet zichtbaar. Ook van een andere buurman in de buurt zag ik dat zijn 5GHZ ver...
Kan Ziggo het paswoord van mijn webspace resetten?Kan wel inloggen op mijn webspace, maar kom niet voorbij het paswoord.Paswoord van mijn Ziggo mail werkt niet.Zo staat het wel op de support pagina va...
Sinds afgelopen zaterdag kan ik plots een (1) bepaalde website niet meer bereiken en krijg een time-out. Ik dacht dat die voor onderhoud of problemen uit de lucht zou zijn totdat ik vandaag vanuit een...
Ik heb 2 laptops een oudere ASUS en een nieuwere ACER welke een snelheid aankan van 433MBs. Ik heb een abonnement waarbij ik een snelheid moet bereiken van 250Mbs. Op de oude laptop haal ik deze snelh...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
62 | |
39 | |
9 | |
8 | |
5 |