DNS bypass tegengaan Opgelost
Hallo,Thuis gebruiken wij de DNS servers van cleanbrowsing (185.228.168.10 and 185.228.169.11). Het vervelende is dat per apparaat (mobiel/laptop) deze server makkelijk kan worden ge-bypassed door de ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,Thuis gebruiken wij de DNS servers van cleanbrowsing (185.228.168.10 and 185.228.169.11). Het vervelende is dat per apparaat (mobiel/laptop) deze server makkelijk kan worden ge-bypassed door de ...
Beste Ziggo mensenMijn modem Cisco 3925 geeft de volgende waarden met de speedtest:download5,0 Mbpsupload3,8 Mbps Bert van de ziggo community adviseert mij een modem met 5 Ghz bij jullie aan te vragen...
Goede dagIk heb gisteren een nieuwe router gekregen, maar van de routerinstellingen kan ik sommige websites niet blokkeren voor netwerkoproepersWeet je hoe ik sommige websites kan blokkeren?
Vroegah, toen analoog nog analoog was, had je televisies en radios. Die dingen komen nu veelal uit apps waarbij de data via het modem binnenkomt. Als je alleen een modem achter een AOP hebt hangen is ...
Sinds ik een nieuwe iPhone 8 heb heb ik problemen met internet op mijn telefoon. Hij geeft aan verbonden te zijn met WiFi maar vervolgens heb ik geen internet. Ik moet de WiFi verbinding vaak handmati...
Beste Ziggo Community,Ik heb al lang en vaak last van een trage upload snelheid.Er zijn dagen dat ik er geen last van heb en er zijn dagen dat ik helemaal niks kan met upload.Hierdoor kan ik geen game...
Hallo allen,Ik heb sinds vandaag ineens geen internet meer op mijn laptop. Althans, niet via de wifi (wel verbonden, geen internet). Bekabeld werkt het allemaal wel, en de wifi werkt ook op andere app...
Beste lezers,via de ziggo-ap kan je onder 'Access Policy' kan je MAC adressen invoeren (Disable, Allow of Deny).Dus niet zoals gebruikelijk separaat per frequentie (2,4 en/of 5Ghz).Wat ik ook instel (...
Weert 21-06-2019,Beste gezellige mensen van de Community,Wij zijn reeds jaren Ziggo (home) klant (ruim 20 jaar vandaar de home in het e-mailadres) en hebben ook een eigen webpagina zo ongeveer een jaa...
Solcon is in ons dorp druk bezig met klanten Te werven voor glasvezel Solcon is onderdeel van KPN TelecomMaar wanneer gaan jullie dit ook doen ?Dan moet kabel Noord een kabel aan leggen en jullie het ...
HalloIs het mogelijk om de email (van Ziggo)op een naam te houden.Als ik nu inlog dan zit ik vaak op de email van mijn vrouw...is niet erg maar toch was mijn gedachten dat dat best gescheiden kan.Is z...
Goedemiddag allen,In ziggo mail staan deze omschrijvingen, Drafts-Sent en Trash. Kan ik dat wijzigen in het Nederlands?
Weet iemand of je een playstation 4 kan aansluiten op en wifispot? Internet doet niks bij ons en monteur komt pas 1Juli... anders word het lastig game voor de kids.
Hallo allen,ik krijg port 25565 niet geopend met port forwarden... Ik heb het gevoel dat dit komt doordat mijn PC aangesloten zit (met kabel) aan een Ziggo Wifibooster.Ik heb me ipv4 adres ingevuld wa...
Hallo, Ik heb een vreemd probleem.Ik heb voor op mijn Lenovo tab4 7inch tablet, Ziggo Safe online geïnstalleerd. Nu wil ik inloggen om mijn App-beheer in te stellen. Er verschijnt nu een cookie scherm...
Ik heb sinds gisteren mijn snelheid getest via speedtest Ziggo. Ik heb bekabelde pc en haal normaal ruim 250 MB. Ik heb nu de nieuwe Mediabox Next. Ik weet niet of die invloed heeft maar momenteel kom...
Meerdere malen Ziggo gebeld om IPv6 (DS-lite) naar IPv4 om te zetten maar deze konden mij niet ondersteunen. Er werd mij verteld dat dit al gedaan was maar onder security staat nog steeds port filteri...
Goedendag mede Ziggo-gebruikers, Ik probeer Safe Online opnieuw te installeren na het opnieuw installeren van Windows 10 (die overigens weer lekker snel is!) :smiley:Via Mijn Ziggo naar tabblad Intern...
Beste Ziggo, ik heb nu al een aantal jaren een probleem. In het begin dacht ik dat het wel aan mijn losse routers zou liggen. Maar na 7 verschillende getest te hebben (merken uiteenlopend van cisco to...
Goedemorgen,Vrijdag heb ik een "nieuw" abonnement afgesloten om van de Mediabox XL naar de Next over te gaan. 's Middags kreeg ik al bericht dat het hele pakket zaterdag al bij mij thuisgebracht zou w...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 18 april 16:30 uur ZiggoIn de eerste plaats willen we iedereen ontzettend bedanken voor alle feedback van de test, dit is voor ons erg waardevol geweest. En zoals opgemerkt is vandaag de hoger...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
29 | |
27 | |
15 | |
14 | |
6 |