Outlook: problemen met account toevoegen Opgelost
Kan geen nieuw ziggo account toevoegen in outlook. Oude accounts doen het prima van ziggo.
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Kan geen nieuw ziggo account toevoegen in outlook. Oude accounts doen het prima van ziggo.
Goedemorgen, Volgens mij moet er even naar onze instellingen bij Ziggo gekeken worden. Maandagmorgen was het hopeloos. dit duurde tot ongeveer 12.00. Woensdagavond was het hopeloos. Donderdagmorgen wa...
Goedemiddag lui,Ik heb voor stabiliteit qua gaming een servertje die soms Dedicated games host in mijn netwerk gehangen.Heel mooi, werktte perfect, tot maandje geleden. rare fratsen, router die soms o...
vorige week hebben we de 2.4 router weggedaan en hebben we 2.4 en 5g via onze connectbox geleid, sinds deze verandering heb ik niet met de 2.4g kunnen verbinden.De reden waarom ik hiermee wil verbinde...
Goedenavond Allen.Wie kan mij helpen. plsVerbinding van connectbox valt steeds weg. (TG2492LG-ZG) Zowel bedraad als draadloos.dit gebeurd de afgelopen week een aantal keer per dag. Al meerder dingen g...
Hi! I hope someone can help me. Over the last week or so my MacBook Pro has been dropping internet signal during video calls and when loading websites. This does not happen to the other MacBook Pro in...
Verzend Ziggo mail wanneer ik iets gewonnen heb of zo, of is dat nepmail
HoiIk heb altijd wifispot gehad op 3 smartfoons en 3 tablets. En ja, ik weet dat er maar maximaal 5 op wifispot kunnen maar zijn nooit allemaal tegelijk actief geweest. Dit heeft altijd gewerkt. Ook n...
Ik heb pas een nieuwe connectbox gekregen. Een arris. Ik heb een veiligheidscheck gedaan via www.grc.com. De site gaf aan dat er op ping reply's gereageerd werd. Hoe kan ik de connectbox instellen dat...
Goedendag,een vraag voor de technici onder ons. Hoe ziet het antenne/afstralings schema van een ConnectBox ( Compal CH7465LG ) er uit en hoe kan je de Connectbox het beste draaien/richten ( voor het b...
Sinds enkele dagen ben ik klant van Ziggo. Ik heb de Connectbox en Mediabox XL.Helaas veel problemen met de wifi, de signaalsterkte lijkt overal goed (zowel 2.4GHz als 5gGHz) maar regelmatig heb ik ge...
kan iemand mij de logica van de dhcp pool uitleggen in de connectionbox??want ik zie de logica niet ik heb de pool zelf ingesteld dat hij van xx.15 mag beginnen maar ik zie dan apparaten met xxx.210 o...
wifi verbinding internet/pc/ed perfect; wifi voor monitoring zonnepanelen valt vaak langdurig uit
HalloIk zit met een vreemd probleem. Vorige week acces point van ziggo geïnstalleerd. Op dat moment mn 5ghz meteen een andere naam gegeven. En opgeslagen. Ik vind het namelijk wat fijner om te kunnen ...
In mijn thuisnetwerk zitten verschillende apparaten zoals:Windows PCSynology NASReceiverRaspberry Pi met KodiChromecastLogitech harmony HubHoneywell thermostaatMediabox NextSmartphonesLaptopNu wil ik ...
Hallo Community,Ik heb een probleempje met het versturen van een email ik krijg de foutmelding dat mijn ip adres op de blacklist staat van www.abuseat.org.Ik heb deze proberen te verwijderen maar dit ...
Ik heb zonnepanelen laten installeren. De omvormer van de panelen kan het wifi-signaal wel ontvangen , maar op een of andere manier woedt het geblokkeerd. Het heeft misschien ook te maken met het hoog...
Hallo , na een hele poos zonder problemen is er met geen mogelijkheid een verbinding te krijgen met het netwerk . Tv stroomloos gemaakt , modem gereset . Switch gereset niks helpt kabel rechtstreeks n...
Let op! er zijn phishing mails in omloop. Heb er verschillende gehad deze week en iedere keer heb ik iets gewonnen. Ik wordt met mijn achternaam aangesproken dus dat doet al alarmbelletjes rinkelen. T...
Het WiFi netwerk thuis functioneert prima. Ik heb een Cisco EPC3928 Modemrouter en een TP Link RE450 WiFi extender (draadloos). De nieuwe Citationspeakers van HarmanKardon worden wel keurig verbonden ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
61 | |
38 | |
9 | |
7 | |
5 |